پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فعال فرهنگی در توییتر نوشت:

داوود مدرسی‌یان در توییتر تحریف تاریخ انقلاب 57 نوشت: یکی از دروغ‌هایی که میگویند اینست که انقلاب۵۷ با خشونت به ثمر رسید! امام(ره) هیچوقت مردم را به آشوب و ناامنی و حمله به مردم عادی و راه بندان و قطع برق شهر دعوت نکردند.

منتشر شده در 26 آبان 1401

داوود مدرسی‌یان در توییتر تحریف تاریخ انقلاب اسلامی 57 نوشت: یکی از دروغ‌هایی که آشوبگران میگویند این است که انقلاب اسلامی ۵۷ با خشونت واغتشاش به ثمر رسید! حرف رایگان! نه امام(ره) نه هیچکدام از رهبران انقلاب، هیچوقت مردم را به آشوب و ناامنی و حمله به مردم عادی و راه بندان و قطع برق شهر دعوت نکردند. و گروه‌هایی که اقدام مسلحانه می کردند مثل مجاهدین خلق و چریک‌های فدایی خلق، هیچوقت مورد تایید امام نبودند و امام از آنان حمایت نمی‌کرد. مشی امام و انقلابیون وتوده‌های میلیونی مردم، اعتراض آرام ومسالمت‌آمیز بود. روش‌های این انقلاب اسلامی وانسانی ملت ایران در جهان تدریس می‌شود! حتی جین‌شارپ هم از این روش‌ها کپی کرده است!

البته مشخص است آشوبگرانی که در اقلیت محض هستند و از نجابت و رافت جمهوری اسلامی سوءاستفاده می‌کنند با اقدامات پراکنده و نقطه‌ای با خشونت‌های بسیار بالا و رفتارهایی به سبک اراذل و اوباش، قصد دارند بگویند ما اکثریت هستیم! یک درصد ملت هم اینها را در خیابان همراهی نکرده است! البته در همه مطالب باید بگوئیم و تاکید کنیم که همراهی نکردن با آشوبگران، به معنای رضایت از وضعیت موجود نیست. عموم ما از این وضعیت ناراضی هستیم لکن آشوب و ناامنی و تجزیه‌طلبی را هم نمی‌پسندیم و محکوم می‌کنیم!

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/25835

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی