پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سرمربی والیبال ایران:

پیمان اکبری در نشست خبری پیش از آغاز هفته سوم لیگ ملتهای ۲۰۲۴ والیبال شرکت کرد.

منتشر شده در 28 خرداد 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کنفرانس خبری پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها و دیدار روز چهارشنبه با آمریکا گفت: تقریبا ۱۰ روز زمان داشتیم که هم از نظر روانی و هم روی یک سری مسائل تکنیکی و تاکتیکی کار کنیم تا بازیکنان‌ را به شرایط بهتری برسانیم. امیدواریم در هفته سوم عملکرد خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: خوشحالیم که در کشور فیلیپین هستیم. اول جا داره از مردم فیلیپین و مسئولان مسابقات تشکر کنم. همانطور که همه خبر دارند تیم ایران دو هفته سخت را پشت سر گذاشت. در انتهای هفته دوم سرمربی تیم با تصمیم فدراسیون والیبال تغییر کرد و این مسئولیت سخت را در هفته سوم به من دادند.

اکبری همچنین گفت: تا قبل از شروع هفته سوم تقریبا ۱۰ روز زمان داشتیم که هم از نظر روانی و هم روی یک سری مسائل تکنیکی و تاکتیکی کار کنیم و بازیکنان را به شرایط بهتری برسانیم. امیدواریم در هفته سوم عملکرد خوبی داشته باشیم و در نهایت تماشاگرانی که بازی ایران با حریفان را می‌بینند، از بازی لذت ببرند.

او ادامه داد: پنج، شش روز زمان داشتیم ریکاوری کنیم و کار فنی انجام دهیم. بنابراین سعی کردیم نقاط ضعف و قوت انفرادی و تیمی‌ که در هشت دیدار گذشته داشتیم را به بازیکنان نشان دهیم تا حداقل در هفته آخر نقاط ضعف را به حداقل برسانیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. بازیکنانم همه آماده هستند که رقابتی را به نمایش بگذارند که خودشان و مردم ایران را راضی کند.

اکبری با اشاره به ارزیابی خود از دیدار با تیم آمریکا، گفت: آن‌ها تیم خوبی هستند. تلاش کردیم در چند روز گذشته آمار و اطلاعاتی از این تیم به بازیکنان دهیم و آنالیزی از نقاط ضعف و قوت‌شان داشتیم تا بازیکنانم با آمادگی و شناخت بیشتری در این رقابت ظاهر شوند. قطعا دیدار سختی برای هر دو تیم است اما امیدوارم برنده این دیدار تیم ملی والیبال ایران باشد.

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/173319

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی