پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس واکنش رسانه‌ای لاریجانی را بررسی می‌کند

علی لاریجانی در توییتی با اشاره به اوج گیری در خدمت کنایه‌ای را به شهید رئیسی زد که به موجب آن موج سنگینی از انتقادات بابت این توهین برای وی به راه افتاد.

منتشر شده در 12 خرداد 1403
در سرویس

زهرا لایق حقیقی؛ علی لاریجانی  در انتخابات مجلس دوازدهم تلاش کرد با حمایت از گزینه های نزدیک به دولت روحانی همانند نوبخت، خط مشی خود را نسبت به آینده مشخص کند اما انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری چهاردهم خیلی زودتر نقشه او را افشا کرد.

علی لاریجانی با انتشار توییت خاص قبل از عزیمت به وزارت کشور نشان داد که  روی رسانه حساب ویژه ای باز کرده است اما از هول حلیم در دیگ افتاد و با انتشار یک توییت با هشتگ ارتفاع بگیریم، به طور تلویحی به ماجرای شهادت شهید رئیسی و همراهانش پرداخت.

بسیاری از کاربران توییت علی لاریجانی را مصداق توهین به شهید رئیسی دانستند، هرچند او با توییت دیگر تلاش کرد سوتفاهم را رفع کند اما بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با استناد به واکنش حامیان لاریجانی، همچنان بر موضع خود باقی ماندند.

آن ها حتی به استناد حامیان لاریجانی،‌ صحبت از یک ترکیب سیاسی عجیب دادند؛  ترکیب اذری جهرمی و علی لاریجانی.

شروع این گمانه زنی ها هم با باز نشر خبر اعلام کاندیداتوری علی لاریجانی توسط آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی بود که با استقبال بسیاری از حامیان لاریجانی روبه رو شد.

اما با انتشار توییت جنجالی ارتفاع بگیریم،  این ترکیب برنده زودتر از آنچه که فکرش را میکرد طعم باخت را چشید

در ادامه واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را نسبت به این توییت لاریجانی و توییت محمد علی آهنگران میخوانید.

لاریجانی در توییتی دیگر سعی در رفع این خطای بزرگ را داشت که دیگر برای اعتبار او فایده‌ای نداشت.

حافظه تاریخی فراموش شده

کاربران شبکه های اجتماعی همزمان با این موضوع،‌ مطالب انتقادی گذشته درباره عملکرد لاریجانی را بازنشر کردند،‌به طور نمونه قطعه ای از سخنرانی حسن عباسی درباره بانکداری ربوی در زمان لاریجانی و روحانی.

برخی دیگر با اشاره به ماجرای نماینده سراوان در گمرگ و درگیری اش با یک شهروند،‌ به مسئله حمایت لاریجانی از این نماینده متخلف پرداختند و این که چرا لاریجانی به جای برخورد با فساد،‌ منتشر کننده فیلم را تنبیه کرد؟

یکی از کاربران توییتری در خصوص اهمیت ندادن لاریجانی به مشکلات مردم با انتشار فیلمی از وی در صفحه ایکس خود نوشت:

لاریجانی که به نظر میرسد کمپین تبلیغاتی خود را در توییتر و مناظره های توییتری بسته است، طنازانه در پاسخ به سعید جلیلی از هوش مصنوعی استفاده کرد تا بسیاری احتمال حضور آذری جهرمی در تیم رسانه ای لاریجانی را بیشتر از  گذشته مطرح کنند.

البته ژ با کمی تحقیق در سال تایید قانون‌ها مشخص شد که  هیچکدام از قانون‌های تایید شده برای زمان ریاست مجلسی وی نبوده است و اعتماد به هوش مصنوعی ضربه بدی را به اعتبار لاریجانی وارد کرد.

یکی از کاربران فضای مجازی در این خصوص در صفحه ایکس خود نوشت:

به عقب باز نمی‌گردیم

فعالان فضای مجازی با انتقاد به لاریجانی و یادآوری خدمت صادقانه شهید جمهور کشور اعلام کردند که رای به لاریجانییعنی بازگشت به دوران روحانی.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/171989

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی