پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی می کند

یک شنبه شب رژیم اشغالگر صهیونیستی با حمله هوایی به چادرهای اسکان مردم بی پناه فلسطین آنها را در آتش کینه خود سوزاند و و بسیاری از زنان و کودکان بی دفاع در چادرها زنده زنده سوختند و جان دادند.

منتشر شده در 8 خرداد 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ زهرا لایق حقیقی؛ یک شنبه بود که صدای جنگده‌های صهیونیستی در نزدیکی‌های اردوگاه آوراگان فلسطینی شنیده شد و  بعد از مدت کوتاه منطقه بمباران شد. منطقه‌ای که مردمان آواره فلسطینی به چادرهای امداد برای زندگی پناه آورده بودند. در اوج تاریکی هوا زنان و کودکان بی سرپناه یا آواره شدند یا در آتش سوختند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد، ارتش اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته بیش‌از ۱۰ مرکز اسکان آوارگان فلسطینی را در رفح بمباران کرده که طی آن بیش از ۱۹۰ فلسطینی شهید شده‌اند.

سازمان امداد و نجات غزه اعلام کرد، بر اثر این جنایت در رفح، افراد زیادی دچار قطعی عضو یا سوختگی شدید شده‌اند و زنان و کودکان زیادی نیز قربانی شده‌اند.

بعد از این جنایت نتانیاهو در مصاحبه خود آن را اشتباه بزرگ خطاب کرد. وی در صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که اسرائیل تا کنون تلاش خود را کرده است که به غیره نظامیان آسیبی نرساند! البته صهیونیست ها در این موارد سوابق تاریکی دارند و بسیاری اوقات با ادعای اشتباه بودن حمله،‌ جنایت خود را توجیه میکنند.

اما این دروغ نخست وزیر اسرائیل از تصویر هوایی نواره غزه کاملا مشخص است. نسل کشی بزرگ در فلسطین رخ داده است و کشورهای عربی همچنان در سکوت به سر می برند

این فاجعه انسانی از دید کاربران مجازی دور نماند و در صفحات خود در فضای رسانه ایکس به آن واکنش نشان دادند.

در فضای اینستاگرام با پویش همه چشم‌ها به رفح(all eyes on rafah) سلبریتی‌ها نیز در حمایت از مردم فلسطین شرکت کردند.

در قسمت اضافه کردن استوری اینستاگرام با طراحی مخصوص مردم رفح اهالی مجازی نیز می توانند به حمایت از مردم فلسطین کمک کنند.

اهلی فضای مجازی نیز در استوری های خود به جنایات هولناک اسرائیلی‌ها واکنش نشان دادند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/171406

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی