پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رامین یکتا پرست، شهروند دوتابعیتی ایرانی-آلمانی در روزهای گذشته به طرز مشکوکی در تهران به قتل رسید.

رامین یکتا پرست
منتشر شده در 11 اردیبهشت 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ رامین یکتاپرست متولد آلمان و بزرگ شده این کشور است؛ 37 سال سن و در اینستاگرام بیش از 200 هزار فالوئر دارد. او کار خود را به عنوان دربان در کلوب‌های شبانه آلمان آغاز کرد. گفته می‌شود که پیش از آن به عنوان بادیگارد فعالیت می‌کرده است.

رامین یکتا پرست

در فاصله زمانی بین سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ یک روسپی‌خانه در شهر لورکوزن آلمان را اداره می‌کرده و پس از آن به عضویت کلوب باندیدوس در آمده است؛ کلوبی متشکل از طرفداران راک و موتورسورانی که به بزهکاری شهرت دارند.

گفته می‌شود که در سال ۲۰۱۱ اقدام به راه‌اندازی شعبه‌ای از کلوب باندیدوس در لورکوزن می‌کند که متشکل از شش عضو بوده است. از آنجا که این شعبه مرکز و مکان مشخصی نداشته، در تمام ایالت نوردراین-وستفالن آلمان فعالیت می‌کرده و از این منظر هم رهگیری آن برای پلیس دشوار بوده و هم موجد خطرات بیشتری بوده است.

اوایل سال ۲۰۱۲ درگیری بین اعضای کلوب موتورسوران باندیدوس و کلوبی دیگر به نام «فرشتگان جهنم» در شهر مونشن‌گلادباخ آلمان روی می‌دهد. پلیس احتمال می‌دهد که رامین یکتاپرست و دیگر اعضای باند او در حمله و مجروح کردن اعضای کلوب “فرشتگان جهنم” نقش داشته‌اند. جراحات برخی از اعضای آن کلوب بسیار شدید اعلام شد.

رامین یکتاپرست در اواخر همان سال از کلوب باندیدوس جدا می‌شود و همراه پیروان خود در باند “باندیدوس وست‌گیت” به کلوب “فرشتگان جهنم” می‌پیوندد.

در فوریه سال ۲۰۱۴ یکی از اعضای کلوب یاد شده‌به نام کای ام به قتل می‌رسد. به او اتهام جاسوسی و خبرچینی زده بودند. در همین رابطه پلیس آلمان به رامین یکتاپرست مشکوک می‌شود و در روز ۲۸ ژوئیه سال ۲۰۱۶ او را در منزلش بازداشت می‌کند.

اما چندی پس از بازداشت به علت کافی نبودن مدراک، پلیس او را مجددا آزاد می‌کند. پس از آزادی به ایران برگشته و تاکنون ساکن ایران بود.

ترور رامین یکتا پرست

ترور رامین یکتا پرست

اسفندماه 1401 بود که روزنامه واشینگتن‌ پست به نقل از پنج مقام امنیتی آلمان و دو مقام اطلاعاتی غربی، رامین یکتاپرست، از رهبران گروه موتورسیکلت‌سواری «فرشته‌های جهنم» را به عنوان مظنون اصلی سازماندهی حمله‌ای در ماه نوامبر به یک مرکز فرهنگی یهودیان در اسن آلمان معرفی کرد. واشینگتن‌پست نوشت این مقام‌های امنیتی و اطلاعاتی می‌گویند که یکتاپرست مظنون به هدایت حملات در آلمان از داخل ایران و از طریق شبکه‌های جنایتکار خود است.

پوریا زراعتی

روز گذشته شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل با استناد به توئیت خبرنگار شبکه معاند ایران اینترنشنال از ترور یک شهروند ایرانی به نام رامین یکتاپرست خبر داد. این شبکه مدعی شده فرد مزبور قصد برنامه ریزی برای اقدام علیه یهودیان در آلمان را داشته است.

شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل

روایت اطرافیان بابک یکتاپرست در اینستاگرام از فوت وی در تهران حکایت دارد و این موضوع توسط خبرنگار اینترنشنال با عنوان ترور توسط اسرائیل منتشر شده و در رسانه های اسرائیلی بازنشر شد. تاکنون منبعی معتبر تروریستی بودن فوت ایشان را تایید نکرده و احتمالا انتشار این خبر صرفا جنگ روانی و خبرسازی کذب رسانه‌ های وابسته به اسرائیل باشد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/169142

اخبار پیشنهادی

نظرات

یک پاسخ

  1. کلوپ شبانه نه تطهیر نکنید این اوباش رو با رندی بلکه این اوباش مدیر یک فاحشه خانه بوده، یک موجود پست از روی زمین پاک شد کسی که با اون عکسهای لاکچری از سرمایه باد اورده از جیب ملت جیگر جوانهای که حتی با زحمت حلال نون شب ندارن بخورن رو خون میکرد، نگوید ترور یا کشته شد بکوید جرثومه فاسدش را از به زباله دان تاریخ انداختند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی