پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در گزارش جهت پرس بخوانید

با انتشار خبر اعدام 4 جاسوسِ تروریست وابسته به موساد که قصد عملیات تخریبی در تاسیسات اصفهان را داشتند، واکنش‌های متفاوتی از اصلاح‌طلبان، براندازان و کاربران عادی در شبکه‌های اجتماعی دیده شد.

منتشر شده در 9 بهمن 1402

به گزارش جهت پرس؛ عطیه فکری _ پس از اجرای حکم اعدام ۴ عضو تیم عملیاتی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که سال گذشته و در جریان اجرای عملیات بمب‌گذاری در اصفهان دستگیر شدند، علاوه بر عناصر معاند و ضد انقلاب که بار دیگر در مقام تطهیر تروریست‌ها ظاهر شدند و برای آن‌ها مرثیه‌سرایی کردند، اصلاح‌طلبان نیز برای عقب نماندن از قافله رسانه‌های ضدانقلاب در بازتاب خبر اعدام جاسوسان موساد همانند آن‌ها عمل کردند و به طور موازی همان راهی را رفتند که معاندین طی کردند.

مردادماه سال گذشته، وزارت اطلاعات ضمن صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «یک تیم عملیاتی مرتبط با سرویس موساد که از مسیر اقلیم کردستان عراق به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بودند و قصد انجام عملیات بمب‌گذاری در یک کارخانه تولید تجهیزات وابسته به وزارت دفاع در اصفهان را داشتند، قبل از عملیات، توسط سربازهای گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند».

این افراد از حدود یک سال و نیم قبل از عملیات توسط یکی از اعضای ارشد گروهک تروریستی کومله، نشان و جذب سرویس موساد شدند و طی چندین مرحله به کشورهای آفریقایی (تانزانیا و روآندا) اعزام و در مقرهای نظامی آن کشورها تحت آموزش کامل عملیاتی قرار گرفتند.

در این آموزش‌ها افسران موساد حضور داشتند و حتی «دیود بارنیا» رئیس سرویس جاسوسی موساد برای روحیه‌دادن به افراد تیم در یکی از جلسات حاضر شد و برای اعضای تیم سخنرانی کرده بود.

نحوه انتخاب افراد پروژه مذکور از سوی موساد به این نحو بود که از اواخر سال ۱۳۹۸ مدیریت گروهک کومله شامل: عبدالله مهتدی، عبدالله آذربار و افراد دیگر جلساتی را با افسران سرویس جاسوسی موساد داشتند. براساس توافق همکاری مورد اشاره، گروهک تروریستی کومله متعهد می‌شود در برابر دریافت پول، نیروهای زبده خود را برای پیشبرد اهداف عملیاتی سرویس موساد علیه جمهوری اسلامی ایران معرفی کند تا این افراد بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی متعدد به گروه‌های مختلف برای انجام مأموریت‌های محوله تقسیم شوند.

اعتراف عبدالله مهتدی: تروریست‌های اصفهان از اعضای خوب ما بودند

واکنش مشابه اصلاح‌طلبان و ضدانقلاب به خبر اعدام تروریست‌ها

با وجود اینکه اسناد و مدارک کافی و متقن برای اثبات تروریست بودن این افراد وجود دارد و این اسناد در قالب‌های متفاوت و در تمامی بستر‌های رسانه‌ای به صورت کثیرالانتشار در دسترس عموم مردم قرار گرفت باز هم رسانه‌های اصلاح‌طلب و ضدانقلاب همراه و همگام با یکدیگر به تطهیر این 4 نفر پرداختند و آن‌ها را صرفا 4 زندانی سیاسی کرد نامیدند.

برای مردم ایران سوءنیت و مغرضانه عمل کردن رسانه‌هایی مثل بی‌بی‌سی، اینترنشنال، رادیو فردا و … ثابت شده است اما همراهی علنی و عامدانه خبرگزاری‌های وابسته به اصلاح‌طلبان در ایران با رسانه‌های معاند چه معنی می‌تواند داشته باشد؟

Image

خبرگزاری شرق با تیتر “حکم اعدام چهار زندانی سیاسی کُرد اجرا شد” این خبر را پوشش داد و حتی خبرنگاران وابسته به این خبرگزاری هم در تطهیر چهره تروریست‌ها شب گذشته استوری‌های جانبدارانه‌ای منتشر کردند تا در جهت تقویت رسانه‌های معاند در داخل کشور گامی برداشته باشند.

ماجرا به همین جا ختم نشد و افرادی که در اغتشاشات سال گذشته سعی داشتند از احساسات جریحه‌دار شده مردم برای براندازی سوءاستفاده کنند، باز هم برای عقده‌گشایی و انتقام‌جویی به میدان آمدند و بعد از اجرای حکم اعدام به طرفداری و حمایت از تروریست‌ها با روش‌های کلیشه‌ای مظلوم‌نمایی و هشتگ نه به اعدام اظهار نظر کردند.

صفر تا صد ماجرای ۴ جاسوس اعدامی موساد+ عکس و فیلم

صفر تا صد ماجرای ۴ جاسوس اعدامی موساد+ عکس و فیلم

صفر تا صد ماجرای ۴ جاسوس اعدامی موساد+ عکس و فیلم

صفر تا صد ماجرای ۴ جاسوس اعدامی موساد+ عکس و فیلم

واکنش فعالان رسانه‌ای و کاربران عادی به اعدام تروریست‌ها

با انتشار خبر اعدام تروریست‌های وابسته به موساد فعالان رسانه‌ای، مردم و کاربران عادی در شبکه‌های اجتماعی این اقدام مقتدرانه نظام را تشویق کردند و اهمیتی به شانتاژهای رسانه‌ای معاندین که سعی داشتند با مطرح کردن بحث‌های قومیتی اصل ماجرا را به حاشیه ببرند، ندادند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/157242

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی