شبکه های اجتماعی

پروانه سلحشوری از فعالیت رسانه‌ای منع شد

وکیل مدافع پروانه سلحشوری، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی درباره حضور وی در فضای مجازی خبر داد که از فعالیت رسانه‌ای منع شده است.
1401-9-8 13:31

شهریور ۱۴۰۱ یک اعتراض ناکام اجتماعی بود

نیما موسوی از کاربران توئیتری نوشت:" شهریور ۱۴۰۱ یک اعتراض ناکام اجتماعی بود. با وجود نارضایتی بالای اجتماعی(چندین برابر سال ۸۸ و در اوج شوک تورمی)، حمایت همه جانبه سیاسی و رسانه ای فرامرزی از آن و نیز با وجود نگه داشتن سطح سرکوب در حد یگان ویژه (برخلاف سال ۹۸)، این حرکت نتوانست از اعتراضات پراکنده فراتر رود."
1401-9-8 12:51

روسیه رو فروختن به آخوندا؟

محسن مقصودی مجری برنامه ثریا با انتشار ویدیویی از روسیه نوشت:" این فیلم رو در فضای مجازی دیدم خیلی جالبه ، تبلیغات در مرکز مسکو برای بازی ایران و آمریکا و اعلام اینکه: ایران دل روسیه با توست. به فارسی نوشته این جمله رو! وسط مسکو ، هیچی دیگه فروختن رفت :) ، نه فقط قلب مستضعفان عالم بلکه قلب همه آنهایی که از آمریکا زخم خورد‌ه‌اند با ایران است"
1401-9-8 12:36

اپوزیسیون در حوادث اخیر چه اشتباهاتی در مواجه با مردم داشتند؟

یک پژوهشگر اجتماعی درباره اشتباهات اپوزیسیون جمهوری اسلامی در اغتشاشات اخیر نوشت: طی بیش از دو ماه گذشته، هفته گذشته را باید بدترین هفته اپوزیسیون دانست؛ هفته‌ای که سرمایه اجتماعی آن آسیب دید و در مقابل نظام توانست بخشی از توده را - هرچند مقطعی - با خود همراه کند.
1401-9-8 08:16

آقای زیباکلام چه سندی برای ادعای 4000 کشته در اغتشاشات اخیر دارید؟

عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای درباره احضار صادق زیباکلام به دادسرا نوشت: دادگاه ازش پرسیده400 کشته(پست پائین) را از کجا آوردی؟جواب: بنده هیچ منبع و مأخذ موثقی پیرامون صحت و سقم آمار کشته‌شدگان ندارم. رقم ذکرشده در پست دیروز،صرفاً بر اساس گزارش سازمان حقوق بشر ایران در نروژ!!،مسموعات در فضای مجازی و گفته‌های رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور می‌بود.
1401-9-7 21:34

اخبار منتشر شده از زندان دروغ است!

یکی از کاربران توییتری درباره افراد دستگیر شده و اخبار مربوط به زندان نوشت: غسل شهادت می‌کنم و این رو می‌نویسم ۹۰ درصد اخباری که از زندان منتشر می‌شود، دروغ یا آمیخته با دروغ است. دیدم که می‌گم! بله، در گذشته هم همینطور بوده.
1401-9-7 18:51

زنان فرانسوی از ترس تعرض مترو سوار نمی‌شوند!

مکرون، رئیس جمهور فرانسه در توییتی از عدم امنیت زنان در حمل و نقل عمومی نوشت که باید حضور پلیس در حمل و نقل عمومی را دو برابر کند تا زنان هم بتوانند از مترو و اتوبوس استفاده کنند. با جود چنین شرایطی در فرانسه جالب است که مکرون نگران زنان ایرانی شده است.
1401-9-7 16:46

دروغ فعالان اصلاح‌طلب از وضعیت جسمی حسین رونقی در زندان

یکی از کاربران توییتری درباره اصلاح طلبان زندانی نوشت: فکر کن مصطفی تاجزاده و حسین رزاق و جعفر پناهی و رسول‌اف هم تو پیامهاشون از زندان اعلام کرده بودند وضعیت جسمی حسین رونقی وخیمه! یعنی خودشون با چشمای خودشون دیده بودند این یارو سالمه ولی باز شهادت دروغ دادند. حقیقتاً اصلاحاتچیای برانداز یکی از یکی شارلاتان‌ترند.
1401-9-7 16:30

شاخای اینستاگرام پیج‌های خود را به چه بهایی می‌فروشند؟

براندازها راه افتادن پیج‌های بزرگ اینستاگرام را با مبالغ خوب میخرند اگر میبینید اکثر شاخای اینستاگرام برانداز شدن دلیلش همین است، پیج‌هایشان را فروخته‌اند.
1401-9-7 13:21
وبگردی جهت پرس؛

مزدور جمهوری اسلامی یا ساکن قطر؟!/ محمد زارعی نژاد کیست؟

رسانه‌های ضدانقلاب خشم خود از پیروزی تیم ملی فوتبال و شاد شدن دل مردم را با انتشار اخبار دروغ علیه تماشاگران و حامیان تیم ملی خالی می‌کنند، نمونه‌ای از این دروغگویی را ببینید.
1401-9-7 12:48

حصور بازیگران در جام جهانی گذشته

سیدعلی موسوی از کاربران توئیتر با انتشار تصاویری از هنرمندان در جام جهانی گذشته نوشت:"یادی کنیم از اعزام بازیگران ایرانی به جام جهانی‌ فوتبال های قبلی (برزیل و روسیه)"
1401-9-7 12:39

دفاع بی‌پرده کارشناس اینترنشنال از تجزیه‌طلبی

عبدالله گنجی از فعالان عرصه رسانه در واکش به دفاع کارشناس اینترنشنال از تجزیه طلبی در توئیتر نوشت:" حجت بر ایرانیان در فهم صحنه تمام است از ساده اندیشی و خود فریبی باید خارج شد. برخورد با این جماعت هم مشروع است. پس زن زندگی آزادی چی شد؟"
1401-9-7 12:29

توهم ضدانقلاب/ جام جهانی قطر برای مقابله با انقلاب زن زندگی ازادی ست!

یعنی جمهوری اسلامی چهارسال قبل خبر داشته که امسال اغتشاش می‌شود و به فیفا گفته است همزمان با این خیزش جام جهانی را برگزار کنید تا افکار عمومی منحرف شود.
1401-9-6 21:52

بوسه بر پرچم ایران توسط بانوی تکواندوکار کشورمان

یکی از کاربران توییتری درباره بانوی تکواندوکار کشورمان در توییتر نوشت: شهربانو طلای تکواندوی ارتش‌های جهان رو گرفت به نام الله وسط پرچم سجده کرد پرچم ایرانو با افتخار دور زمین چرخوند و عزیز دل ایران بود و عزیزتر شد .
1401-9-6 21:06

چگونه اینترنشنال مردم عادی را تبدیل به قاتل‌ها وحشی می‌کند؟

مهدی پناهی، خبرنگار و فعال رسانه‌ای در توییتی درباره تاثیر اینترنشنال نوشت: برخی مخالفان حکومت بعد از آزادی حسين رونقی گله‌ تندی از خانواده‌اش و اینترنشنال دارند که با دروغ‌گویی درباره سلامت وی و تهییج مردم باعث دستگیری افراد شدند. یادم از این قاتل مشهدی افتاد. به چهره‌اش نگاه کنید، چه دروغ‌هایی به او گفتند که عین آب خوردن گلوی دو نفر غیرمسلح را برید؟
1401-9-6 18:32
علی علیزاده، فعال رسانه‌ای:

بلک ریوارد چه دروغ‌هایی درباره هک فارس منتشر کرد؟

علیزاده در توییتر نکاتی درباره هک خبرگزاری فارس نوشت: سایت فارس برای چند دقیقه توسط گروهی به اسم بلک ریوارد هک شد. اوج قدرتنمایی این جوجه‌هکرها، در اختیار گرفتن توییتر حبیب ترکاشوند خبرنگار فارس بود. اما به بهانه این هک بلافاصله فیلمی جعلی را هم منتشر کردند.
1401-9-6 15:07

مداح دستگیر شده چه نظری درباره وحدت اسلامی دارد!؟

یکی از فعالان سیاسی و رسانه‌ای درباره مداح دستگیر شده نوشت: ‏مداحی که برادران اهل سنت را «کفتار» خطاب می‌کند و می‌گوید «با آنها برادر نمی‌شوم» طبیعی است برای برائت جستن از جمهوری اسلامی هم با همین سبک‌های مداحی چیزی بخواند.
1401-9-6 14:38
کارشناس روابط بین‌‌الملل و تحلیلگر سیاسی:

تیم ملی آمریکا باید از جام جهانی قطر اخراج شود

مهدی خانعلی‌زاده دکترای روابط بین‌‌الملل و تحلیلگر سیاسی در توییتی نوشت: درباره طبق بند 13 اساسنامه فیفا، هر فرد یا نهادی که به هویت و نشانه‌های ملی و دینی یک کشور عضو این فدراسیون تعرض کند، حداقل از انجام 10 بازی محروم خواهد شد، طبق این بند اساسنامه فیفا، تیم فوتبال آمریکا باید از جام جهانی قطر اخراج شود.
1401-9-6 14:17
افشاگری علیزاده به بهانه دروغ پردازی ها علیه خبرگزای فارس

خبرنگار اینترنشنال چگونه با تعرض جنسی ارتقا گرفت؟

علی علیزاده از فعالان رسانه در توئیتر خود ضمن تکذیب فیلم منتشر شده از کارمندان خبرگزاری فارس از روایتی پرده برداشته است که در آن آرمین خامه با تعرض جنسی به کارمندان شبکه تروریستی اینترنشنال ارتقای شغلی یافته است.
1401-9-6 12:55

همه کار برای شستشوی مغز مردم می کنند و بعد می گویند کارفرهنگی کنید

کاربر توئیتری به نام دانشطلب نوشت:"اقتصاد را آزاد میکنند تا فقر و تبعیض زندگی مردم را به تباهی بکشد و آسیب‌های اجتماعی همه را آلوده کند، دسترسی به ماهواره را حق مردم میدانند تا مغزشویی شوند و شعورشان از کودک پایین‌تر بیاید، اینستاگرام را باز میگذارند تا نوجوان‌ها در منجلاب فرو بروند، بعد میگویند: کار فرهنگی نکردید"