ویدیو/ تبلیغ با چاشنی وحشت؛ از اسبسوار داعشی تا عروسک مرموز
تبلیغات یکی از ابزارهای مهم در دنیای تجارت و بازاریابی است که به منظور جذب مشتریان و افزایش فروش محصولات و خدمات به کار میرود اما در تبلیغاتی که از ترفند ترساندن استفاده میشود، ناخودآگاه اطلاعات نادرست یا اغراقآمیزی را به مخاطبان می دهد که بعضا منجر به تصمیمگیریهای نادرست و غیرمنطقی میشود و به گفته صاحبنظران احساسات منفی را تقویت و به سلامت روانی آنها آسیب میزند و به نوعی احترام به مخاطب را زیر سوال میبرد.


اخبار پیشنهادی
گفتگوی مهدی پناهی و سمیه گلپور فعال کارگری/ بررسی سه پیشنهاد برای جبران سبد معیشت کارگران
سمیه گلپور، رئیس کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران در گفتگو با برنامه آناتاک خبرگزاری آنا که با سردبیری و اجرای مهدی پناهی است، درباره اثرات سرکوب دستمزد و تغییرات نیروی کار توضیح میدهد و سه پیشنهاد برای جبران عقب ماندگی افزایش دستمزدها طی یکسال اخیر مطرح میکند.
حمله شدید مدافعان قانون حجاب به منتقدان تحصن
قانون عفاف و حجاب حاصل عملکرد کمتر از ۲۰ نفر از نمایندگان رادیکال مجلس است که با هشتادوپنجی شدن آن توانستند با تغییرات گسترده در متن اولیه لایحه ارسالی از طرف دولت، افزایش آن به ۷۴ ماده با جرمانگاری گسترده و تعیین مجازاتهایی به مراتب سنگینتر از آدمربایی و… قانونی را نهایی کنند که به جای اصلاح، تبعات امنیتی با خود خواهد داشت.
نظرات
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
از ارسال نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد خودداری کنید.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نماييد.
نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.