راه اندازی دفتر ارتباطات مردمی سازمان مدیریت بحران
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در راستای تحقق اهداف عالیه سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و تسریع در رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات مردمی در سراسر کشور، دفتر ارتباطات مردمی سازمان مدیریت بحران کشور راه اندازی شد.

به گزارش جهت پرس؛ حسین ساجدی نیا با اعلام مطلب فوق گفت: آگاهی از بازخورد بیرونی فعالیتهای سازمان در جامعه کمک شایانی به برنامه ریزی و ارائه خدمات بهتر به مردم میکند و در این راستا به لحاظ گستردگی ادارات استانی و دستگاههای وابسته، این دفتر جهت آگاهی از نظرات مردم در زمینهها و مسائل مرتبط با مدیریت بحران کشور و اقدام در جهت برنامه ریزیهای مناسب برای حل مسائل آنها ایجاد شده است.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت بحران کشور، دفتر ارتباطات مردمی این سازمان در ستاد مرکزی با شماره تلفن ۰۲۱۵۸۹۷۵۶۴۵ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات هموطنان عزیز می باشد.
نظرات
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
از ارسال نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد خودداری کنید.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نماييد.
نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.