گزارش

گزارش تحلیلی جهت پرس:

چرا رهبر معظم انقلاب از پالایشگاه فراسرزمینی به‌عنوان یک پیشرفت یاد کردند؟ / بازسازی و طراحی نو در معماری تجارت انرژی ایران

اتفاقی بزرگ در زمینه قرارگیری ایران در تجارت گاز منطقه رخ داده است که به گفته رهبری یکی از دلایل اغتشاشات اخیر، مقابله با این موفقیت است اما این اتفاق بزرگ چیست؟
1401-9-14 09:13
تاریخ سیاه آمریکایی‌ها تکرار می‌شود؟

آمریکا در لبه پرتگاه جنگ داخلی/ از مردان مسلح تا تروریسم داخلی

تظاهرات خشن، اعتراضات بدون برنامه ریزی، حمله های مسلحانه ناشی از برتری سفیدپوستان و افراط‌گرایی جناح راست، خشونت را به خیابان‌ها، کلاس‌های درس و رسانه‌های اجتماعی آمریکا سرایت داده است.
1401-9-14 08:13
نقد و بررسی گزارش وزارت دفاع آمریکا درباره اژدهای زرد

حمله غرب به دیوار چین/ آمریکا به دنبال جنگ دامنه‌داری با قدرت‌های شرقی

آمریکا هم‌اکنون در جنگ دامنه‌داری با قدرت‌های شرقی است به‌گونه‌ای که ابتدا روسیه را مجبور به جنگ در اوکراین کرده و بعد به ایجاد یک اغتشاش در ایران کمک کرد و اکنون هم نوبت اعتراضات چین است.
1401-9-10 09:45
گزارش خبری جهت پرس از واکنش کاربران فضای مجازی

کوه علی کریمی موش زایید/ افشا شدن بی‌سوادی قهرمان اغتشاشات

دیشب مصاحبه علی کریمی قبل از بازی ایران و آمریکا در فضای مجازی پخش شد، مصاحبه‌ای که واکنش مخاطبان مجازی را نسبت به بی‌سواد بودن قهرمان اغتشاشات به همراه داشت.
1401-9-8 09:26
گزارش تحلیلی جهت پرس از یک مدعی حقوق بشر

آلمان چه جنایاتی علیه مردم ایران انجام داده است؟/ وقتی جای متهم و شاکی عوض می‌شود

پیش گامی آلمان در فشارهای حقوق بشری و درخواست آنها برای برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر و اعمال فشار برای آغاز تحقیقاتی بین المللی در خصوص تحولات اخیر ایران، این سوال را پیش می‌آورد که آیا واقعا آلمان حامی حقوق بشر است؟
1401-9-7 14:27
سرنوشت هنرمندان «سینما»، «تلویزیون» و «موسیقی» پس از مهاجرت؛

سراب شهرت هنرمندان را در دام مهاجرت می‌اندازد

بررسی زندگی حرفه‌ای هنرمندان ایرانی پس از مهاجرت نشان می‌دهد عمده این چهره‌ها نتوانستند موفقیت‌های قبل را تکرار کنند و به مسیری نامعلوم و نه چندان خوشایند رسیدند.
1401-9-7 14:20
گزارش خبری جهت پرس؛

علی کریمی تاکنون چه دروغ‌هایی گفته است؟

از ابتدای ماجرای خانم مهسا امینی علی کریمی برای تهییج مردم ادعاهای کذبی مطرح کرد که همان لحظات اولیه توسط کاربران رسوا شد، در گزارش پیشرو به این دروغ پردازی‌ها پرداخته‌ایم.
1401-9-7 10:55
گزارش ویژه جهت پرس؛

خارجی‌ها چگونه در اغتشاشات اخیر دخالت کردند؟ + اسناد

دخالت ۴۰ نفر از اتباع خارجی در اغتشاشات و حتی دخالت مستقیم سفرا و دیپلمات‌های کشورهای اروپایی در تحریک مردم ایران اثبات شده است.
1401-9-5 09:50
گزارش خبری جهت پرس

رد پای سربازان روباه پیر در تمام تاریخ ایران/ از قتل عام ایرانیان تا اغتشاشات تجزیه طلبانه امروز

این روزهای ایران و شعار تجزیه طلبه‌ای باعث تکرار تاریخ شده است، تاریخی که در آن همیشه پای انگلیسی در جدایی کشورهای ایران به وضوح مشخص است مثل الان ایران.
1401-9-2 21:31
خبرهای خوبی که در سایه جنگ افروز و تجزیه طلبی گم شدند

اغتشاشات کدام پیشرفت های ایران را هدف قرار داده است؟

رهبر معظم انقلاب اخیر فرمودند ما در حال پیشرفت هستیم ولی قدرتهای استکباری از پیشرفت ایران اسلامی مضطرب و ناراحت می شوند و حرص می خورند اما این پیشرفت‌ها چیست؟
1401-9-2 19:47
وبگردی جهت؛

بررسی همه روایت‌ها و اسناد حادثه ایذه و شهادت کیان پیرفلک/ نماینده سابقه ایذه چگونه مدعی است که تیراندازی کار تروریست‌ها نیست؟!

اسماعیل معنوی فعال توییتری ساکن ایذه در رشته توییتی به بررسی اسناد و روایات حادثه تروریستی شهر ایذه پرداخت.
1401-8-30 11:04
واکنش‌های داخلی و خارجی به دستیابی ایران به موشک‌ هایپرسونیک؛

انگشت حیرت جهان از توان موشکی ایران/ غربگرایان به لرزه افتادند

اظهارات سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره دستیابی ایران به موشک های بالستیک هایپرسونیک، بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان و پلتفرم توییتر داشت.
1401-8-22 10:38
گزارش تحلیلی جهت؛

اقتصاد و معیشت در سراشیبی اغتشاش

ضربه آشوب های اخیر به اقتصاد کشور در سفره مردم اثر گذار خواهد بود.
1401-8-17 16:54
به اسم زن زندگی آزادی یا قراردادهای میلیاردی!

استقلالی‌ها برای غم جلوی دوربین و شادی پشت دوربین چه قدر پول می‌گیرند؟

بازیکنان فوتبال در حضور تمام دوربین‌های رسانه‌های داخلی و خارجی، جام قهرمانی را بالا می‌برند و از هرگونه شادی برای قهرمانی خودداری می‌کنند. اما تصاویری که با چند دقیقه فاصله در رختکن ضبط شده، بعد از شنیدن وعده پاداش روایت دیگری دارد.
1401-8-16 09:50
به بهانه تلاش سعودی‌ها برای اعدام 8 نوجوان شیعه

تاریخچه سیاه مدعیان حقوق بشر/ چرا عربستان الان به فکر اعدام مخالفان افتاده است؟

حکومت سعودی در ادامه موج سرکوب روزافزون مردم، 8 نوجوان شیعه را به اعدام محکوم کرد. حمایت‌های آمریکا و اروپا از اقدامات ضد حقوق بشری عربستان به عنوان مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر سبب تشدید سرکوب مردم عربستان شده است.
1401-8-15 16:10
گزارش جهت از اظهارات فتنه انگیز امام جمعه زاهدان و چند نکته درباره آن؛

تناقض رفتاری مولوی عبدالحمید؛ از پیشنهاد برگزاری رفراندوم برای زنان تا حمایت از اداره حکومت به شیوه طالبان

اظهارت متناقض و آشوب طلبانه مولوی عبدالحمید این روزها بر آتش فتنه در استان سیستان و بلوچستان افزوده است و از دلایل آشوب های خیابانی و شهادت جمعی از هموطنان می توان به این صحبت ها اشاره نمود.
1401-8-14 10:23
تحلیلی بر اتفاقات منطقه و اتفاقات این روزهای ایران

نظم نوین جهانی در حال تغییر است؟

از زمان عقد قراردادهای کلان اقتصادی و اتفاق بزرگ عضویت ایران در شانگهای ورق سیاست منطقه به نفع شرق آسیا برگشت و آمریکا برای از دست دادن جایگاه جهانی خود مستاُصل شد و برای در آمدن از این باتلاق پایان قدرت به پوچی چنگ میزند.
1401-8-11 15:27
گزارش تحلیلی جهت؛

کدام آمارها درباره کسب و کارهای اینترنتی درست هستند؟/ سهم 1.5 درصدی اینستاگرام از فروشگاه‌های اینترنتی/روایت جعلی از تعداد کسب‌وکارهای اینستاگرامی

بعد از شروع اغتشاشات و فیلتر شدن اینستاگرام برخی روایت‌های جعلی از ضرر و زیان کسب و کارهای اینترنتی‌ علی الخصوص اینستاگرام منتشر شد اما سوال اینجاست که کدام آمارها درباره کسب و کارهای اینترنتی درست هستند؟
1401-8-11 10:56
آمریکا در تناقض حمایت از اغتشاش و التماس مذاکره با ایران؛

چه کسی به دروغ گفت رئیسی معترضان را مگس خطاب کرده است؟

دولتمردان امریکایی فرصت شلوغی ایران را مغتنم شمرده و خام‌دستانه حمایت خود را اعلام می‌کنند محمد جمشیدی در جواب سالیوان نوشت: اگر در آستانه انتخابات نیاز دارید که خود را قوی نشان دهید، سی و چند بار تقاضای ملاقات مستقیم با ایران را سرّی نگه دارید.
1401-7-20 08:09
گزارش تحلیلی؛

کدام اتاق فکرهای غربی پشت سر رسانه های ضد ایرانی هستند؟

رسانه‌های غربی و خارجی بیش از اندازه روی ایران تمرکز کرده‌اند. اما نکته اینجاست که رسانه‌ها و تحریریه‌های فارسی زبان از اینترنشنال که منتسب به عربستان سعودی است تا شبکه من و تو و بی‌بی‌سی در لندن قطعا ویترین کار هستند.
1401-7-18 09:55