فیلم

رئیس سازمان زمین شناسی

فیلم | پاسخ رئیس سازمان زمین شناسی به شایعات زلزله خوی

رئیس سازمان زمین شناسی کشور گفت: وقوع زلزله‌ای بزرگ در چند روز آینده کاملا دروغ است.
1401-11-14 17:37
در سفر یک روزه مخبر به آذربایجان غربی

فیلم/ بوسیدن دست پیرمرد زلزله‌زده خوی توسط معاون اول رئیس جمهور

معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از خوی، دست یکی از زلزله‌زدگان را می‌بوسد.
1401-11-12 13:02
آمریکا بدون روتوش؛

شلیک مرگبار پلیس کالیفرنیا به یک معلول سیاه پوست!

رفتار نژاد پرستانه پلیس آمریکا تمامی ندارد و پلیس این کشور طی حرکتی جدید اقدام به شلیک هشت گلوله به سوی یک معلول رنگین پوست در کالیفرنیا می‌کند.
1401-11-12 11:35

فیلم/دیکتاتوری به سبک براندازان

از وکالت اجباری تا تهدید به مرگ از اقداماتی است که ضدانقلاب برای پیش بردن کار خود دست به آنها می زند و در نتیجه خوی دیکتاتوری خود را نمی تواند پنهان کند.
1401-11-11 18:25
در پی حواشی حضور رهبری در بهشت زهرا (س)

جان دادن برای احترام به مردان خدا / حضور رهبر انقلاب سر مزار شهید آرمان علی‌وری

هر تعاملی از رهبر با آرمان علی‌وردی می‌بینم، به لحظاتی فکر می‌کنم که به آرمان گفتند به آقا توهین کند و نکرد و بیشتر شکنجه شد؛ و به لحظه‌ای که این موضوع به اطلاع رهبری رسید. یاد طیب هم می‌افتم؛ اگر دروغ بستن به امام را قبول می‌کرد، اعدام نمی‌شد. جان دادن برای احترام به مردان خدا. تصویر مربوط به امروز، ۱۱ بهمن ۴۰۱ در بهشت زهرای تهران است.
1401-11-11 14:10
در گفتگو با اینترنشنال مطرح شد

فیلم/ اعتراف مسیح علینژاد به شکست اغتشاشات

مصی علینژاد در مصاحبه با شبکه سعودی اینترنشنال گفت: کاخ سفید و دفتر مکرون از من می‌پرسند انقلاب شما تمام شده و کسی در خیابان نیست، پس چرا نباید به میز مذاکره برگردیم؟
1401-11-11 14:03
افتضاح اطلاعاتی اسرائیل؛

فیلم/ به محموله شیرخشک و پوشک‌های صادراتی از ایران حمله موشکی شد

اسرائیل در پاسخ به انتقامی که جوانان فلسطینی نسبت به کشتار جنین توسط سربازانشان در روزهای اخیر از آنها گرفتند، در تحرکاتی عجولانه، پس از اقدام ناکام چندریزپرنده در ایران و انهدام آن‌ها، مواد غذایی و لوازم پزشکی صادراتی از ایران به سوریه را در بوکمال (نقطه مرزی سوریه و عراق) مورد حمله پهپادی خود قرارداد و اسباب بازیِ بچه‌های این شهر را فراهم کرد. در این حمله دو کفی مورد اصابت قرار گرفت و مابقی تریلی ها در مسیر دمشق در حال حرکت هستن. این حمله کشته و زخمی به همراه نداشت.
1401-11-11 09:34
فراجا اعلام کرد

فیلم/ توصیه‌های رانندگی در زمان بارش برف

پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به بارش برف و باران در جاده‌های برخی از استان‌های کشور توصیه‌هایی را به رانندگان ارائه کرد.
1401-11-10 13:30

فیلم/ کنایه سنگین مجری تلویزیون به نازنین بنیادی

پس از انتشار خبر هک شدن ایمیل نازنین بنیادی توسط گروه عدل علی، یکی از مجریان تلویزیون به بررسی ایمیل های افشا شده این بازیگر زن سابق پرداخت.
1401-11-10 12:58

چرا فیلم این پلیس‌ها دست به دست می‌چرخد؟

افسر پلیس راهور و دو سرباز در حال پر کردن یک دست‌انداز هستند تا عبور و مرور خودروها دچار اختلال نشود.
1401-11-9 21:34

نظرات واقعی مردم درباره زمان شاه!

یک مصاحبه کوتاه و مستند درباره تورمی که در زمان شاه بود یا شاید هم... بهتر است خودتان ببینید!
1401-11-9 21:29

بزودی آنهایی که در ترکیه خانه خریده بودند، ضرر میکنند

محمدرضا حسینا، رئیس مجمع فعالین اقتصادی: بزودی آنهایی که در ترکیه خانه خریده بودند، با مشکل مواجه خواهند شد. قوانین ترکیه آنقدر سخت گیرانه شده که نمی‌توان در آنجا ملک فروخت.
1401-11-9 15:19

میدونید دلیل ساخت موشک نقطه زن چی بوده؟

پاسخ این سوال را سردار نقدی اینگونه روایت می‌کنند: "رهبری دستور دادن به سپاه که در تقابلات نظامی مردم عادی کشته نشن! این رو با جنایات جنگی آمریکا و اسرائیل در افغانستان، عراق، سوریه، فلسطین و گورهای دسته‌جمعی کودکان مقایسه کنید! "
1401-11-9 11:58
معنای واقعی تروریسم؛

مردم منطقه درباره مصوبه پارلمان اروپا، چه می‌گویند؟

سپاهی که موجب نابودی گروه تروریستی داعش شد و جان بسیاری از مردمان منطقه، از اربیل گرفته تا حلب را نجات داد؛ آیا تروریست است؟
1401-11-9 10:05
ویدئوی اظهارات اولیه متهم

فرد مهاجم به سفارت جمهوری آذربایجان: ۹ ماه است که به زور همسر من را در سفارت نگه داشتنه اند/ فرزند مهاجم: با مادرم در ارتباط هستم؛ او در جمهوری آذربایجان است

فرد مهاجم به سفارت آذربایجان مدعی است که ۹ ماه است که به زور همسر من را در سفارت نگه داشتنه اند و او را تحویل نمی‌دهند اما دخترش میگوید مادرم در جمهوری آذربایجان است.
1401-11-7 18:08
بررسی برآورد قبض گاز مصرفی

فیلم/ از تعرفه‌های جدید شرکت گاز چه می‌دانید؟ / با گرانی گاز چه راهکاری برای کاهش مصرف گاز می‌دانید؟

در روزهای سرد زمستان برخی از مناطق با کمبود گاز مواجه شدند، برای کنترل شرایط شرکت گاز با پرداختن به شیوه صحیح مصرف گاز تعرفه‌های جدیدی را برای مصرف کنندگان ابلاغ کرد که در این گزارش به معرفی آنها پرداخته شده است.
1401-11-5 09:12
بهروز افخمی:

فیلم/ آشوب اخیر یک نمایش زودگذر بود / فیلم من عکس‌العملی به همین شرایط است

بهروز افخمی که علاوه بر فیلمسازی، سابقه نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را هم دارد درمورد اعتراضات می‌گوید: اعتراضات اخیر، نمایشی زودگذر و خیابانی بود.
1401-11-4 16:54
معاون اول رئیس جمهور:

فیلم/ حق‌آبه هیرمند با جدیت دنبال می‌شود

مخبر: اینکه یک استان در کنار دریا بوده و در اعماق زمین نیز آب به وفور دارد اما روی زمین خشک باشد اصلا موضوعیت ندارد. انتقال آب از دریا، آب‌های ژرف و پیگیری حق آب تالاب هامون به جد مورد تاکید دولت است.
1401-11-4 16:51
یک تجزیه‌طلب اعلام کرد

فیلم/ جنگ میان اپوزیسیون‌ها باعث ویرانی نقشه‌هایشان بود

یک تجزیه طلب با انتشار فیلمی که در آن از تعداد کم افراد حاضر در تجمع حرف زده بود و علت آن را کار اشتباه سلطنت‌طلبان می‌دانست از اختلاف شدید بین تجزیه‌طلبان و سلطنت‌طلبان پرده برداشت.
1401-11-4 16:46
مایا صباغ:

دروغ‌های اینترنشنال را برملا کردم

مایا صباغ، فعال لبنانی در ویدیویی که از خود در فضای مجازی منتشر کرد گفت: ویدیوی من باعث برملا شدن دروغ‌های سه ماه گذشته کمپین سعودی‌ در خصوص ایران بود.
1401-11-4 16:41