فیلم

فیلم/هجوم مردم در عربستان برای خرید تخم‌مرغ

کاش اصلاح طلبا ازش یه "مرغ سحر ناله سرکن" و چندتا "کاریکاتور" توروزنامه هاشون بزنن ببینیم واسه بقیه هم بلدن یا فقط از خود تحقیری رنج میبرن!
1401-4-11 16:58

فیلم/ فائزه هاشمی: ایران خطرناکتر از اسرائیل هست

چی شد؟! یقه‌ی کدخداتون، آمریکا رو که کیلومتر ها دورتر از مرزِ قاره‌ی آمریکا، اومده و در خاورمیانه جنگ افروزی میکنه رو ول کردید چسبیدید به کمک ایران برای نجات منطقه؟!
1401-4-11 16:54

فیلم/نظر وزیر اقتصاد درباره تشکیل وزارت بازرگانی زمانی که نماینده مجلس بود!

سید احسان خاندوزی زمان نماینده مجلس بودن گفته بود: سیاست‌های صنعتی و تجاری باید هر دو در یک نظام سیاست‌گذاری و در یک وزارتخانه شکل بگیرد.سیاست‌های تجاری و صنعتی دنباله‌رو یکدیگر هستند و تفکیک این دو ایجاد ناهماهنگی خواهد کرد.
1401-4-11 16:36

فیلم سازی حرفه‌ای با موبایل

در این ویدئو آموزش فیلم سازی با موبایل را مشاهده می‌کنید.
1401-4-11 13:51

فیلم/در سیاسیت خارجی، اصولگرا و در داخل به دنبال اصلاحات!

میرزا ابوالقاسم فراهانی صدراعظم قاجار و یکی از شخصیت‌های صاحب اندیشه برای اداره امور حکمرانی و فردی اصلاح‌طلب محسوب می‌شد که به دنبال طرحی نو در تحولات ایران عصر قاجار بود.
1401-4-11 13:30

با این 11 خوراکی در طول روز پر انرژی باشید

انرژی زاهای طبیعی در سه گروه مواد غذایی، میوه ها و خوراکی های انرژی زا دسته بندی می شوند که با مصرف این خوردنی ها به طرز شگفت انگیزی انرژی از دست رفته بازیابی و افزایش می یابد. در این کلیپ با 11 خوراکی انرژی زا آشنا می‌شوید.
1401-4-11 10:46

فیلم/«سلام فرمانده» در «صور» لبنان

هزاران نفر از مردم لبنان با حضور در استادیوم باستانی شهر صور، نسخه لبنانی «سلام فرمانده» را اجرا کردند.
1401-4-11 10:30

لحظه برخورد واکنش برانگیز پلیس انگلیس با دختر 15ساله

پلیس انگلیسی که پیش‌تر با لگد زدن به نوجوان ۱۵ ساله واکنش مردم را برانگیخته بود تنها تذکر کتبی دریافت کرد.
1401-4-11 10:24

فیلم/ بدون تعارف با زندانی ایرانی ابوغریب

در هفته حقوق بشر آمریکایی بدون تعارف پای صحبت هایی زندانی ایرانی ابوغریب که تصاویر شکنجه‌‌شدن‌هایش معروف شده بود اما تاکنون مصاحبه‌ای نکرده بود، نشست.
1401-4-11 10:12

فیلم/ تصاویر هولناک و دلخراش از حمله مسلحانه در کرج با ۳ کشته و زخمی

لحظه ورود و حمله مسلحانه چند اوباش و تیراندازی به چند نفر در کرج را از زاویه دوربین مدار بسته ببینید، در این حادثه متاسفانه یک نفر کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند.
1401-4-10 19:48

فیلم/شوخی های مستهجن و جنسی در سریال جوکر

ویدئو پیش رو بخشی از محتوای نامتعارفی است که در شبکه نمایش خانگی (سریال جوکر) منتشر شده است.
1401-4-10 15:41

فیلم/ادبیات مبتذل و جنسی در سریال رازبقا

ویدئو پیش رو بخشی از محتوای نامتعارفی است که در شبکه نمایش خانگی (سریال رازبقا) منتشر شده است.
1401-4-9 14:14
ملیحه محمدی:

خوشحال باشید که زمان شاه نبودید

وقتی که ملیحه محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی یک تنه برنامه‌ ضد ایرانی در شبکه سلطنت طلب من و تو را به مذاق تهیه کننده تلخ و کارشناسان برنامه را میخکوب کرد!
1401-4-9 12:23

فیلم/ بعد از تبلیغات سخیف دومینو، نوبت به میهن رسید

احمد کارآمد، مدیر مسئول جهت پرس در توییتر درباره تبلیغات شرکت‌های لبنیاتی نوشت: وقتی هیچ برخوردی با دومینو با اون تبلیغ زشتش نکردید همین میشه که میهن هم اینجوری از خجالت‌تون در میاد حیف اون حقوقی که بعضی از شما مسئولین می گیرید.
1401-4-8 23:11

فیلم/ مالباختگان خواستار اعدام سینا استوی شدند

مالباختگان کلاهبردار سینا استوی با شعار "مفسد اقتصادی، اعدام باید گردد" امروز مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تهران تجمع کردند.
1401-4-8 22:59

فیلم/ راهکارهایی برای جلوگیری از داغ شدن گوشی

بعد از دیدن این ویدیو با انجام یه سری اقدام میتونید تا حد زیادی از داغ شدن گوشی جلوگیری کنید و دمای گوشی را در حالت نرمال خودش نگه دارید که خطری گوشی را تهدید نکند.
1401-4-8 18:14

فیلم/ ما بی‌شناسنامه نیستیم!

به مناسبت سالروز شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضاییه ویدئو زیر تقدیم بینندگان عزیز میگردد:
1401-4-8 17:48

فیلم/روحانی همه‌جا برود، به شرط تخصص داشتن!

به مناسبت سالروز شهادت مجاهدی که هم بازوی اجرایی و هم نیروی فکری انقلاب اسلامی ایران بود، شهید سید محمد بهشتی.
1401-4-8 17:41

فیلم/ تمسخر معلولین در برنامه جوکر️!

در برنامه جوکر دو نفر از هنرمندان برای خنداندن سایرین، معلولیت جسمی را مسخره و سوژه می‌کنند و به همین راحتی باعث ترویج تمسخر معلولیت افراد می‌شوند. لطفاً معلولیت را سوژه خندیدن و خنداندن نکنید!
1401-4-8 17:30

فیلم/ آموزش ساخت پاکت هدیه زیبا و بسیار آسان

ایده‌ها و روش‌های مختلفی برای ساختن پاکت هدیه و پاکت پول وجود دارد که با بکارگیری کمی خلاقیت می‌توان فرآیند هدیه دادن را زیباتر کرد.
1401-4-8 16:12