فیلم

به مناسبت ولادت هفتمین اختر تابناک ولایت؛

مولودی ولادت امام موسی کاظم (علیه السلام) با نوای محمد فصولی

1400-5-8 16:13

لحظه کشته شدن یک بی گناه دیگر به دست پلیس آمریکا!+ فیلم

کانال تلگرامی ایرانیک تی وی نوشت: لحظه کشته شدن یک بی گناه دیگر توسط پلیس آمریکا!
1400-5-6 20:09

تصاویر هوایی از زمین فوتبالی جذاب در دل جنگل+فیلم

تصاویر هوایی از زمین فوتبالی زیبا در دل جنگل که به طرز شگفت انگیزی با درختان محصور شده است را مشاهده خواهید کرد.
1400-5-6 19:11

خودکشی یک دختر تهرانی در ساحل محمود آباد +فیلم

دختر ۳۰ ساله اهل تهران که به علت نامعلوم قصد خودکشی در ساحل محمودآباد را داشت، به علت مواج و طوفانی بودن دریا دچار حادثه شد.
1400-5-6 19:05

اگر دنیا و آخرت را می‌خواهید این یک دقیقه را ببینید!

حجت الاسلام و المسلمین انصاریان در شرح دعای قنوت بسیاری از مردم در نمازهای روزانه، به نکته مهمی اشاره کرد.
1400-5-6 18:58

نحوه ثبت نام واکسیناسیون کرونا+فیلم

چگونه برای تزریق واکسن کرونا ثبت نام کنیم؟
1400-5-5 23:11

یه دقیقه تاریخ ببین اما یه دنیا بخند/ به مناسبت سالمرگ محمدرضا پهلوی

داستان باحال مرگ محمدرضا پهلوی به مناسبت سالروز مرگ وی
1400-5-5 23:00
فرمانده فرماندهی راهبردی ارتش انگلیس:

فیلم/توانمندی‌های ایران در حوزه سایبر را جدی میگیریم

ژنرال پاتریک سندرز فرمانده فرماندهی راهبردی ارتش انگلیس گفت: این یک بزرگنمایی نیست، توانمندی های پیشرفته ایران در حوزه سایبر را جدی میگیریم..
1400-5-5 17:07

فیلم/ توصیه رهبری به رئیسی درباره کابینه چه بود؟

محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعی شد که رهبر معظم انقلاب درباره عدم دخالت نزدیکان رئیسی، رئیس جمهور منتخب، در چینش کابینه توصیه و تاکید کرده‌اند که تاثیرگذار نباشند.
1400-5-5 14:46

فیلم/روابط ناهنجار و جملات تحریک آمیز در سریال مردم معمولی!

فیلم پیش رو بخشی از محتوای نامتعارفی است که روزهای اخیر در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.محتوایی که باید طبق معیارهای صداوسیما در شبکه‌های نمایش خانگی تولید و منتشر شوند، متاسفانه به دلیل عدم نظارت صحیح دستگاه‌های متولی، شاهد وجود ناهنجاری گسترده اخلاقی و فرهنگی در آنها هستیم!
1400-5-5 12:06
پشت پرده جمع‌آوری امضا از مردم چیست؟

فیلم/ کمپین دروغین مخالفان طرح صیانت برای فشار به نمایندگان مجلس!

احمد کارآمد، مدیرمسئول پایگاهی خبری‌تحلیلی جهت با انتشار فیلمی نوشت: این فیلم رو ببینید تا متوجه بشید مردم مخالف‌اند یا عده ای معدود، همین جوری پیش بره 85 میلیون ایرانی رو تو این کارزار مخالف طرح صیانت نشون میدن.
1400-5-4 16:54

فیلم/ خواستگاری مربی از شاگردش در المپیک 2020

بلن پرس مائوریسه دقایقی پس از شکست در دور نخست رقابت های شمشیربازی سابر المپیک توکیو ۲۰۲۰ توسط مربی‌اش سورپرایز شد.
1400-5-4 16:48

فیلم/ تیکه سنگین سریال دودکش به مسئولان!

در سکانسی از سریال دودکش می‌بینید: مسئولین چی می‌خورن؟مسئولیت اشتهای آدم رو کور میکنه! مسئولین از دهن خودشون میبُرند و تو سفره مردم میگذارند!
1400-5-4 12:32

فیلم/ وقوع طوفان وحشتناک در چین

با نفوذ طوفان به شانگهای ، دو فرودگاه بین المللی در مرکز تجاری چین کلیه پروازها را لغو کرده و فعالیت های فضای باز توسط مقامات ممنوع شده است.
1400-5-4 08:29

بارش برف در آفریقا بعد از ۵۰ سال!+فیلم

بارش برف در آفریقای جنوبی پس از ۵۰ سال باعث حیرت و شور و شعف مردم این سرزمین شده است.
1400-5-3 23:34

وسیله‌ای عجیب‌ در شهربازی که انسان را به پرواز در می‌آورد+فیلم

تصاویری از یک شهربازی و وسیله‌ای که انسان را به پرواز در می‌آورد را در این ویدیو مشاهده خواهید کرد.
1400-5-3 22:00

شیوه تشخیص میزان مصرف برق خانه خود+فیلم

مدیرکل مهندسی و راهبری شبکه برق کشور: در سایت یا نرم افزار"برقِ من" نشانگری وجود دارد که وضع شهروندان را به لحاظ پرمصرف یا خوش مصرف بودن مشخص می کند.
1400-5-3 19:09

گاف‌های خنده‌دار مجریان تلویزیون ادامه دارد/ فوتبال ایران قهرمان المپیک شد!؟+فیلم

مجری برنامه امروز «دهکده المپیک» در گفتگو با رسول مجیدی ادعا می کند فوتبال ایران ۵۰ سال پیش با حشمت مهاجرانی قهرمان المپیک شده که این ادعای غلط با اصلاح مجیدی مواجه می شود اما مجری کم اطلاع زیر بار نمی رود و همچنان روی اشتباهش پافشاری می کند.
1400-5-3 18:47

به نمایش گذاشتن عجیب جهیزیه در کوچه+فیلم

در خمینی شهر به علت شیوع کرونا از فامیل دعوت شده برای دیدن جهیزیه عروس که تو کوچه نمایش گذاشته تشریف بیاورند!!!
1400-5-3 17:49
آیا مجلس به دنبال فیلترینگ اینستاگرام، واتساپ و گوگل است؟

پاسخ دقیق و کارشناسانه به شبهات پیرامون طرح صیانت از زبان یکی طراحان آن

اخیرا ویدوئوی از مهدی شجاری در فضای مجازی پیرامون طرح صیانت وایرال شده است. در این فیلم به دروغ القا می شود که قرار است کلیه سرویس هایی مثل اینستاگرام و واتس اپ و گوگل پس از تصویب این طرح، مسدود یا فیلتر شوند. سید عباس مرادی یکی از طراحان طرح صیانت در این فیلم به شبهات مطرح شده پاسخ می دهد.
1400-5-3 10:27