شبکه های اجتماعی

توییتگردی:

شرط مهم و لازم برای جهانی شدن یک فیلم چیست؟

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏اسکویید گیم ثابت کرد برای جهانی شدن یک فیلم/سریال، لازم نیست بازیگرای معروف و جذاب داشته باشی و لازم نیست حتما به زبان انگلیسی باشی و 'حتی' لازم نیست سریال "بسیار خوبی" باشی، فقط جَو رسانه‌ای کافیه!
1400-7-26 18:57
توییتگردی:

برنامه وزیر اقتصاد برای تیم جدید سازمان مالیاتی

سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد طی توییتی نوشت: ‏تنها همزمان با ‎تسهیل فضای کسب‌وکار و رونق اقتصادی است که می‌توان دولت را بر اساس درآمدهای ‎مالیاتی اداره کرد.
1400-7-26 18:26

کاری که قالیباف برای کمیسیون طرح صیانت کرد

پخش نشست کمیسیون ویژه «طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» از اینستاگرام خبرگزاری خانه ملت (و بخش ابتدایی آن از شبکه خبر) توجه به حقوق ملت است
1400-7-26 15:17

آقایان مامورین امنیتی حواستان به احمدی نژاد هست؟

احمدی نژاد در سفر به دوبی با خبرنگار ایندپندنت فارسی دیدار کرد.
1400-7-26 15:08

قاچاقچی مواد مخدر ایران را تهدید کرد

سایت وزارت خارجه آمریکا، اسم الهام علی اف را به عنوان قاچاقچی مواد مخدر ثبت کرده است.
1400-7-26 14:58

کنایه گل آقا به حصر نشینی میرحسین موسوی

میر حسین موسوی :ما همچنان در حبس نفس میکشیم!
1400-7-26 13:33

تبلیغات غیر قانونی خرید خانه در آپارات

تبلیغات خرید خانه و اعطای شهروندی ترکیه در آپارات بدون نظارت مسئولین در حال انجام است.
1400-7-26 09:58

جنایتی که فرانسوی ها مرتکب شدند

فرانسوی‌ها ۶٠ سال پیش مردم الجزایر را به طرز فجیعی قتل عام کردند.
1400-7-26 09:27

کاش مردم می فهمیدند اکثر حرفای منتقدین طرح صیانت، دروغه!

کاش مردم می فهمیدند اکثر حرفای منتقدین طرح صیانت، دروغه! کاش نهادهای انقلابی حداقل از خواب بیدارشن!
1400-7-25 21:02
توییتگردی:

مرگ انسانیت کف قطارهای آمریکا

پلیس آمریکا: این واقعا نگران کننده است که مردم نسبت به هم بی تفاوت هستند و اجازه میدهند چنین چیزی اتفاق بیوفتد
1400-7-25 16:21
توییتگردی:

آیا ایران به متحدانش سوخت و انرژی رایگان می‌دهد؟

برسد بدست کسانی که فکر میکنن ایران بنزین و انرژی رایگان در اختیار متحدانش در لبنان، ونزوئلا و عراق قرار میده
1400-7-25 16:10

کنایه جالب یک کاربر توییتری به سید حسن خمینی

سید حسن خمینی؛ تنها راه مبارزه با فساد اتاق شیشه‌ای است!
1400-7-25 10:50

حضور تک تیرانداز ایرانی در اغتشاشات عراق!

تک‌تیرانداز حادثه بیروت، کارمند سفارت آمریکا از آب درآمد
1400-7-25 10:23

با پول هایی که سیف و عراقچی به هدر دادن، چند گوسفند میشه خرید؟

ولی‌الله سیف رئيس کل بانک مرکزی در دولت روحانی و احمد عراقچی معاون وی در همان دوران، از بابت اتهام اخلال در نظام ارزی، به ترتیب به ده و ۸ سال زندان محکوم شدند.
1400-7-25 10:16