شبکه های اجتماعی

وبگردی؛

واکنش کاربران فضای مجازی به روز ملی ازدواج چه بود؟

به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) کاربران فضای مجازی با اشاره به آسانی گیری در امر ازدواج نکاتی را در صفحات توئیتری خود باز نشرکردند.
1401-4-11 16:13

غرب با سلبریتی‌هایی همانند وریا غفوری چه می‌کند؟

مهدی پناهی، خبرنگار و فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: مقایسه تجربه‌های جهانی برای رسیدن به سیاستگذاری مناسب ضروری است، چرا در غرب سلبریتی‌ها کمتر وارد سیاست می‌شوند یا همچون ‎وریا غفوری‌ها کمتر اظهارنظر سیاسی (آن هم بدون سواد یا انصاف) می‌کنند؟
1401-4-11 14:22

قاچاق کالا در اینستاگرام شد کسب و کار فضای مجازی؟

یک کاربر فضای مجازی نوشت: اینها که با واژگان مقاومت و مردمی از اینستاگرام دفاع می‌کنند حال جالبی دارند، جوری به خودشان دروغ می‌گویند که واقعا باورشان می‌شود.
1401-4-10 19:34

چرا با اقتصاد مقاومتی جوک می‌سازیم؟

یک کاربر توییتر در کنایه ای تلخ نوشت: ذهن استعمارزده تعبیر مودبانه برای خریت تعمدی است.
1401-4-10 19:31

نظر مردم آمریکا درباره آینده اقتصاد کشورشان

طبق یک نظر سنجی 44 درصد مردم آمریکا پیش بینی میکنند که اقتصاد امریکا در سال آینده در وضعیت رکود باشد.
1401-4-10 19:11

کدام شهرها رکورددار گرانی مسکن هستند؟

ابراهیم علیزاده، خبرنگار اقتصادی فهرستی از رکوردداران گرانی مسکن در جهان منتشر کرد.
1401-4-10 18:58
نقد یک کارشناس اقتصادی به رسانه ملی درباره تشکیل وزارت بازرگانی

سکوت صدا و سیما کمک به دولت نیست

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به سکوت رسانه ملی درباره تشکیل وزارت بازرگانی نوشت که این سکوت کمک به دولت نیست.
1401-4-10 18:50

تنها دستاورد مذاکره با آمریکا!

احسان حسینی خبرنگار اقتصادی نمودار فروش نفت ایران طی سال های مختلف را منتشر کرد و با کنایه گفت این هست تنها دستاورد مذاکره با آمریکا در فروش نفت.
1401-4-10 18:45

همزمان با رکورد شکنی ساخت نیروگاه در دولت رئیسی، میدونید که باید چه کسی را نفرین کنید؟!

دو کاربر توییتری به ارائه آمار ساخت نیروگاه برق و تولید برق در دولت رئیسی پرداختند و با دوره های گذشته مقایسه کردند.
1401-4-10 18:39

چگونه با اجرای یک قانون، نور امید در دل جوانان زنده می‌شود؟

سیاح رئیس مرکز پایش و بهبود محیط کسب و کار با اشاره به یک قانون دولت نوشت: همه کمک کنند با اجرای این‌ حکم، نور امید در دل جوانان زنده شود!
1401-4-10 18:33
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به یک خبر ورزشی

پشت پرده جدایی وریا غفوری از استقلال/ افت بدنی یا اظهارات سیاسی؟

جدایی مبهم وریا غفوری از تیم استقلال مهم‌ترین خبر ورزشی این روزهاست که برخی آن را به اظهارات سیاسی این فوتبالیست ربط می‌دهند اما نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی چیست؟
1401-4-10 18:19
خبرنگار الجزیره مدعی شد

خبرهای مهم در روابط بین ایران و مصر در راه است؟

رئیس گروه خبری الجزیره در تهران نوشت: بزودی در مراحل بعدی خبرهای مهمی در مورد روابط بین ایران و مصر خواهید شنید.
1401-4-10 17:33

علت حضور سران اصلاحات در منزل ابطحی چه بود؟

ایطحی از حضور سیدمحمد خاتمی ، سید حسن خمینی ، حسین‌کروبی و ... در منزل خود خبر داد.
1401-4-10 16:50

فیلم/ آمادگی جسمانی عجیب پیرمرد مشهدی در ایستگاه اتوبوس

تمرینات ورزشی یک مرد در ایستگاه BRT را مشاهده کنید که مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
1401-4-10 12:36

محدویت اینترنتی در مناطق برگزاری کنکور سراسری

سخنگوی وزارت ارتباطات نوشت: طبق درخواست وزارت علوم و تایید مراجع ذی‌ربط، امروز _پنجشنبه نهم تیرماه و فردا جمعه دهم در حوزه‌های برگزاری کنکور دسترسی به اینترنت محدود خواهد شد.
1401-4-9 12:31

چرا برجام در زمان روحانی به سرانجام رسید اما در زمان رئیسی نمی‌رسد؟

مجید شاکری، کارشناس اقتصادی نوشت: نكته اي كه كمتر به آن توجه مى شود آن است كه توافق احياي برجام، مستقل از آنكه برجام چه بوده يك "توافق جديد"است. اين حقيقت نتيجه طبيعي بسيار تفسير پذير بودن برجام خصوصا بند ٢٩ و ٣٦و ٣٧ است.
1401-4-9 09:38

فیلم/ بعد از تبلیغات سخیف دومینو، نوبت به میهن رسید

احمد کارآمد، مدیر مسئول جهت پرس در توییتر درباره تبلیغات شرکت‌های لبنیاتی نوشت: وقتی هیچ برخوردی با دومینو با اون تبلیغ زشتش نکردید همین میشه که میهن هم اینجوری از خجالت‌تون در میاد حیف اون حقوقی که بعضی از شما مسئولین می گیرید.
1401-4-8 23:11
وبگردی؛

اعتراض کاربران فضای مجازی به دفاع علی دایی از قراردادهای میلیاردی فوتبالیست‌ها

در روز گذشته علی دایی در مصاحبه‌ای درمورد بحث‌های پیرامون فوتبال گفت: بخاطر شاد کردن دل مردم، دستمزد میلیاردی حق فوتبالیست‌ها است. در پی این اظهار نظر وی مخاطبان فضای مجازی در صفحات شخصی خود سخنانی را باز نشر کردند.
1401-4-8 17:07

مهدی کوشکی از ترانه علیدوستی شکایت کرد

ترانه علیدوستی، بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد که حبیب رضایی و مهدی کوشکی در اراتباط با موضوع جنبش می‌تو از او شکایت کرده‌اند.
1401-4-8 13:57

بین احیای وزارت بازرگانی و احتمال توافق هسته‌ای در قطر چه ارتباطی است؟

‏دلیل اصرار روحانی بر احیا ‎وزارت بازرگانی احتمال احیا برجام و راهکار اروپا برای تجارت بود، روحانی اینستکس و FATF را هم به وزارت بازرگانی ربط میداد چون نیاز به تمرکز کار در وزارتخانه واردات محور داشت.
1401-4-7 19:23