چندرسانه ای

فیلم/ توصیه رهبری به رئیسی درباره کابینه چه بود؟

محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعی شد که رهبر معظم انقلاب درباره عدم دخالت نزدیکان رئیسی، رئیس جمهور منتخب، در چینش کابینه توصیه و تاکید کرده‌اند که تاثیرگذار نباشند.
1400-5-5 11:57

فیلم/روابط ناهنجار و جملات تحریک آمیز در سریال مردم معمولی!

فیلم پیش رو بخشی از محتوای نامتعارفی است که روزهای اخیر در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.محتوایی که باید طبق معیارهای صداوسیما در شبکه‌های نمایش خانگی تولید و منتشر شوند، متاسفانه به دلیل عدم نظارت صحیح دستگاه‌های متولی، شاهد وجود ناهنجاری گسترده اخلاقی و فرهنگی در آنها هستیم!
1400-5-5 10:04

صوت/گلچین مولودی ولادت امام هادی (ع)

به مناسبت ولادت امام هادی علیه السلام، گلچینی از مولودی‌های برترین مداحان کشور، تقدیم حضورتان می‌شود.
1400-5-4 22:41

مدال‌های ایران در تاریخ المپیک

المپیک ۲۰۱۲ لندن، با ۷ طلا، ۵ نقره و ۱ برنز، پرافتخارترین دوره بازی‌های المپیک برای کاروان ورزشی ایران بوده است.
1400-5-4 17:24
پشت پرده جمع‌آوری امضا از مردم چیست؟

فیلم/ کمپین دروغین مخالفان طرح صیانت برای فشار به نمایندگان مجلس!

احمد کارآمد، مدیرمسئول پایگاهی خبری‌تحلیلی جهت با انتشار فیلمی نوشت: این فیلم رو ببینید تا متوجه بشید مردم مخالف‌اند یا عده ای معدود، همین جوری پیش بره 85 میلیون ایرانی رو تو این کارزار مخالف طرح صیانت نشون میدن.
1400-5-4 16:54

فیلم/ خواستگاری مربی از شاگردش در المپیک 2020

بلن پرس مائوریسه دقایقی پس از شکست در دور نخست رقابت های شمشیربازی سابر المپیک توکیو ۲۰۲۰ توسط مربی‌اش سورپرایز شد.
1400-5-4 16:48

فیلم/ تیکه سنگین سریال دودکش به مسئولان!

در سکانسی از سریال دودکش می‌بینید: مسئولین چی می‌خورن؟مسئولیت اشتهای آدم رو کور میکنه! مسئولین از دهن خودشون میبُرند و تو سفره مردم میگذارند!
1400-5-4 12:32

تصویری به یاد ماندنی از احترام نظامی به کودک خوزستانی

کمک و آبرسانی ارتش جمهوری اسلامی با روستائیان کمتر برخوردار استان خوزستان
1400-5-4 10:45

فیلم/ وقوع طوفان وحشتناک در چین

با نفوذ طوفان به شانگهای ، دو فرودگاه بین المللی در مرکز تجاری چین کلیه پروازها را لغو کرده و فعالیت های فضای باز توسط مقامات ممنوع شده است.
1400-5-4 08:29

اینفوگرافیک/شایع‌ترین بیماری‌های دوره سالمندی

آلزایمر، ارتروز، پوکی استخوان، زوال عقل و فشارخون بالا از جمله بیماری های شایع در دوران سالمندی است.
1400-5-4 08:20

بارش برف در آفریقا بعد از ۵۰ سال!+فیلم

بارش برف در آفریقای جنوبی پس از ۵۰ سال باعث حیرت و شور و شعف مردم این سرزمین شده است.
1400-5-3 23:34

وسیله‌ای عجیب‌ در شهربازی که انسان را به پرواز در می‌آورد+فیلم

تصاویری از یک شهربازی و وسیله‌ای که انسان را به پرواز در می‌آورد را در این ویدیو مشاهده خواهید کرد.
1400-5-3 22:00

شیوه تشخیص میزان مصرف برق خانه خود+فیلم

مدیرکل مهندسی و راهبری شبکه برق کشور: در سایت یا نرم افزار"برقِ من" نشانگری وجود دارد که وضع شهروندان را به لحاظ پرمصرف یا خوش مصرف بودن مشخص می کند.
1400-5-3 19:09

گاف‌های خنده‌دار مجریان تلویزیون ادامه دارد/ فوتبال ایران قهرمان المپیک شد!؟+فیلم

مجری برنامه امروز «دهکده المپیک» در گفتگو با رسول مجیدی ادعا می کند فوتبال ایران ۵۰ سال پیش با حشمت مهاجرانی قهرمان المپیک شده که این ادعای غلط با اصلاح مجیدی مواجه می شود اما مجری کم اطلاع زیر بار نمی رود و همچنان روی اشتباهش پافشاری می کند.
1400-5-3 18:47

به نمایش گذاشتن عجیب جهیزیه در کوچه+فیلم

در خمینی شهر به علت شیوع کرونا از فامیل دعوت شده برای دیدن جهیزیه عروس که تو کوچه نمایش گذاشته تشریف بیاورند!!!
1400-5-3 17:49
هک شدن اطلاعات ۳.۸ میلیارد شماره تلفن مرتبط با یک نرم افزار

حراج اطلاعات کاربران کلاب هاوس

بر اساس گزارشی اطلاعات ۳.۸ میلیارد شماره تلفن مرتبط با کاربران کلاب هاوس لو رفته و برای فروش عرضه شده است.
1400-5-3 10:31
آیا مجلس به دنبال فیلترینگ اینستاگرام، واتساپ و گوگل است؟

پاسخ دقیق و کارشناسانه به شبهات پیرامون طرح صیانت از زبان یکی طراحان آن

اخیرا ویدوئوی از مهدی شجاری در فضای مجازی پیرامون طرح صیانت وایرال شده است. در این فیلم به دروغ القا می شود که قرار است کلیه سرویس هایی مثل اینستاگرام و واتس اپ و گوگل پس از تصویب این طرح، مسدود یا فیلتر شوند. سید عباس مرادی یکی از طراحان طرح صیانت در این فیلم به شبهات مطرح شده پاسخ می دهد.
1400-5-3 10:27
در حاشیه دپو 5 میلیون تن خوراک دام در گمرگ و نرسیده به دست کشاورزان و دامداران

کاریکاتور / تا یونجه مونو نگیریم آروم نمیگیگیریم

دولت روحانی در روزهای پایانی خود از انجام ساده‌ترین کارها درمانده است و در روزهایی که دامداران مشکل خوراک دام دارند، 5 میلیون تن خوراک دام را در گمرک دپو کرده است!
1400-5-3 10:24

ویدیوی متفاوت از اولین طلایی ایران در توکیو

روایت جواد فروغی اولین طلایی ایران در المپیک توکیو از یک بیمار داعشی!
1400-5-2 22:44

دعوت‌کننده مردم خوزستان به اقدامات تروریستی و مسلحانه این روزها کیست؟

عیسی الفاخر از جمله تروریست‌هایی است که در خارج از کشور این روزها وظیفه دعوت مردم به اقدامات تروریستی و مسلحانه را در دستور کار خود قرار داده، از جاسوسی برای عربستان تا قتل عام مردم بی گناه اهواز در رژه ۳۱ شهریور در کارنامه این فرد وجود دارد.
1400-5-2 18:09