سیاسی

هشدار سردار حاجی‌زاده درباره ماجراجویی علیه ایران

فرمانده نیروی هوافضای سپاه، خطاب به وابستگان نظامی کشورهای خارجی دوست خاطرنشان کرد: با توجه به نوع ماموریت شما وابستگان نظامی بیان این‌موارد و موضوعات تکراری است چون شما به ظلم ها و جنایات آمریکا کاملا آگاه و مسلط هستید و اخبار منطقه را در اختیار دارید.
1400-7-26 22:14

دکتر رئیسی: معیشت مردم دغدغه روزانه من است/ از بانک مرکزی هیچ استقراضی نداشتیم

رئیس جمهور گفت: مسئله معیشت مردم دغدغه روزانه و هر ساعت من است و من قیمت‌ها را رصد می‌کنم، به‌ویژه مواد خوراکی را دائما رصد کرده و با وزرا جلسه دارم و در جلسات شخصا حضور می‌یابم و پیگیری می‌کنم.
1400-7-26 22:11

توییت لجین الهذلول پیرامون وضعیت زندان های عربستان

لجین الهذول برای اولین بار پس از آزادی از زندان درباره زندان‌ اداره تحقیقات عبستان موسوم به «مباحث» اظهار نظر کرد
1400-7-26 20:18

گزارشی بین‌المللی از دیکتاتوری و سلب آزادی در عربستان سعودی

گزارش یکی از پژوهشگران موسسه واشنگتن نشان می دهد عربستان سعودی کشوری اقتدارگرا است و در آن آزادی وجود ندارد .
1400-7-26 20:13

سابقه سیاه رژیم سعودی در اعدام زندانیان زن در دهه گذشته

سوابق سیاه رژیم سعودی در اعدام زندانیان زن در دهه گذشته توسط سازمان اروپایی حقوق بشر ثبت و منتشر شد.
1400-7-26 20:09
نیکزاد:

خودم را فقط برای معاون اولی آماده کرده بودم اما به من پیشنهاد ندادند/ رئیسی دوساعت برای وزارت راه صحبت کرد که قانع نبودم/ عین اللهی با پیگیری‌های ویژه من وزیر بهداشت شد/ الحمدلله ریاست بنیاد مسکن هم به یک ترک زبان رساندیم

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی یازدهم گفت: ما با مجمع نمایندگان استان هیچ مشکلی نداریم، شاید در مبحث رقابت های انتخاباتی اختلاف با همدیگر داشته باشیم اما در مجموع چون تشکل واحد عمل کرده و منبعد نیز اینچنین می کنیم.
1400-7-26 18:06
حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس دهم:

علی لاریجانی به خاطر دخترش رد صلاحیت شد

مشاور رئیس مجلس دهم گفت: «درباره دلیل رد صلاحیت علی لاریجانی آنچه من اطلاع دارم درباره تحصیلات تکمیلی دختر ایشان است که آن هم قبل از این قانون بود. چرا که دختر ایشان سال ۸۶ برای تحصیل رفتند؛ بیش از این هم من اطلاعی ندارم.»
1400-7-26 16:53
رئیسی:

سیاست ایران توسعه روابط با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه ونزوئلا است

آیت الله رئیسی گفت: به‌رغم تحریم‌ها و مشکلات ایجاد شده از سوی دشمنان، مسیر پیشرفت را با قدرت ادامه می‌دهیم.
1400-7-26 14:03

ترفندهای حفظ حقوق‌های نجومی در دولت روحانی

در سال‌های اخیر قوانینی برای کوتاه کردن دست نجومی بگیران از بیت‌المال مصوب شد اما همچنان حقوق‌های نامتعارف ادامه پیدا کرد آن هم با ترفندهایی که حالا دیوان محاسبات پرده از آنها برداشته است.
1400-7-26 13:16
رییس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قضایی:

عوامل و مسببین ترور سردار سلیمانی جدی‌تر تعقیب شوند

رئیس دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه مصمم است با دست‌اندازان به حقوق مردم و بیت‌المال و کسانی که سد راه مردم می‌شوند برخورد قاطع کند.
1400-7-26 12:19
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف نمی‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف نمی‌شود، گفت: ترجیح ما این است که ارز به مصرف کننده تخصیص پیدا کند و رانت ایجاد شده حذف شود.
1400-7-26 11:47

دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با آیت الله رئیسی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از دیدار و گفت‌وگوی نمایندگان این کمیسیون با رئیس جمهور خبر داد.
1400-7-26 11:38
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی:

برای اداره کشور نیازی به برجام و مذاکره با غرب نداریم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اتحادیه اروپا اگر قصد وساطت یا میانجیگری بین ۴+۱ و ایران دارد باید مفروضش این باشد که تمام تقصیر بن بست مذاکرات بر عهده آمریکا و تروئیکای اروپایی است نه آخرین قدم.
1400-7-26 11:34
سعید خطیب‌زاده در نشست خبری:

سفر هیئت عربستانی به تهران تایید نمی‌شود/ادامه مذاکره با اروپا در بروکسل

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: گفتگوهای «علی باقری» و «انریکه مورا» ، خوب و سازنده بود و مذاکره با اروپا در بروکسل ادامه پیدا می‌کند.
1400-7-26 10:49

جزئیات دیپورت احمدی نژاد از امارات + فیلم

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق کشورمان در حین سفر چند روزه به امارات دیپورت شد.
1400-7-26 00:03

نمایندگانی که امروز در مخالفت با افزایش حقوق معلمان در مجلس حرف زدند، جهاد کردند+فیلم

احمد صالحی، پژوهشگر اقتصادی: نباید با برداشت از جیب چهارپنجم مردم، حقوق یک چهارم آن ها را پرداخت کنیم.
1400-7-25 23:43

کاش مردم می فهمیدند اکثر حرفای منتقدین طرح صیانت، دروغه!

کاش مردم می فهمیدند اکثر حرفای منتقدین طرح صیانت، دروغه! کاش نهادهای انقلابی حداقل از خواب بیدارشن!
1400-7-25 21:02
اخبار لحظه‌ای از اولین نشست کمیسیون ویژه طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی

قالیباف: مگر می شود اصل قانون اساسی را پشت درهای بسته اجرا کرد؟ / برخلاف جوسازی‌ها مجلس به دنبال بستن شبکه‌های اجتماعی بزرگ نیست

رئيس مجلس در نشست کمیسیون طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: امروز زندگی واقعی مردم در همه ابعاد، وارد فضای مجازی شده است؛ مگر می‌شود قانون اساسی را پشت درهای بسته اجرا کرد.
1400-7-25 18:53

دبیر جدید ستاد حقوق بشر مشخص شد

سخنگوی قوه قضائیه از انتصاب معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی خبر داد.
1400-7-25 18:36

آیت الله جوادی آملی: وزارت بهداشت طبیب تربیت کند نه کاسب

آیت الله جوادی آملی در دیدار وزیر بهداشت، تاکید کرد: علمی که بر مبنای توجه به دین و خدا نباشد، در مسیر نابودی انسان به پیش می‌رود.
1400-7-25 18:23