گشت ارشاد

ناصر ایمانی، تحلیلگر سیاسی:

مخالفت برخی جریان‌های سیاسی با تعطیلی گشت ارشاد، تصمیم نظام نیست

خیلی‌ها از همان ابتدا اعتقاد داشتند رویه‌ای که گشت ارشاد در پیش گرفته نتیجه معکوس می‌دهد. در طول سال‌های گذشته هم مخالفان جدی داشته منتها اینها مخالفت خودشان را به‌صورت علنی مطرح نمی‌کردند.
1401-9-16 09:31
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

مأموریت گشت های امنیت اخلاقی و اجتماعی تمام شد

حجت الاسلام و المسلمین سید علی خانمحمدی گفت: همینکه گشت ارشاد باعث شد خیلی از مجموعه های فرهنگی کشور بیدار شدند و امروز خلأ در بحث عفاف و حجاب و آسیب‌های اجتماعی را جدی‌تر دیده شد.
1401-9-14 22:00
روایت بیژن عبدالکریمی از اظهارات وزیر کشور در نشست با اساتید دانشگاه‌های تهران

وزیر کشور: در تهران فقط ۵ خودروی گشت ارشاد وجود دارد/ من تا حالا خودم گشت ارشاد در خیابان‌ها ندیده‌ام/ مسئله‌ای که کشور را تهدید کند وجود ندارد

یک استاد دانشگاه از دیدار با وزیر کشور درباره ناآرامی های اخیر روایتی را مطرح کرد و گفت: وزیر کشور معتقد بود گشت ارشاد بهانه است و در کل تهران ۵ خودروی گشت ارشاد بوده است.
1401-9-5 18:36
دانشجوی دانشگاه بیرجند خطاب به رئیس قوه قضائیه:

اغتشاشگر نیستم، معترض هستم

«اکرم صلاحی» نماینده دانشجویان دانشگاه بیرجند گفت: برای گشت ارشاد باید یک قانون و چارچوب مشخصی باشد.برخی مسئولین خیلی راحت می‌توانستند یک عذرخواهی کنند و مردم از آنها می‌پذیرفتند.همان پلیسی را که آتش زدند هم هموطن ماست.
1401-8-19 12:30
وزیر میراث فرهنگی:

اصلاحات نیاز است، الان باید عملیاتی شود/هیچ‌کدام از تسخیرکنندگان لانه جاسوسی پشیمان نیستند/فضای مجازی آمده تا انقلاب اسلامی را نجات دهد

ضرغامی با تاکید بر اینکه ایران هیچ‌وقت تجزیه نمی‌شود، گفت: برخی روش‌های ما غلط است ولی ما را می‌ترسانند که اگر از حد فعلی عقب بروید، نظام با خطر جدی مواجه می‌شود.
1401-8-16 08:16
دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی:

هیچ مصوبه‌ای تحت عنوان گشت ارشاد نداشتیم / نیروی انتظامی درباره حجاب تذکر غیرحضوری بدهد

عاملی گفت: بخش عظیم مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مربوط به نهادهای تعلیم و تربیت است، صداوسیما، آموزش و پرورش، وزارت ارشاد و حوزه های علمیه است.
1401-8-13 15:39
یک دانشجو روایت می‌کند

در تجمع خوابگاه کوی دختران چه گذشت؟/ برای آزادی، دختری را تا مرز خفگی بردند!

گفتم:«بچه‌ها! آروم باشین. مگه نمی‌گید آزادی؟پس چرا به خاطر اینکه من مثل شما شعار ندادم، دارین منو اذیت می‌کنین؟»تا این حرف را زدم، یکی از آن دخترها ساعدش را حلقه کرد دور گردنم و محکم شروع کرد به فشار دادن.
1401-8-12 08:35
فعال سیاسی اصولگرا:

نوع مواجهه پلیس امنیت اخلاقی نتیجه عکس داده است/در گشت ارشاد حتما باید تجدید نظر کنیم/خانم‌هایی که نسبت به عفاف حساسیت ندارند نمی خواهند ملعبه دست آدم‌های زیاده خواه شوند

سلیمی نمین گفت: بعضی ها مثل حاج حسن آقای خمینی در این وادی موضع خوبی گرفتند اما بسیاری از اصلاح طلبان ترجیح دادند یک حرکت فرصت طلبانه ای را دنبال کنند. آنها اصلا دشمن را ندیدند
1401-8-10 08:45
سخنگوی ستاد امر به معروف:

در مورد حجاب کوتاه نمی آییم/ از بسیج به عنوان بازوی اجرایی استفاده خواهیم کرد /در حوزه مدیران گشت ارشاد راه انداختیم

سید علی خان محمدی گفت: کشف حجاب در قانون ما جرم است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز از مواضع خود در مورد حجاب کوتاه نخواهد آمد.
1401-8-8 14:13
کودتای رسانه ای و گوبلزی یعنی همین!

چگونه با یک عکس به کشته‌های اغتشاشات اضافه کنیم

کودتای رسانه ای و گوبلزی یعنی همین! بستن ذهن مخاطب و دادزدن توی گوش او که همه این اتفاقات کار خودشون است. اگر پلیس اتش زدن کارخودشونه، اگر جوانی فوت شد یقینا در تظاهرات بود!
1401-8-7 12:11
یادداشت تحلیلی؛

حضور برخی زنان چادری در اغتشاشات اخیر و توهم پایان جمهوری اسلامی

حوادث اخیر، برای کسانی که یا سن‌شان به حوادث سال‌های نخست انقلاب قد نمی‌دهد یا تاریخ آن دوران را مطالعه نکرده‌اند، شگفتی‌هایی داشت. برخی‌ها گمان کردند حوادث تازه‌ای در حال روی دادن است!
1401-8-2 07:54
معاون امور زنان ریاست جمهوری:

شاید یکی از دلایل این شایعات و مظلومیت نیروی انتظامی، خود نیروی انتظامی است/ لازم است اطلاع رسانی به موقع و به هنگام روایت هر حادثه را عهده دار شود/ اصلاح گشت ارشاد در دست بررسی‌است

خزعلی گفت: جلساتی در رابطه با اصلاح گشت امنیت اخلاقی در مجلس با اعضای هیات دولت و اعضای شورای عالی انقلابی فرهنگی برگزار شده است که در رابطه با آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
1401-8-1 13:24
در صحن علنی قرائت شد؛

جزئیات گزارش مجلس درباره علت فوت مهسا امینی/ از قصور فراجا در اطلاع رسانی تا ضرورت اصلاح گشت ارشاد

علی حدادی سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس گزارش این کمیسیون درباره فوت مهسا امینی را قرائت کرد.
1401-7-24 10:40
مصطفی میرسلیم‌ نماینده مجلس:

ما شهید داشتیم ولی از آنها کشته نشده اند / اسلحه از آمریکا برای تخریب وارد کشور شده / پسر بیچاره من در دام حمله منافقین افتاد

عضو حزب موتلفه گفت: جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این بادها بلرزد.برخورد خشن قابل قبول نیست مگر با کسانی که تخریب صورت می دهند.
1401-7-23 16:35
رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

گزارش پرونده مرگ مهسا امینی فردا در صحن علنی مجلس قرائت می شود

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: گزارش پرونده مرگ مهسا امینی در کمیسیون امور داخلی کشور آماده شده و فردا در صحن علنی مجلس قرائت می شود.
1401-7-23 13:35