طرح صیانت

نامه نمایندگان کنگره آمریکا به وزرات خارجه برای مقابله با طرح صیانت از کاربران ایرانی! + سند

نمایندگان کنگره آمریکا به وزرای خارجه (آنتونی بلینکن) و خزانه‌داری (جانِت یلِن) این کشور در جهت تاکید بر مقابله جدی با طرح صیانت از فضای مجازی در ایران نامه دوحزبی نوشتند!
1400-7-29 11:03

کنگره آمریکا به مخالفان طرح صیانت از کاربران ایرانی پیوست!

نمایندگان کنگره آمریکا به وزرای خارجه (آنتونی بلینکن) و خزانه‌داری (جانِت یلِن) این کشور در جهت تاکید بر مقابله جدی با طرح صیانت از فضای مجازی در ایران نامه دوحزبی نوشتند!
1400-7-28 10:18

سلبریتی معروف بخاطر پست اینستاگرامی‌اش احضار شد

برنا لاچین سلبریتی معروف ترکیه ای گفت برای ادای توضیحات در مورد پستی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده بود احضار شد.
1400-7-28 09:20
با برگزاری جلسه سوم کمیسیون بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران

نحوه اداره جلسات کمیسیون حمایت از کاربران فضای مجازی تصویب شد / آیا خبرنگاران اجازه حضور در جلسات را دارند؟

سومین جلسه کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی عصر امروز برگزار شد و برخی از مواد آیین نامه کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی به تصویب اعضا رسید.
1400-7-27 20:55

کاری که قالیباف برای کمیسیون طرح صیانت کرد

پخش نشست کمیسیون ویژه «طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» از اینستاگرام خبرگزاری خانه ملت (و بخش ابتدایی آن از شبکه خبر) توجه به حقوق ملت است
1400-7-26 15:17
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات:

حضور فعالی برای ارتقای طرح صیانت خواهیم داشت

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات،‌ با اشاره به بررسی طرح محدودسازی فضای مجازی از سوی مجلس گفت: «نماینده خود را معرفی کرده‌ایم و حضور فعالی برای ارتقای این طرح خواهیم داشت»
1400-7-23 11:25

لزوم قانون گذاری بر فعالیت پلتفرم ها در کشور

اگر آمار کسب‌و‌کار ایرانی‌ها در یک پلتفرم خارجی درست باشه، لزوم قانون‌گذاری برای پلتفرم در جهت متعهد کردن اون نسبت به حقوق کاربران اهمیت دو چندان خواهد داشت!
1400-6-31 12:49

تشکیل اولین جلسه طرح حمایت از کاربران فضای‌مجازی در هفته دوم مهر

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشکیل نخستین جلسه کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی هفته دوم مهرماه خواهد بود، گفت: هنوز لیست اعضای این کمیسیون تکمیل نشده است.
1400-6-20 18:10
واکنش نماینده مجلس به کمپین مجازی علیه طرح صیانت

منظور مخالفان طرح صیانت، نداشتن قانون برای فضای مجازی است؟

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به تهیه طوماری با یک میلیون امضا توسط کاربران فضای مجازی در مخالفت با طرح ضداینترنت مجلس، تصریح کرد: بحث اصلی این است که آیا ما قانون می خواهیم یا نمی خواهیم؟
1400-6-16 19:04

کلاهبرداری با پیامک طرح صیانت از فضای مجازی

رئیس مرکز تشخیص وپیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا نسبت به کلاهبردارانی که با ارسال پیامک طرح صیانت از فضای مجازی، کاربران فضای مجازی را فریب می دهند هشدار داد.
1400-6-8 18:03
توسل مخالفان طرح صیانت از حقوق کاربران به دروغ

توئیت و اکانت منتسب به آیت الله جوادی آملی جعلی از آب درآمد!/ چرا فیک‌نیوزها مورد استقبال رسانه‌های اصلاح‌طلب قرار می‌گیرد؟ / مصداقی دیگر از رهاشدگی فضای مجازی

مدیر رسانه‌ای دفتر آیت‌الله جوادی آملی توئیتی اخیر از آیت الله جوادی آملی پیرامون طرح صیانت را که بین کاربران مجازی دست به دست میشد جعلی اعلام کرد.
1400-5-19 13:14
در «غیرمحرمانه» مطرح شد؛

فقدان حکمرانی مدرن در حوزه فضای مجازی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا هر کشوری نحوه‌ای از حکمرانی را در تمام ابعاد کشور دارد و حکمرانی در فضای مجازی نیز از این قائده مستثنی نیست. منتهی اینکه آیا این حکمرانی یک نظام نوشته شده و تدوین شده است؟
1400-5-16 11:41

بررسی و تحلیل «طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» در رادیو

شبکه رادیویی گفت‌وگو با هدف «تبیین ابعاد مختلف طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» با حضور کارشناسان مختلف به بررسی و واکاوی این طرح می‌پردازد.
1400-5-14 15:10

پاسخ به یک سوال در مورد طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی

آیا شرکت هایی آمریکایی در ایران دفتر نمایندگی تاسیس خواهند کرد؟