سگ ولگرد

تعداد سگ‌های ولگرد از ۲ میلیون گذشت

یک کارشناس محیط زیست درباره‌ی غذارسانی به حیوانات و ایجاد اختلالات در چرخه‌ی محیط زیست توضیحاتی داد.
1401-5-18 11:26
یادداشت حسین شریعتمداری؛

آن سگ بی‌گناه آمریکایی!

مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: شبکه فارسی زبان تحت مدیریت MI6 انگلیس در گزارش دروغ خود از کشته شدن ۱۷۰۰ قلاده سگ، با عنوان «‌قتل عام‌»! یاد می‌کند و در همان حال قتل عام هزاران کودک بومی کانادایی را «‌بدرفتاری‌»! می‌نامد!
1401-5-9 09:15

تکذیب کشتار ۱۷۰۰ سگ در دماوند/ توضیح درباره حذف و کشتن ۵۰ سگ بیمار

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان دماوند ادعای کشتار سگ های منطقه گندک در این منطقه را تکذیب کرد،
1401-5-5 16:12

فیلم/ حمله وحشیانه و خسارت‌بار یک گله سگ به یک ماشین لاکچری

تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ای را ببینید که نشان می‌دهد سگ‌های ولگرد در تاریکی شب به خودرویی لاکچری حمله می‌کنند و خسارتی سنگین به جای می‌گذارند.
1401-4-31 10:50

«سگ ولگرد» جان جوان جویباری را گرفت!

یک جوان اهل جویبار مازندران بر اثر گازگرفتگی توسط یک "سگ هار ولگرد" جان سپرد!
1401-4-28 09:47

سگهای ولگرد گوش کودک اهوازی را خوردند!

رئیس بیمارستان گلستان گفت: گوش کودکی که توسط سگ‌های ولگرد آسیب دیده بود در این بیمارستان فقط پانسمان شد چرا که خانواده وی رضایت ندادند درمان وی در اینجا انجام شود.
1401-4-25 15:12
آمارهای رسمی اعلام کردند

جهان با سگ‌ ولگرد چه می‌کند؟

کشورهای مختلف دنیا همچون ایران درگیر معضل سگ‌های ولگردند و به ناچار سراغ راهکارهای مختلفی رفته‌اند تا از شر این معضل مهم خلاص شوند.
1401-4-22 09:52

آزاد باش سگ‌‌ها در ایران!

کشورهای توسعه‌یافته قوانین بسیار سختی درباره سگ‌گردانی وضع کرده‌ و معمولاً هیچ سگ واکسینه‌نشده بدون صاحب وجود ندارد اما در کشورمان قانون خاصی برای سگ‌گردانی و اعمال محدودیت نداریم!
1401-4-20 15:21
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور:

سگ گردانی با فرهنگ جامعه ما همخوانی ندارد/ضعف عملکرد شهرداری در برخورد با سگ‌های ولگرد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز به صورت مشخص و مصداقی، قانونی در رابطه با موضوع سگ گردانی وجود ندارد.
1401-4-13 17:22
در پی گزارش حملات حیوانات اعلام شد

سگ‌های ولگرد، قاتل این روزهای کودکان

این روزها اخبار متعددی از حمله سگ‌های بی‌صاحب و یا هم دارای صاحب به برخی از مردم من جمله کودکان زیاد شنیده می‌شود؛ به گفته کارشناسان امر، هر ساله بیش از ۲۳۴ هزار مورد حیوان گزیدگی در کشور ثبت می‌شود که بیش از ۹۰ درصد این حیوان‌گزیدگی‌ها توسط سگ‌هاست!
1401-4-13 16:29
سگ چهارمین گونه مرگبار در دنیا؛

تعداد سگ‌های ولگرد در ایران ۸ برابر ترکیه است

حمله سگ‌های ولگرد به یک کودک دیگر در قم، متاسفانه منجر به جان باختن این کودک ۶ساله شد. دو حادثه مشابه در روزهای اخیر، در شهرک دامشهر قم که جان کودک دیگری را گرفت.
1401-4-12 09:21
دانشگاه علوم پزشکی استان قم:

سگ‌های ولگرد کودکی دیگر را در قم تکه تکه کردند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: یک کودک دیگر بر اثر حمله سگ‌های ولگرد در دامشهر قم جان باخت.
1401-4-10 19:40
دانشگاه علوم پزشکی قم:

سگ‌های ولگرد گلوی کودک ۴ساله را دریدند!

کودک ۴ساله‌ای که از ناحیه گردن مورد حمله چند قلاده سگ ولگرد قرار گرفته بود, به‌دلیل جراحات بیش از حد جان خود را از دست داد.
1401-4-8 14:07

فیلم/ جهنم در کمین محیط‌ زیست ایران

به گواه کارشناسان، امروزه بزرگترین تهدید گونه های مختلف جانوری کشور، وجود بیش از 2 میلیون قلاده سگ ولگرد در ایران است. همچنین سالانه حدود 200 هزار نفر در ایران مورد حملات سگ های ولگرد قرار می‌گیرند!
1401-3-23 19:51

معضل همیشگی سگ‌های ولگرد

موسوی در توئیتر نوشت: به لطف حیوان دوستی همسایه، در محله امنیت نداریم.
1401-3-12 22:36