دولت دوازدهم

ما ۸ سال ویران کردیم شما ۳ روزه بسازید!

سایت توجیه‌کننده سیاست‌های دولت روحانی می‌گوید: اگر دولت جدید می‌تواند ظرف مدت کوتاهی مشکل واکسن و عضویت در شانگهای را حل کند، چرا مشکلات بورس و مشکلات اقتصادی مردم را ظرف 3 روز حل نمی‌کند؟(!)
1400-7-8 08:56
تحلیلگر مسائل اقتصادی:

دستگاه قضایی همه کسانی که واردات واکسن را به FATF ربط دادند بازخواست کند/ دولت‌ مردان گذشته برای به دست آوردن دل آمریکا به کشور ضربه زدند!

دکتر بیژن عبدی گفت: دولتمردان در دولت گذشته نه تنها در موضوع واردات واکسن، بلکه در مسئله برجام فرصت سوزی کردند.
1400-6-27 17:57
مصباحی مقدم: حضور رئیسی بر بررسی FATF در مجمع هیچ تاثیری نداشته است

بررسی FATF در دستور کار مجمع قرار ندارد

مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: بررسی دوباره FATF بستگی به تحریم های آمریکا دارد. اگر تحریم های آمریکا لغو شود احتمال دارد دوباره FATF در مجمع مورد بررسی قرار گیرد.
1400-6-21 19:44
اظهارات جنجالی نمکی:

دلم نمی‌خواست وزیر شوم / خواهم گفت که چه کسانی از پشت خنجر زدند!

مراسم تکریم و قدردانی از وزیر بهداشت دولت دوازدهم، بعد از ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات وزارت بهداشت برگزار شد.
1400-6-10 20:05

تازه ترین خبرها درباره زمان پرداخت فوق‌العاده ویژه معلمان / دلیل تاخیر در پرداختی‌ها چیست؟

رئیس سازمان برنامه با افزایش پرداخت فوق‌العاده ویژه معلمان مخالف است و می‌گوید اگر قرار به تغییر باشد، باید منابع آن مشخص شود.
1400-6-9 21:37

چرا اوضاع اقتصادی افغانستان و سوریه با وجود جنگ از ایران بدتر نشد؟

۷۰شرکت صوری ۹۰۰میلیون دلار ارز ۴۲۰۰تومنی را در دولت روحانی هدر داده اند!
1400-6-9 16:49

ضرری که حسن روحانی به اصلاح طلبان زد

ابراهیم اصغرزاده: متأسفانه دولت روحانی موجودی حساب اصلاح‌طلبان را...چنان خالی کرد که برای خودشان ریالی نمانده است.
1400-5-22 15:07

لعنت به واشنگتن دی سی بفرستیم آقای روحانی؟

میزان صادرات ایران به کشور های همسایه در دولت روحانی کاهش داشته است
1400-5-17 17:10

سخنان عجیب روحانی در مورد زیرپا گذاشتن برجام توسط آمریکایی ها

رئیس جمهور گفت: ما فکر نمی‌کردیم ۲۵ استان ما در یک هفته دچار سیل شود. ما فکر نمی‌کردیم با زلزله عجیب با آن تخریب روبرو شویم. ما فکر نمی‌کردیم آمریکایی‌ها به این راحتی برجام را زیر پا بگذارند.
1400-5-11 14:15
رئیس جمهور در آخرین جلسه هیئت دولت دوازدهم چه گفت؟

روحانی: بخشی از واقعیات را به مردم نگفتم / از مردم عذرخواهی می‌کنم!

رئیس‌ دولت دوازدهم گفت: مردم از وضعیت اقتصادی نگران هستند و حق هم دارند نگران باشند.
1400-5-10 12:55
رهبر انقلاب در آخرین دیدار با دولت دوازدهم:

در این دولت معلوم شد اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد/ دیگران باید از تجربه‌‌های شما استفاده کنند

رهبر انقلاب فرمودند: آیندگان باید از تجربه بی‌اعتمادی به غرب استفاده کنند؛ در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد.
1400-5-8 12:39

چه شد که آب خوزستان به این روز افتاد؟

اگر بخواهیم واقعیت را بدانیم، مردم خوزستان بیش از آنکه تشنه آب باشند، تشنه اندکی توجه و مسئولیت‌پذیری و تدبیر دولت هستند.
1400-5-1 14:19

اعزام مدیران پُرحاشیه وزارت نفت به ماموریت خارج

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که نورچشمی‌ها در ماه‌های پایانی دولت به سفارت برگزیده می‌شوند، برخی مدیران وزارت نفت هم خود را برای اعزام به ماموریت‌های خارجی آماده کرده‌اند.
1400-4-27 14:33

واگذاری ۶ هزار معدن در ماه پایانی دولت دوازدهم

نمیانده مردم تبریز در مجلس گفت: تعدادی از نمایندگان در تذکری به وزیر صمت خواستار شدند که مانع واگذاری ۶ هزار معدن در ماه پایانی دولت با توجه به شائبه استفاده افراد خاص و رانت خوار شود.
1400-4-16 13:25