خرید اینترنتی

رئیس پلیس فتا ناجا خبر داد:

افزایش کلاهبرداری‌ در حوزه خرید اینترنتی

سردار مجید گفت: ۹۶ درصد شکایت‌ها و جرائم کشف شده اند، ولی زمان کشف در هر پرونده براساس موضوع و نوع جرم متفاوت است.
1400-12-18 13:25

توزیع هوشمند کالاهای اساسی به ۹ قلم افزایش می یابد

پس از توزیع موفق ۵ قلم کالای اساسی شامل مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر و روغن در یک ماه گذشته، توزیع چهار قلم کالای لبنی شامل شیر، پنیر، ماست و کره نیز در دستور کار فروش اینترنتی و توزیع هوشمند با قیمت مصوب قرار می گیرد.
1400-9-17 20:20
یادداشتی به بهانه یک تجربه خرید اینترنتی

ضرورت تشکیل دادگاه الکترونیکی برای بررسی ادله الکترونیکی: تجربه خرید اینترنتی/ چرا از اینماد ناامید شدم و از پلیس فتا و قوه قضائیه انتظار بیشتری دارم؟

ابوالقاسم رجبی کارشناس فضای مجازیبا با اشاره به تجربه خرید خود از یک فروشگاهی گمنام نوشت: الان پشیمانم، چون هیچ کالایی ارسال نشد و نهایتا با کمک زرین پال اصل پول را پس گرفتم اما چه درس‌هایی از این ماجرا گرفتم؟
1400-9-6 18:29

پشت پرده بلک فرایدی در ایران!

مجری تلویزیون گفت به‌خاطر اینکه منطق بلک فرایدی توی ایران وجود نداره، پس عملا تخفیف‌هایی هم که میبینیم واقعی نیستن.
1400-9-6 15:08

سهم 63 درصدی مردان از خریدهای اینترنتی در ایران

در میان شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام با ۸۶.۲ درصد بیشترین میزان استفاده تجاری را در بین کسب و کارهای دارای وب سایت دارد.
1400-8-27 16:37

فیلم/ سوء استفاده فروشگاه‌های اینترنتی در نبود نظارت

بیشتر تخلفات خریدهای اینترنتی مربوط به کسب‌وکارهای بدون مجوز داخل شبکه‌های اجتماعی هست. قبول کنید که رسیدگی به اوضاع آشفته خرید و فروش‌های غیررسمی توی شبکه‌های اجتماعی به قانون‌گذاری واسه فروشنده‌های اینترنتی نیاز داره تا جلوی تضییع بیشتر حقوق خریدارهای اینترنتی که من و شما هستیم گرفته بشه!
1400-8-22 10:25

فیلم/ سو استفاده فروشگاه‌های اینترنتی در نبود نظارت

بیشتر تخلفات خریدهای اینترنتی مربوط به کسب‌وکارهای بدون مجوز در شبکه‌های اجتماعی است.
1400-8-20 20:11

ثبت بیش از 4 هزار شکایت از کسب‌وکارهای اینترنتی در سال 1400

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی اعلام کرد: کاربران اینترنت در ۶ ماه نخست امسال از ۴ هزار و ۸۹۱ کسب‌وکار اینترنتی شکایت کرده‌اند.
1400-8-18 13:39

فیلم/ پنیر رایگان در تله‌موش است!

رئیس مرکز پیشگیری پلیس فتا گفت: اگر تخفیف فوق‌ العاده در اینستاگرام دیدید حتما شک بکنید. وقتی کالایی را پسند کردید درخواست بدهید کالا را بیاورند پس از رویت مبلغ را پرداخت کنید.
1400-8-4 17:35
نگرانی کسب و کارهای اینترنتی از دوران پساکرونا ؛

با واکسیناسیون عمومی مردم از خرید آنلاین دست می‌کشند؟

با شیوع کرونا در سراسر جهان و اهمیت بالای قرنطینه، کسب‌ و کارهای اینترنتی رونق بسیار زیادی گرفتند. آیا ممکن است با واکسیناسیون عمومی مردم از خرید آنلاین دست بکشند؟
1400-7-18 16:13

هوش مصنوعی چطور شما را در خرید کالا فریب می دهد؟

خریدهای اینترنتی بیشتر «خواسته» هستند نه «نیاز واقعی‌» زندگی!
1400-6-21 10:24

توصیه‌های پلیس فتا درمورد خرید امن اینترنتی

در حال حاضر شبکه‌های اجتماعی مرجع خرید اینترنتی نیستند/ مردم هرگز معامله‌ای را غیرحضوری و آنلاین را با افراد ناشناس انجام نداده و فریب چرب زبانی و زمان کم یا از دست رفتن کالا یا خدمات را نخورند.
1400-5-13 21:20

گوسفند قربانی را اینترنتی بخرید

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر ضرورت خرید اینترنتی دام از مراکز مجاز و پرهیز از برگزاری مراسم و ایجاد تجمعات در عید قربان تاکید کرد.
1400-4-28 20:30