مولوی عبدالحمید

یک منبع آگاه خبر داد:

عبدالمجید مرادزهی، مشاور مولوی عبدالحمید بازداشت شد

یک منبع آگاه گفت: عبدالمجید مرادزهی مشاور و از نزدیکان عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان بازداشت شد.
1401-11-10 21:38
واکنش به اظهارات مولوی عبدالحمید در مورد فلسطین و اسرائیل

آقای مولوی عبدالحمید! کاش حداقل تاریخ را درست خوانده بودید

مولوی عبدالحمید اخیرا گفته است: «مردم ایران در فلسطین خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند!» یک کاربر در این باره در صفحه شخصی‌اش نوشت:آقای مولوی عبدالحمید! کاش حداقل تاریخ را درست خوانده بودید.
1401-11-9 20:53
آقای مولوی تا کجا ادامه خواهید داد؟

بعد از حمایت از بهاییت، نوبت حمایت از اشغالگران قبله اول مسلمانان رسید/ مولوی عبدالحمید: رژیم صهیونیستی و مردم فلسطین باید صلح کنند!

در حالیکه مولوی عبدالحمید در گذشته معتقد بود اسرائیلی ها سرزمین فلسطین را غصب کرده و بلعیده اند اما الان می‌گوید که حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند.
1401-11-8 14:57

درخواست ویژه عطاءالله مهاجرانی از مولوی عبدالحمید

عطاء الله مهاجرانی، وزیر دولت اصلاحات از مولوی عبدالحمید درخواستی را مطرح کرد.
1401-10-28 09:50
متفکر بحرینی:

عبدالحمید از تفکرات همه علما و فقهای جهان اسلام منحرف شده است

اندیشمند بحرینی ضمن اشاره به عقاید خطرناک فرقه بهائیت و برشمردن تضادهای روشن آن با دین اسلام، خاطرنشان کرد: مواضع «مولوی عبدالحمید» نشان می دهد او از تفکرات همه علما و فقهای جهان اسلام منحرف شده است.
1401-10-24 20:24

گلچینی از قرائت های پراشتباه مولوی عبدالحمید

گلچینی از قرائت های پراشتباه مولوی عبدالحمید ️در این فیلم می بینید. این در حالی است که ایشان تاکید به قرایت صحیح دارند.
1401-10-18 18:26

موضع ضداسلامی مولوی عبدالحمید

علی اصغر مجرم زاده با انتشار توئیتی در واکنش به دفاع مولوی از بهائیت نوشت:" دفاع عبدالحمید از فرقه ضاله بهائیت دیگر ربطی به مسئله‌اش با جمهوری اسلامی ندارد، او رسما علیه اسلام موضع گرفته است!"
1401-10-10 13:17

کنایه یک کاربر به مولوی عبدالحمید درباره کنار آمدن با حاکم جور!

یک کاربر توئیتری نوشت:" سنی‌ها می‌گویند با حکومت جور هم باید کنار آمد تا فتنه جان و مال مسلمین را به خطر نیاندازد اما برای بعضی‌ها این تا وقتی اعتبار دارد که حکومت سنی باشد، حکومت شیعه ولو به خاطر پایبندی به دین مورد هجمه همه شیاطین قرار بگیرد باز علیه‌اش حرف می‌زنند تا سقوط کند، نمونه‌اش همین عبدالحمید"
1401-9-29 13:09
پاسخ سازمان زندان‌ها به یک دروغ؛

زندانیان زن از زندانی‌های مرد تفکیک شده‌اند/ تاکنون هیچ موردی از تعرض در زندان‌های زنان گزارش نشده است

سازمان زندان‌ها اعلام کرد: در تمام زندان‌های کشور، مراقبت از زندانیان زن توسط کارکنان خانم انجام می‌شود و نحوه نگهداری از زندانیان زن مورد رصد و مراقبت است.
1401-9-17 13:46
سکوت های عجیب مولوی عبدالحمید؛

آیا اهل سنت در فراجا استخدام می شوند؟

یک کاربر توئیتری در این باره نوشت:" اواخر آبان یک نیروی اهل‌سنت فراجا با ضربات چاقو و قمه‌ی براندازان در سنندج شهید شد؛ سرهنگ حسن یوسفی. از عبدالحمید صدایی آمد؟ همین، دو دروغش را عیان می‌کند: اول مدعی بودنش برای حقوق اهل‌سنت؛ دوم عدم استخدام اهل‌سنت در فراجا. بله، عزت و ذلت دست خداست؛ فقط تناقص‌ها را باید عیان کرد."
1401-9-13 13:29
در جمع مردم مطرح شد

انتقاد دادستان کل کشور به مولوی عبدالحمید/ بنده امروز پای فیلتر کردن‌ها ایستادم و خیلی فحش خوردم

دادستان کل کشور بیان کرد: اون آقایی که در سیستان و بلوچستان نشسته و خودشان برای زن هیچ حرمتی قائل نیست، امروز سنگ حمایت از زن را به سینه می‌زند.
1401-9-11 19:30
پشت پرده توییت جدید مولوی عبدالحمید چیست؟

چراغ سبز برای فتنه همزمان با زمان بازی تیم ملی فوتبال ایران و ولز

مولوی عبدالحمید، امام جماعت مسجد مکی زاهدان در توییتی تفرقه اندازانه و کذب خطاب به قوم کُرد نوشت: نباید اعتراض‌های به حق مردم کرد نباید با گلوله پاسخ داده شود!
1401-9-3 10:44

فیلم/ مولوی عبدالحمید باید درباره رئیس فدراسیون بوکس پناهنده به اسپانیا توضیح دهد!

یکی از فعالان فضای مجازی درباره گزینه مولوی عبدالحمید برای استانداری در توییتر نوشت: حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران که دیروز به اسپانیا پناهنده شد، کاندیدای اصلی مولوی عبدالحمید برای استانداری سیستان و بلوچستان بود. قرار نیست امام جماعت مسجد مکی زاهدان توضیح بده؟
1401-8-29 22:18
در ادامه سفر نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان؛

حاج‌علی‌اکبری: سخنرانی‌ برخی‌ها در حوادث سیستان‌و‌بلوچستان تحریک‌کننده بود

رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان گفت: در سخنرانی‌ها با حرف‌های مبهم و یکی به میخ و یکی به نعل زدن و طرح مباحث تحریک کننده و زیر سوال بردن نظام آسیب می‌زنند؟! این‌ها باید جواب بدهند چرا که در این ناامنی‌ها مقصر هستند.
1401-8-24 16:27
رئیس هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری:

رهبرمعظم انقلاب دستور دادند حوادث اخیر سیستان و بلوچستان به دقت بررسی شود/ امنیت جامعه خط قرمز همه حکومت‌هاست/ کسانی عامل تحریک مردم بوده‌اند که باید خطای خود را اصلاح و عذر خواهی کنند

حاج‌علی‌اکبری در دیدار با امام جماعت اهل تسنن زاهدان گفت: رهبرانقلاب ضمن دستور بررسی دقیق حوادث اخیر این استان خواستار بررسی و عمل بر اساس واقعیت‌هاست.
1401-8-23 10:24