داور

نگاهی به اشتباهات داوری در لیگ برتر فوتبال

کارشناسان اعلام کردند دو پنالتی تیم مجیدی در بازی صنعت‌نفت گم شد و اشتباهات داوری و پنالتی نگرفتن در دربی، بار دیگر صدای فرهاد مجیدی را درآورد
1400-9-15 16:40

گزارشگر دربی ۹۷ مشخص شد

برنامه «فوتبال برتر» همزمان با نودوهفتمین شهراورد تهران، شنبه ۱۳ آذر ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش می شود و محمدرضا احمدی گزارشگر آن است.
1400-9-13 08:20

رویدادی عجیب در شهراورد پایتخت!

برای اولین بار قرار است در دربی یک کمک داور اضافه حضور داشته باشد!
1400-9-12 19:17

محرومیت ۵ساله و مادام‌العمر برای یک مدیر و ۲داور فوتبال

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یک مدیر و دو داور را نقره داغ کرد.
1400-9-10 21:49

داور دربی پایتخت مشخص شد

شهرآورد بزرگ پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
1400-9-7 10:32

داور بازی پرسپولیس و صنعت نفت محروم شد؟

شنیده‌ها از کمیته داوران فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد که علی اصغر مؤمنی داور دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان بی سرو صدا محروم شده است.
1400-9-4 11:57

درباره قضاوت فغانی در لیگ و حضور در صداوسیما/پشت پا زدن به وطن نباید عادی تلقی شود

این سوال مطرح است که آیا به نماینده ای که کشورش را دستخوش منافع شخصی خود قرار می‌دهد و هنگامی که به عنوان نماینده ایران حاضر می‌شود قائل به رعایت هنجارهای این کشور نیست باید میدان داد؟
1400-8-30 16:58

اسامی داوران و ناظران هفته پنجم لیگ برتر زنان اعلام شد

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران هفته پنجم لیگ برتر زنان را اعلام کرد.
1400-8-30 11:51

آیا مربی استقلال از قوانین فوتبال بی‌اطلاع است؟

داور بین المللی کشورمان در خصوص قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران توضیحاتی را بیان کرد.
1400-8-29 10:25

قضاوت داور ایرانی در فینال رقابت‌های آسیایی بانوان

داور بین المللی کشورمان در رقابت‌های دسته "ب" کاپ آسیا ۲۰۲۱ اردن، دیدار فینال را قضاوت خواهد کرد.
1400-8-22 15:38

یوزها به دنبال فتح صیدا

جهت یادآوری امروز ساعت ۱۵:۳۰ بازی مهم و هیجان انگیز ایران و لبنان برگزار میشه :)
1400-8-20 10:48

چه کسی داور بازی ایران - لبنان خواهد بود؟

یم داوری دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با لبنان در انتخابی جام جهانی معرفی شد.
1400-8-16 15:56

اعتراض پرسپولیس به داوری ۲ دیدار اخیر تیمش

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ نسبت به داوری دو دیدار اخیر تیمش در لیگ برتر اعتراض کرد.
1400-8-9 13:23

فیلم/فساد در داوری فوتبال ایران تایید شد!

وحید صالحی، داور فوتبال گفت: داورها هم دلال دارند، بعضی‌ از آنها با سفارش وزیر و وکیل و ابلاغ‌فروشی انتخاب می‌شوند.دوست خداداد افشاریان با من تماس گرفت تا افشاگری نکنم ولی گفتم داوری برایم تمام شده است.
1400-8-4 09:58

خطر محرومیت 6ماهه بیخ گوش بازیکنان پرسپولیس

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا قوانین سختگیرانه ای را وضع کرده است.
1400-7-26 10:23