فدراسیون فوتبال

شباهت علی کریمی با نیما زم

سناریوی دیکته شده آمدنیوز تکرار می‌شود؟!/ سناریوی تکراری کشته‌سازی ابراز شایعه پراکنی کریمی و زم!

علی کریمی در صفحه شخصی‌اش مشابه عملکرد و خط خبری کانال تلگرامی آمدنیوز را که توسط نیما زم اداره می‌شد، در پیش گرفته است.
1401-10-21 13:32

کاش محکم‌تر از نام «خلیج فارس» دفاع می‌کردید!

بیانیه فدراسیون فوتبال در اعتراض به استفاده از یک نام جعلی به جای نام «خلیج فارس» که جای خالی محکوم کردن این اقدام در آن به چشم می‌خورد، بیشتر به یک رفع تکلیف می‌ماند!
1401-10-17 21:32

اعتراض فدراسیون فوتبال به استفاده از نام جعلی خلیج فارس

فدراسیون فوتبال نسبت به استفاده از عنوانی مجعول برای رقابت‌های کشورهای عرب به فیفا اعتراض خواهد کرد.
1401-10-17 12:29
بیرانوند:

بازیسازی را از خط دروازه پرسپولیس انجام می‌دهم/ حریفان ما شانس بالایی برای قهرمانی در جام ملت‌ها دارند

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به بازیسازی از عقب زمین وظیفه دارم که به عنوان یار اضافه به تیمم کمک کنم.
1401-10-15 20:54
بعد از مصاحبه تاج؛

اعضای فدراسیون فوتبال ممنوع‌المصاحبه شدند!

دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه‌ای، تمام اعضا و ارگان‌های زیرمجموعه این فدراسیون را ممنوع‌المصاحبه کرد.
1401-10-3 18:40
رئیس فدراسیون فوتبال:

در جام جهانی شکست خوردیم اما در جام ملت‌ها جبران می‌کنیم/ «عذرخواه» اتفاقات رخ داده در تلویزیون هستم

رئیس فدراسیون فوتبال با عذرخواهی از حواشی اخیر بوجود آمده در تلویزیون، اعلام کرد درباره انتخاب سرمربی تیم ملی بهترین تصمیم را خواهند گرفت.
1401-10-3 18:25
رئیس فدراسیون فوتبال:

پرسپولیس و استقلال رفع تعلیق شدند

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال رفع تعلیق شدند.
1401-9-28 21:34

شکایت فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ

فدراسیون فوتبال اعلام کرد: طرح موضوعات‌ کذب و دور از واقعیت که به قصد جوسازی علیه فوتبال ملی ایران انجام گرفته پیگیری خواهد شد.
1401-9-26 20:40
رئیس فدراسیون فوتبال:

از مردم برای حذف تیم ملی فوتبال عذر خواهی می کنیم/ فدراسیون فوتبال تصمیم درباره سرمربی را اعلام خواهد کرد

تاج گفت: دربی پایتخت میان دو تیم استقلال و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
1401-9-26 20:37

پست جنجالی اسکوچیچ علیه تاج و نبی که حذف شد!

سرمربی سابق تیم ملی با انتشار پست تندی در اینستاگرام به صحبت‌های نایب رئیس فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
1401-9-26 16:51

زیدان از بنزما حمایت کرد / اسطوره فوتبال فرانسه فینال را تماشا نمی‌کند

اسطوره تیم ملی فرانسه و رئال مادرید حاضر به شرکت در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ نشد.
1401-9-26 16:48

اسکوچیچ: من اگر می ماندم هرگز این ۲ بازیکن را جام جهانی نمی بردم/ کاری که کی روش کرد را هیچ وقت ندیده بودم!

دراگان اسکوچیچ می گوید اتفاقی که برای کی روش در مسیر جام جهانی افتاد را هرگز ندیده بود.
1401-9-11 13:15
«تماشای ایران برایم سخت بود»

واکنش اسکوچیچ به حذف تیم ملی فوتبال ایران/ انتقاد از تصمیم کی‌روش

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تماشای بازی های ایران در جام جهانی برایش سخت بوده است، بعد از حذف این تیم در جام جهانی از ترکیب کارلوس کی‌روش انتقاد کرد.
1401-9-9 15:46

وزارت فرهنگ تکذیب کرد/ طرح لباس تیم ملی را تایید نکردیم

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس در مورد صحبت‌های مطرح شده در زمینه تاییدیه طرح لباس تیم ملی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طرح منتخب بدون در نظر گرفتن نکات مطرح شده ما، نهایی شده است.
1401-8-22 20:31
رئیس فدراسیون فوتبال:

تعلیق آسیایی استقلال و پرسپولیس ظرف ۲۰ روز آتی رفع می‌شود

تاج گفت: نواقص موجود در پرونده صدور مجوز حرفه‌ای نمایندگان ایران برطرف شد و به طور حتم در کنگره بعدی AFC برای گرفتن مجوز نمایندگان ایران به لیگ قهرمان آسیا اقدام خواهیم کرد.
1401-8-21 20:28