توییت

گاف اسرائیل در توئیتر سوژه کاربران شد! +عکس

یک فعال رسانه‌ای در توییتی به رویکرد منافقانه اسرائیل در توییتر انتقاد کرد.
1400-7-27 18:33

کاش مردم می فهمیدند اکثر حرفای منتقدین طرح صیانت، دروغه!

کاش مردم می فهمیدند اکثر حرفای منتقدین طرح صیانت، دروغه! کاش نهادهای انقلابی حداقل از خواب بیدارشن!
1400-7-25 21:02

حضور تک تیرانداز ایرانی در اغتشاشات عراق!

تک‌تیرانداز حادثه بیروت، کارمند سفارت آمریکا از آب درآمد
1400-7-25 10:23

پاسخ به شبهه ای پیرامون ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره ای+فیلم

در این فیلم به شبهاتی که ممکن است درمورد ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره ای مطرح شوند پاسخ داده میشود.
1400-7-17 20:02

دزدی نماوا از جیب کاربران با تعویق سریال خاتون!

تعویق یک هفته‌ای پخش سریال خاتون به مناسبت اربعین و همچنین احتمال عدم پخش آن در هفته آینده به خاطر ۲۸صفر، سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی برای انتقاد از این پلتفرم پخش فیلم و سریال شد
1400-7-8 19:37

تولید علم نجومی حین مدیریت کرونا!

می دانستید پروفسور علیرضا زالی در 22 ماه گذشته لابلای «فرماندهی مدیریت کرونا تهران» و «ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی» حدود 80 مقاله هم منتشر کرده‌اند؟!
1400-7-6 20:48

گفتگوی تلفنی وزرای جنگ رژیم صهیونیستی و آمریکا درمورد ایران و افغانستان

وزرای جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌صورت تلفنی در خصوص موضوعاتی از جمله پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران،‌ خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان و کمک‌های نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی گفتگو کردند.
1400-7-1 22:10

دشوارترین برهه مدیریت در صداوسیما نصیب علی عسگری شد!

حالا که رفتن علی عسگری از صداوسیما قطعی شده باید بگم جدای از نقدها، کارهای مهمی هم انجام دادن که میشه به جوانگرایی، تولیدات فاخر در شبکه پویا و توجه به اقوام ایرانی و ... اشاره کرد.
1400-6-31 23:11

انتقاد توئیتری پزشکیان از روش وزارت کشور برای انتخاب استانداران

نماینده مجلس یازدهم در توئیتی از شیوه وزارت کشور برای معرفی استانداران انتقاد کرد.
1400-6-27 18:20

برنج کیلویی پنجاه هزارتومن نتیجه ریاست جمهوری رئیسی !

جریان تحریف در شبکه های اجتماعی سعی کردند تا دستاورد های دولت سیزدهم در عصه های بین المللی را به نام روحانی تمام کنند
1400-6-27 16:47
آقای رئیسی و امیر‌عبداللهیان با مردم رو راست باشید

تصمیم دولت برای اربعین نه تنها غیرعقلانی است بلکه در عمل هم نشدنی است!

تصمیم دولت برای اربعین(اعزام30هزار نفر موکب دار از طریق سفر هوایی با کلی شرایط ساختگی!) نه تنها غیرعقلانی است که در عمل هم نشدنی است!
1400-6-23 23:03

محورهای اصلی گفت‌وگو شمخانی با الکاظمی

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در توییتی به محورهای اصلی گفت‌وگو ‎خود با مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق اشاره کرد.
1400-6-21 22:43

اینفوگرافیک/ هر یک دقیقه در اینترنت چه می‌گذرد؟

در اینفوگرافیکی زیر از گوشه‌ای از اتفاقاتی که طی فعالیت یک دقیقه‌ای کاربران در فضای مجازی رخ می‌دهد را ببینید.
1400-6-20 19:46

آیا اصلاح طلبان حاضرند به جنگ با طالبان بروند؟

پیشنهاد جالب حاج حسین شریعتمداری، یک تیپ از مدعیان اطلاحات تشکیل شود و این افراد جهت اعزام به افغانستان ثبت نام کرده و برای مبارزه به پنجشیر یا هر نقطه دیگر افغانستان اعزام شوند. نامش هم میشود تیپ اصلاحاتیون!
1400-6-18 23:41
گفتنی است که این قابلیت آزمایشی میباشد و زمان رسمی شدن آن هنوز اعلام نشده است.

حذف دنبال‌کنندگان بدون بلاک کردن آن‌ها توسط توییتر

توییتر تصمیم دارد مسدود شدن فرد دنبال کننده در صورت حذف از بخش دنبال کنندگان را لغو کند
1400-6-17 12:38