مجری

فردوسی پور با برنامه نود بر می‌گردد؟

زمینه برای بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه ۳ و اجرای برنامه نود مهیا نیست و هم چنان برنامه فوتبال برتر بازی‌های لیگ برتر را با اجرای میثاقی تحلیل خواهد کرد.
1400-10-6 09:13

مجری مشهور «سی ان ان» اخراج شد

کریس کومو، مجری مشهور شبکه سی ان ان به دلیل ایفای نقش در حمایت از فرماندار نیویورک در موضوع اتهامات جنسی اخراج شد.
1400-9-14 16:05

عکس/جشن تولد تلخ آزاده نامداری بر سر مزارش

جشن تولد مرحومه آزاده نامداری در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تهران بر سر مزار وی برگزار شد.
1400-9-10 11:45

فیلم/واکنش جالب مجری به کفش‌های مهدی قایدی

واکنش عبدالله روا به شوخی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با سایز کفش مهدی قایدی را ببینید.
1400-9-8 16:04

رضا رشیدپور بعد از 8سال سکوت در دوره روحانی، دوباره منتقد دولت شد!

رضا رشیدپور شب گذشته و پس از حدود هشت سال، با لایو اینستاگرامی بار دیگر از دولت انتقاد کرد.
1400-9-2 16:15

اعتراض مجری معروف به گرانی بلیت هواپیما

المیرا شریفی مقدم مجری و گوینده خبر در توییتی به گرانی بلیت هواپیما اعتراض کرد.
1400-9-1 16:14

فیلم/انتقاد تند مجری جنجالی از منع تردد شبانه

محمد دلاوری، مجری برنامه تهران بیست به شدت از اجرای طرح بی‌ثمر منع تردد شبانه انتقاد کرد. وی گفت:واقعا آقایان دولت چه اصراری دارند این ماجرای مضحک را ادامه دهند و خود را در معرض اتهام قرار دهند؟ آیا با کسی لج کرده‌اید که با افکار عمومی اینکار را می‌کنید؟
1400-8-25 10:57

غوغای سیلی محکم مجری به گوش مهمان جلوی دوربین! + فیلم

سیلی پیمان طالبی به گوش میهمان در یک برنامه زنده در تلویزیون غوغا به پا کرد.
1400-7-7 21:24
در پی حرف‌های جنجالی آقای مجری؛

فیلم/ عذرخواهی بشیر حسینی از مژده لواسانی

بشیر حسینی در پی حواشی پیش‌آمده پیرامون اجرای زنده‌اش در کنار مژده لواسانی گفت: خانم لواسانی به خاطر اشتباه من خیلی حرف‌های زشتی شنید و من شرمنده‌اش شدم.
1400-5-24 12:18

مجری جنجالی شبکه سه توبیخ شد

مجری برنامه تلویزیونی «طبیب» به خاطر اظهارات اخیرش در این برنامه که با واکنش های بسیاری مواجه شد، از سوی مدیر شبکه سه سیما توبیخ شد.
1400-5-23 08:31

گاف‌های خنده‌دار مجریان تلویزیون ادامه دارد/ فوتبال ایران قهرمان المپیک شد!؟+فیلم

مجری برنامه امروز «دهکده المپیک» در گفتگو با رسول مجیدی ادعا می کند فوتبال ایران ۵۰ سال پیش با حشمت مهاجرانی قهرمان المپیک شده که این ادعای غلط با اصلاح مجیدی مواجه می شود اما مجری کم اطلاع زیر بار نمی رود و همچنان روی اشتباهش پافشاری می کند.
1400-5-3 18:47
ولنگاری در شبکه نمایش خانگی

آقای شهاب حسینی اگر دختر خودت بود، این پیشنهاد رو میدادی؟

در فیلم زیر می‌بینید که شهاب حسینی وعده تهیه شارژ موبایل برای دوست دختر یک مهمان را می‌دهد و عملا او را به داشتن دوست دختر تشویق می‌کند. آقای شهاب حسینی اگر دختر خودت بود، این پیشنهاد رو میدادی؟
1400-4-26 22:34

واکنش جالب و خنده‌دار مجری شبکه خبر به تلفظ اشتباهش!+فیلم

واکنش مجری شبکه خبر به تلفظ اشتباهش در برنامه زنده بخش خبرهای ورزشی را ببینید.
1400-4-23 19:29

فیلم/مجری برنامه «سلام تهران» توبیخ شد

سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما: خانم قدسیه صالحی که از مجریان جوان و دغدغه‌مند سیما است، در برنامه "سلام تهران، نتوانست بر اندوه و احساسات شخصی غلبه کند و بدون هماهنگی با سردبیر برنامه و خارج از چارچوب حرفه‌ای به بیان مطالبی پرداخت که به توبیخ نامبرده منجر شد.
1400-4-18 18:40

پاسخ همسر سید بشیر حسینی به شایعه چت شوهرش با مجریان زن

همسر داور عصرجدید شایعه منتسب به خودش را تکذیب کرد و نوشت: شکایت حقوقی خود را علیه کانال مذکور و مجموعه‌هایی که اقدام به بازنشر آن خبر مطلقاً کذب کرده‌اند در اسرع وقت به مراجع قضایی تقدیم خواهیم کرد.
1400-4-15 13:00