سلامتی

وزیر بهداشت: ایران در واکسیناسیون موفق‌تر از کشورهای پیشرفته بود

چهارمین جلسه کمیسیون دائمی ذیل شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور با حضور وزیر بهداشت در محل این وزارتخانه برگزار شد.
1400-9-2 09:09

چرا آدامس جویدن مضر است؟

شیرین کننده های مصنوعی می توانند باعث گرفتگی عضلات و اسهال مزمن شوند.
1400-8-12 15:22

اگر دچار قندخون هستید، موز نخورید

یک متخصص تغذیه روس می‌گوید، افراد مبتلا به دیابت موز مصرف نکنند.
1400-8-8 12:31

واکسن‌ها کرونا چقدر بر روی دانش آموزان تاثیر دارد؟

دبیر بورد ریه اطفال و عضو کمیته علمی و کشوری مقابله با کووید ۱۹ گفت: دریافت واکسن آنفلوآنزا بر اساس مطالعات انجام‌گرفته جلوی ابتلا به بیماری کرونا را به طور کامل نمی‌گیرد.
1400-8-6 07:14

تاثیر فوق العاده انار در کاهش فشار خون بالا

انار از جمله میوه هایی محسوب می شود که منبع غنی از مواد مغذی است و از هزاران سال قبل خواص درمانی آن مورد تایید قرار گرفته است.
1400-8-4 19:25

چگونه آرسنیک برنج را از بین ببریم؟

مسئول بهبود تغذیه شبکه بهداشت گفت: خیساندن برنج سفید با آب سرد و برنج قهوه‌ای با آب گرم در دفع آرسنیک بسیار موثر است.
1400-8-2 13:58

راز مخوف سیگارهای الکترونیکی چیست؟

بیشتر جوانان از سیگارهای الکترونیکی استفاده می‌کنند چون آن را کم‌خطرتر از سیگار سنتی و یا حتی فاقد هرگونه مواد سمی می‌دانند اما حقیقت ماجرا چیست؟
1400-7-30 16:10

بررسی تاثیر روزه‌ داری بر سلامت انسان

دانشمندان در تازه‌ترین مطالعات خود به نتایج جالبی در مورد تاثیر روزه‌داری بر بهبود سلامتی و افزایش طول عمر دست یافته‌اند.
1400-7-27 14:14

کدام گروه های خونی بیشتر دچار بیماری قلبی می‌شوند؟

گروه های خونی A ، B ، AB وO به آنتی بادی های متصل به سلول های خونی مرتبط هستند. B, A دو گروه متفاوت هستند و AB شامل این دو گروه می شود.
1400-7-26 20:29

ایرانی‌ها ۴.۶میلیارد عدد قرص آرام‌بخش مصرف میکنند!

براساس آمارنامه دارویی کشور، در سال ۱۳۹۹، ۴۴میلیارد و ۵۲۶میلیون عدد دارو در کشور مصرف شده است
1400-7-26 18:21

تست شخصیت شناسی؛ شما شاد هستید یا غمگین؟

در این گزارش درباره شخصیت شناسی براساس ظاهر بخوانید.
1400-7-24 19:28

کدام نوع میوه بهتر است؛ میوه تازه، خشک یا یخ زده؟

توصیه‌های فراوانی در خصوص مصرف میوه‌ها وجود دارد؛ اما در خصوص شکل مصرف آن نکاتی وجود دارد.
1400-7-21 20:19

ماجرای مرگ منیره حمدی خواننده تونسی در برنامه تلویزیونی+فیلم

منیره حمدی خواننده تونسی دیروز برای اجرای یک برنامه به تلویزیون کشور تونس دعوت شده بود؛ در ابتدای برنامه، هنگام رفتن بر روی سن به زمین می‌افتد و فوت می‌کند.
1400-7-21 18:52
فارین پالیسی خبر داد؛

احتمال کناره‌گیری اردوغان از انتخابات سال ۲۰۲۳ به دلیل بیماری

نشریه فارین پالیسی در گزارشی از بیماری اردوغان و احتمال کناره‌گیری وی از انتخابات سال ۲۰۲۳ خبر داد.
1400-7-10 20:36