احمد کارآمد

فیلم/‏آقای زارع پور وعده‌های آقای رئیسی یادتان هست؟

احمد کارآمد مدیر مسئول پایگاه خبری جهت در توئیتی نوشت: شما وزیر ارتباطات، فردی هستید که در انتخابات، بارها ۲میلیون فالوور خود را متذکر شد، در مورد سرعت اینترنت و حتی پینگ بازی گیمیرها، وعده داد!لذا تحقق وعده های ایشان باید مهمترین کار شما باشد، اما متاسفانه شواهد چیز دیگری را نشان میدهد!
1400-7-24 08:07
توییتگردی:

واکنش کاربران فضای مجازی به نقض حکم رهبری

پس از انتشار خبر ثبت سفارش 1600 تن لوازم خانگی کره ای تنها با فاصله چند روز پس از حکم رهبر انقلاب مبنی بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای، کاربران فضای مجازی به این خبر واکنش نشان دادند.
1400-7-14 19:29

فیلم/آقای وزیر ارتباطات آنلاین بودن کافی نیست!

وزیر ارتباطات اخیرا گفته بود که من در شبکه‌های مجازی هستم ولی در رسانه‌های ممنوعه فعالیت نمی‌کنم. احمد کارآمد مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی جهت در واکنش به این اظهارات نوشت: برای سیاستگذاری در فضای مجازی آنلاین بودن کافی نیست.
1400-6-25 18:39
آقای رئیسی و امیر‌عبداللهیان با مردم رو راست باشید

تصمیم دولت برای اربعین نه تنها غیرعقلانی است بلکه در عمل هم نشدنی است!

تصمیم دولت برای اربعین(اعزام30هزار نفر موکب دار از طریق سفر هوایی با کلی شرایط ساختگی!) نه تنها غیرعقلانی است که در عمل هم نشدنی است!
1400-6-23 23:03

چرا حذف نرم‌افزارهای ایرانی از گوگل را گردن طرح صیانت که هنوز تصویب نشده می‌اندازند؟

احمد کارآمد مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی جهت در واکنش به اظهارات عجیب امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات در دولت روحانی نوشت: حالا که نتیجه عملکردشون شده تحقیر ایران در عرصه بین المللی، میگن حذف اپ های ایرانی در گوگل، چشم انداز #طرح_صیانت ی هست که هنوز تصویب هم نشده!
1400-6-18 10:02

یکی از ظلم‌های آذری جهرمی به ایران

احمد کارآمد مدیر مسئول پایگاه خبری جهت در توئیتی نوشت: ‏یکی از ظلم‌های آذری جهرمی به کشور این بود که در آبان ۹۸ میتونست به جای قطع اینترنت، فیلترشکن ها رو محدود و مسدود کنه اما به خاطر حفظ منافع سیاسیش نکرد. جالبه عده ای هم به ما میگفتند بی سواد، مگه میشه فیلترشکن رو مسدود کرد!حالا روسیه همین کار رو کرد!
1400-6-14 15:30
یادداشتی تحلیلی به بهانه تلاش مجلس برای حفاظت از اطلاعات ایرانیان

اروپا چگونه از داده‌های شهروندان خود محافظت می‌کند؟ / برخی به‌جای حفاظت از داده‌های کاربران ایرانی، آن را دو دستی تقدیم دشمن می‌کنند

احمد کارآمد با اشاره به قانون اروپا در حفاظت از داده‌های مردم این قاره و تلاش مجلس کشورمان برای حفاظت از داده‌های ایرانی نوشت: اکنون‌که بعد از سال‌ها عده‌ای از نمایندگان از خواب غفلت برخواستند توسط مسئولین بعضاً امنیتی و باندهای رسانه‌ای‌شان موردحمله قرار می‌گیرند!
1400-4-21 19:55

به خاطر این 15 دلیل انتخابات 28 خرداد با کیفیت ترین انتخابات و یک پیروزی بزرگ است

در واقع نه‌ تنها انتخابات 28 خرداد 1400 نقطه‌ضعفی برای جمهوری اسلامی و انقلاب نبود بلکه به دلایل زیر یک پیروزی بزرگ و باکیفیت‌ترین انتخابات طی چهل سال اخیر بود.
1400-3-31 22:30

فریب عملیات فریب را نخورید/ الان وقت محاکمه لیبرال هاست

احمد کارآمد در توییتر نوشت: هواداران عزیز آیت الله رئیسی، ماجرای اختلاف آرا در وزارت کشور یک عملیات فریب ‎آشنا است برای منحرف کردن پیروزی بزرگ مردم ایران بر سازشکاران با آمریکا و حامیان برجام هست. هدف، لاپوشونی «نه» بزرگ مردم به ادامه دولت روحانی است الان وقت جشن و شادی و آماده کردن مقدمات محاکمه لیبرال هاست.
1400-3-30 01:00

چرا میگن رای دادن ثواب داره؟

مدیر مسئول پایگاه خبری جهت در توییتر نوشت: می‌پرسه چرای میگی رای دادن ثواب داره؟ گفتم صدقه دادن به تعدادی فقیر ثوابش بیشتره یا از بین بردن عامل تولید فقیر در جامعه؟قطعا همه عقلا میگن دومی ثوابش بیشتره .حالا تو بار رای دادن میتونی این کار رو بکنی.
1400-3-22 09:35

دلیل اصرار رهبری برای ماندن دولت روحانی تا روز آخر!

در این روزها که اکثریت قاطع مردم به خاطر بی کفایتی و ناکارآمدی دولت از وضعیت کشور و زندگی خود ناراضی هستند، برخی اصلاح طلبان با هشتگ #روحانی_متشکریم اقدام به تقدیر و تشکر از روحانی کردند!
1400-3-8 21:15