خاتمی

تاکید مجدد بر ایرانی بودن خلیج‌فارس و جزایر سه‌گانه در نمازجمعه

آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران بار دیگر در خطبه‌های نمازجمعه تهران بر ایرانی بودن خلیج فارس و جزایر سه‌گانه تاکید کرد و گفت: این خلیج و این جزایر ایرانی بوده و ایرانی خواهد ماند.
1401-10-23 15:26
مصاحبه عماد افروغ

اصلاح طلبان درک درستی از جامعه مدنی، رواداری و تحمل دیگری را نداشتند/ امنیتی های اطراف آقای خاتمی نمی توانستند پرچمدار آزادی شوند/ ما گفتمانی کار نمی کنیم

افروغ، موضعی انتقادی دارد و تلاش می کند با نقادی منصفانه ای،نکات مثبت را در کنار نقایص به تحلیل و بررسی بنشیند.
1401-10-5 14:19

واکنش دوپهلوی خاتمی به جنایت تروریستی در شاهچراغ

رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون به فاصله چهل روز از موضع‌گیری تحریک‌آمیز به بهانه فوت مهسا امینی، نسبت به جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ ابراز تاسف کرد!
1401-8-7 08:15

میراث خاموشیِ دولت روحانی

با کم کاری دولت روحانی در سرمایه‌گذاری برای تولید برق، پس از دو دهه کشور دوباره گرفتار خاموشی‌های گسترده در تابستان ۱۴۰۰ شد. دولت سیزدهم اما طی یک سال اخیر توانست با مدیریت عالمانه مانع تکرار آن شود. با این حال حل اساسی این معضل، نیازمند صرف هزاران میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است.
1401-6-8 10:33

یادداشت شریعتمداری درباره میرحسین موسوی/ او یک فراماسون است!

مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است!.
1401-5-22 08:26
یادداشت پرویز امینی؛

خاتمی تا کی می‌خواهد در برابر هرزه‌گویی‌های موسوی سکوت کند؟

یک تحلیل‌گر سیاسی در یادداشتی از رئیس دولت اصلاحات بابت سکوت در برابر هرزه‌گویی‌های میرحسین موسوی انتقاد کرد.
1401-5-19 11:41
تورق خاطرات چهره‌ها؛

روایت یک اصلاح‌طلب از افراطی‌گری تاجزاده و اطرافیان خاتمی

خبر مدیرکل سیاسی دفتر خاتمی علیه جلسات منظم حجاریان و تاجزاده را در بخشی از خاطرت آیت الله هاشمی می‌خوانید.
1401-5-3 15:03
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی:

همه ما تغییر کرد‌ه‌ایم از ظاهر تا تفکر/ خاتمي دهه ۶۰ تلاش می‌كرد با ويديو VHS مقابله كند

کرباسچی گفت: تاجزاده امروز که چهره آوانگارد اصلاح‌طلبان است با تاجزاده سال 64و 65 متفاوت است. حتی سیدمحمد خاتمی دهه 60 که تلاش می‌کرد با ویدیو vhs مقابله کند و بخشنامه می‌داد، با خاتمی امروز فرق دارد.
1401-4-14 13:57

علت حضور سران اصلاحات در منزل ابطحی چه بود؟

ایطحی از حضور سیدمحمد خاتمی ، سید حسن خمینی ، حسین‌کروبی و ... در منزل خود خبر داد.
1401-4-10 16:50
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب خبر داد

رئیس دولت اصلاحات با محوریت مسائل کشور نامه‌ای برای رهبری نوشت

جواد امام گفت:خاتمی سال قبل نامه‌ای با محوریت مسائل کشور خطاب به مقام معظم رهبری نوشته است.
1401-4-5 18:36
موسوی تبریزی:

روحانی را در جلسه‌ منزل خاتمی انتخاب کردیم؛ گزینه‌های دیگری مثل جهانگیری هم داشتیم/ حجاریان تئوریسین نبود

موسوی تبریزی به جزییاتی از جلسه اصلاح‌طلبان در منزل خاتمی که به انتخاب حجت‌الاسلام روحانی منجر شد اشاره می‌کند.
1401-3-2 18:52

آیا خاتمی از مجمع روحانیون مبارز خارج می‌شود؟

وزیر دولت اصلاحات گفت:‌ جریانی که می‌خواهد حضور بی قید و شرط در انتخابات داشته باشد دنبال این است تا فردی را جایگزین رئیسی کند و به دنبال یک شخص اصلاح طلب هم نیستند؛ بلکه می‌خواهند یک اصولگرا بیاورند.
1401-1-22 11:42
علی صوفی فعال سیاسی:

خاتمی دیگر نفوذ سابق را ندارد

فعال اصلاح‌طلب:دولت روحانی به‌طوری عمل کرد که مشکلات مردم تشدید شد و باعث شد که مردم بسیار سریع از دولت روی بگردانند.
1400-12-7 14:18
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

توصیه‌های کرونایی آیت الله خاتمی/ مصداق معروف و دعوت به تقوا رعایت مسائل بهداشتی است

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه همچنان ویروس منحوس کرونا در کشورمان می‌چرخد و کمابیش حدود ۲۰۰ فوتی در روز داریم، تاکید کرد: باید مسائل بهداشتی را بیشتر رعایت کنیم و مصداق معروف و دعوت به تقوا در این روز‌ها رعایت مسائل بهداشتی است.
1400-12-6 13:32

فیلم/ فرجام مردی که به مردم می‌خندید!

این روزا شاید واستون سوال پیش اومده باشه که روحانی دقیقا کجاست و چیکار میکنه؟! خبرها حاکیست روحانی که هنوز پاسخی به پرسش ها درباره فجایع مدیریتی هشت سال ریاست جمهوری خودش تاکنون نداده قراره دوباره وارد سیاست بشه!!/ گزارش از زهرا زرگرانی
1400-11-27 10:02