fatf

رییس سازمان توسعه تجارت:

عدم رعایت FATF در روسیه برای ما فرصت است/ ادامه رایزنی‌ها با طالبان برای توسعه تجارت/ آغاز همکاری با بانک‌های کوچک خارجی

رییس سازمان توسعه تجارت اظهار داشت: در مورد صادرات به روسیه، کالای صادراتی اصلی ما حوزه میوه و تره‌بار است، آنجا اصلا قانون FATF وجود ندارد ما باید فرصتی را ایجاد کنیم که تاجر ایرانی بتواند به بهترین نحو کالای خود را بفروشد.
1400-7-19 14:04
خطیب‌زاده:

امیرعبداللهیان فردا عازم نیویورک/ با هیئت آمریکایی دیدار نمی‌کنیم

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این‌که امیرعبداللهیان فردا عازم نیویورک خواهد بود، گفت: وزیر خارجه با همه وزرای خارجه ۱+۴ ملاقات‌های دوجانبه خواهد داشت، ولی تا الان تصمیمی درباره برگزاری نشست ایران و ۱+۴ اتخاذ نشده است
1400-6-28 12:34
تحلیلگر مسائل اقتصادی:

دستگاه قضایی همه کسانی که واردات واکسن را به FATF ربط دادند بازخواست کند/ دولت‌ مردان گذشته برای به دست آوردن دل آمریکا به کشور ضربه زدند!

دکتر بیژن عبدی گفت: دولتمردان در دولت گذشته نه تنها در موضوع واردات واکسن، بلکه در مسئله برجام فرصت سوزی کردند.
1400-6-27 17:57

فیلم/ رسوایی جدید علی مطهری!

دی ماه سال گذشته علی مطهری بیان کرده بود که تا FATF را امضا نکنیم واردات واکسن غیر ممکن است، این درحالیست که طی هفته های اخیر واردات واکسن به بیش از 33 میلیون دز رسید اما اخیرا مطهری در واکنش به این رسوایی گفته است: وقت ندارم توضیح بدم!
1400-6-24 16:33

واردات واکسن و رسوایی جدید برای دولت روحانی

دولت روحانی تلاش‌هایی برای واردات واکسن انجام داد و نتیجه 7 ماه تلاش این دولت برای واردات واکسن، واردات حدود 25 میلیون دُز واکسن بود.
1400-6-24 12:44
بازی سیاسی با جان مردم؛

طفره علی مطهری از پاسخ به سوال خبرنگار/ دروغ ارتباط fatf با عدم واردات واکسن کرونا چه بود؟

خبرنگار: آقای مطهری شما گفته بودید بخاطر قرار داشتن در لیست سیاه FATF نمی‌توانیم واکسن وارد کنیم! الان چجوری وارد می‌کنیم پس!؟علی مطهری: مفصله! تو یک دقیقه نمی‌تونم بگم! نیم ساعت طول می‌کشه!خبرنگار: اشکال نداره تو نیم ساعت بفرمایید! علی مطهری: من وقت ندارم!
1400-6-23 13:29

آیا FATF مانع واردات واکسن بود؟

کارشناس دیپلماسی اقتصادی گفت: یک جریان خاص طی سال های اخیر مسائل مختلفی از ورزش تا نفت را به عدم الحاق ما به FATF ربط داده در حالی که صحت این ادعاها هر بار رد شده است.
1400-6-23 13:12
پشت پرده کم کاری دولت تدبیر و امید

وقتی دروغ روحانی درباره ارتباط واردات واکسن با FATF افشا شد!

بسیاری از مسئولان دولت حسن روحانی در حالی تلاش داشتند تا عدم واردات واکسن کرونا به کشور را به دلیل نپیوستن ایران به FATF و مسئله تحریم گره بزنند که با روی کار آمدن دولت رئیسی و فقط طی همین چند هفته اخیر بیش از ۲۰ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شد!
1400-6-22 17:18
مصباحی مقدم: حضور رئیسی بر بررسی FATF در مجمع هیچ تاثیری نداشته است

بررسی FATF در دستور کار مجمع قرار ندارد

مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: بررسی دوباره FATF بستگی به تحریم های آمریکا دارد. اگر تحریم های آمریکا لغو شود احتمال دارد دوباره FATF در مجمع مورد بررسی قرار گیرد.
1400-6-21 19:44
اذعان مهم وزارت امور خارجه:

FATF مانع همکاری خارجی‌ها با ایران نیست

وزارت خارجه در یکی از پاورقی‌های بیست و دومین گزارش اجرای برجام که اخیرا منتشر شده، اذعان داشته این ادعا که FATF مانع انتفاع بیشتر ایران از رفع تحریم‌ها و همچنین مانع همکاری خارجی‌ها با ایران شده، از سوی آمریکا مطرح گردیده و این ادعا، غیرقابل قبول است.
1400-4-28 15:56

دولت همچنان دنبال FATF است

جنیدی از ارسال پاسخ‌های دولت به مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمان مقرر خبر داد.
1400-4-23 18:41

FATF مانع آزادسازی دارایی‌های ایران می‌شود؟

‌اخیراً به نقل از معاون بانک مرکزی عنوان شده که دارایی‌های مالی ایران در بانک‌های اروپایی آزاد شده، اما به دلیل قرار گرفتن ایران در لیست سیاهFATF انتقال این دارایی‌ها به کشور ممکن نیست.
1400-4-17 08:20
حاشیه‌سازی تازه درباره FATF

منابع ارزی ایران در اروپا واقعا آزاد شده است؟

یک سایت خبری با تحریف اظهارات معاون حقوقی و امور مجلس بانک مرکزی درباره موانع آزادسازی پول‌های بلوکه شد بانک مرکزی، مشکل آزادسازی دارایی‌ها را عدم الحاق ایران به FATF اعلام کرد.
1400-4-9 19:20

وارونگی دولت در ماجرای بنزین / بیشتر بندهای FATF در کشور در حال اجرا است

نماینده مردم میناب در مجلس گفت: اقای همتی در سال 98 بنزین 5 هزار تومانی و گازوئیل هزار تومانی را پیشنهاد کرده و حال که با مردم مواجه می‌شود جور دیگری مطالب را بیان می‌کند.
1400-3-25 13:20