جلیلی

رایزنی گسترده بر سر جایگاه دبیری مجمع تشخیص؛

چه کسی بر کرسی مهم رضایی تکیه خواهد کرد؟

با رفتن محسن رضایی از مجمع تشخیص، حالا رایزنی در خصوص جایگزین وی در پست کلیدی دبیری مجمع بالا گرفته و شنیده‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر نام سه چهره برای تصدی این کرسی مطرح شده است.
1400-6-7 21:27
یادداشت دانشیار دانشگاه صنعتی شریف

تحلیلی بر طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی»

امید است با سعه صدر همه ذینفعان و اولویت دادن به منافع ملی، این طرح با اقبال نمایندگان عزیز مواجه شود و ضمن رفع ایرادات ، بتوانیم پس از ۱۲ سال یک قانون (مصوب) مجلس یرای فضای مجازی کشور داشته باشیم.
1400-5-8 15:45
جلیلی:

می‌توانیم قطب صادرات منطقه باشیم

بلااستفاده ماندن بخش زیادی از ظرفیت حمل و نقل ریلی و همچنین خام‌فروشی از چالش‌های کشور است
1400-4-20 19:55
عباس سلیمی نمین:

بسیاری از رای‌های باطله به خاطر اشتباه بوده است/ بخشی از آرای باطله رأی سفید هواداران جلیلی بود / وجود چهار صندوق، مردم را به اشتباه انداخت

سلیمی نمین گفت: برخی از طرفداران آقای جلیلی بعد از کناره‌گیری او حاضر نشدند که به فرد دیگری را بدهند چون او را اصلح می‌دانستند و ترجیح دادند که بعد از انصراف وی، رای سفید بدهند.
1400-4-1 13:10
کابینه رئیسی روی کاغذ گمانه؛

چه کسانی وزیر دولت سیزدهم می شوند؟

با پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گمانه زنی هایی درباره کابینه احتمالی او آغاز شده است.
1400-3-31 15:30

سوال مالک شریعتی از مدعیان جمهور!

مالک شریعتی در توئیتی نوشت: از گوشه کنار کشور خبر می‌رسد که در بسیاری حوزه ها، نام جلیلی و زاکانی را حذف نکرده اند و برای احراز هویت الکترونیکی و شروع رای گیری راس ساعت ۷ صبح کارشکنی هایی صورت گرفته است. مدعیان جمهور نگران چه هستند؟!
1400-3-28 15:25
سال 92 می‌توانستیم با فقط 5 رای جلوی وضعیت فاجعه امروز را بگیریم؟!

موشن‌گرافی/ فکر می‌کنی رأی تو تأثیری نداره؟!

سال 92 می‌توانستیم با فقط 5 رای جلوی وضعیت فاجعه امروز را بگیریم؟!
1400-3-24 14:10

جدیدترین تصاویر انتخاباتی از کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰

با توجه به نزدیک شدن به روز انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود،جدید‌ترین تصاویر و ژست‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را منتشر شد. این عکس‌ها توسط عکاسان در پشت صحنه برنامه بدون تعارف تهیه شده است.
1400-3-19 15:15

شایعاتی که در مناظره اول مطرح شد/ «مدرک» پای ثابت اتهامات

نخستین مناظره انتخاباتی با رویکرد اقتصادی برگزار شد؛ اما بیش از آن که این مناظره صحنه پاسخگویی به سوالات اقتصادی باشد؛ به عرصه اتهام‌زنی کاندیداها تبدیل شد.
1400-3-17 17:30

دفاع از حق ایران چه ربطی داره به لباس؟

قطعا رئیس‌جمهور ایران باید آراسته و متناسب لباس بپوشه اما تقلیل "پرستیژ بین‌المللی" به لباس پوشیدن، ظلم به منافع ملیه. فردِ بدلباسی که حق ایران رو تثبیت می‌کنه، بیشتر حامی شان و جایگاه ایرانه تا فرد خوش‌ لباسی که به البرادعی التماس می‌کنه و جلوی امیر کویت زانو می‌زنه.
1400-3-9 17:40
مهدی تجریشی، رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی:

جلیلی در دولت خود از حزب و باند خاصی استفاده نمی‌کند

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی گفت: تاکید جلیلی این است که در دولت خود از حزب و باند خاصی استفاده نکند، کارآمدی و توانایی افراد فارغ از حزب و گروه سیاسی‌شان برای وی اهمیت دارد.
1400-3-8 16:00