انقلاب

روایت حاج‌قاسم از مسجدی که در کرمان سنگر شد

در طول ایام منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی مبارزان انقلابی برای مقابله با رژیم پهلوی گرد مسجد جامع جمع می‌شدند و برنامه‌های خود را پیش می‌بردند.
1401-11-16 18:27

آمریکا با دانشجویان طرفدار انقلاب چه کرد؟

ناگفته‌های یک بانو ایرانی از اسارت در زندان‌های آمریکا را از نظر می‌گذرانید.
1401-11-16 18:18

نمایندگان مجلس با آرمان‌های امام (ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند

دقایقی پیش، رئیس و نمایندگان مجلس با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند.
1401-11-16 13:04
دیدار حسن روحانی با جمعی از اصحاب رسانه؛

واکنش کاربران فضای مجازی به اظهارات جدید روحانی/ روحانی خود را برای انتخابات مجلس آماده می‌کند؟

حسن روحانی در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه: دولت و مجلس با حمایت اکثریت مردم شکل بگیرد. با دولت و مجلس اقلیت نمی‌شود انسجام داخلی و توان حل مشکلات ایجاد کرد. این اظهارات او واکنشات متعددی در فضای مجازی به همراه داشت.
1401-11-13 12:28
کمپین «من وکالت می‌دهم»؛

کمپینی برای در خون تاریخ فرو غلتیدن!

اکنون با زمان‌پریشانی مواجه هستیم که در ظاهر با تحولات و مطالبات زمانه همراه هستند، اما در عمل فهمی از «روح زمانه» خود ندارند.
1401-11-3 08:58

دموکراسی به روایت اغتشاشگران یعنی بازگشت به پهلوی/ بعد از بحرین برای تجزیه تمام ایران وکالت می‌دهند!

لُمپَن‌های ضدانقلاب که مدعی دموکراسی بوده و شعارهایی از جنس آزادی سر می‌دادند، این روزها هویت اصلی خود را نشان داده و در یک پروژه سلطنت خواهی که مغایر با اصول دموکراسی جهانی است، «شازده پهلوی» را به حکومت بر مردم ایران منصوب کردند.
1401-10-29 20:57
نگاهی به وضعیت سیاسی قبل انقلاب ایران

بررسی فضای سیاسی و تحزب در 50 سال اخیر کشور/ اراده ملی جایگزین ایران تک حزبی شد

احزاب و گروه‌ها در ایران طی پنجاه سال اخیر فضای متفاوتی گذراندند، زمانی در ایران به دستور شاه فقط یک حزب وجود داشت و مردم مجبور به فعالیت در این گروه بودند.
1401-10-26 09:00
آیت‌الله علم‌الهدی:

مصادره سخنان رهبری از سوی برخی سیاسیون

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: عده‌ای از سیاسیون که دین را از سیاست کنار می‌گذارند و یا گرایشات دینی‌شان ضعیف است، هر فرمایش رهبری را به نفع خودشان مصادره می‌کنند.
1401-10-23 17:04
همزمان با سومین سالگرد شهادت فرمانده سپاه قدس

پیامدهای ترور سردار شهید سرلشکر حاج‌قاسم سلیمانی برای غرب چیست؟

آمریکایی‌ها که تا پیش از شهادت حاج قاسم از خود میپرسیدند «چرا مسئولان ایرانی را نمی‌کشیم؟» امروز و بعد از سه سال از جنایت خود، ضمن لمس پیامدهای این جنایت، پاسخ سوال خود را گرفته اند!
1401-10-13 08:59
کلیپی از استاد شجاعی که تقطیع شد:

افزایش حضور شیاطین جن و شیاطین اِنس، در زمین

محمد شجاعی، دانش‌آموخته رشته فلسفه و حوزه گفت: اجنه یکی از عوامل وقایع اخیر در کشور است.
1401-9-29 09:34

تصویر منتشر شده از وضعیت اسفناک زندانیان‌ یمنی

یکی از کاربران توئیتر با انتشار تصویر زیر نوشت:" تصویر منتشر شده از وضعیت اسفناک زندانیان‌ یمنی در زندان های آل سعود! دولت‌های غربی همچنان لال در برابر جنايات اردن و بحرين و آل سعود، و پیگیر اغتشاشات برهنگی در‌ ایران! "
1401-9-28 15:51

گودبای پارتی شنبه نبود مگه!؟

علیرضا وهاب زاده فعال رسانه ای در توییتی نوشت:" گودبای پارتی شنبه نبود مگه!؟ سه ماه گذشت! تا دی تموم نبود مگه!؟ ۱۴ ۱۵ ۱۶ چی!؟ پرواز ممنوع چی؟! تعطیلی سفارت و اخراج سفرا چی؟! اعتصابات چی!؟ دانشگاه!؟ خیابان دست کیه! خون جوانهایی که از هرطرف کشته شدند گردن آن‌هایی است که برای دلارهای سعودی بااین دروغ‌ها مردم رابه جان هم انداختند."
1401-9-22 11:25
جهت پرس واکنش کاربران فضای مجازی به حاشی روز دانشجو را بررسی می کند:

وقتی یک دانشجو به شهردار تهران فحش ناموسی می دهد

یکی از دانشجویان دانشگاه شریف که در جامعه به نخبه‌های شریف معروف اند، در حین جلسه پرسش و پاسخ آقای زاکانی با رفتاری هنجارشکن به ایشان واکنش نشان دادند.
1401-9-16 09:50

آغاز تولید کامیون 11 تنی در تبریز از ماه آینده

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی گفت: شرکت تراکتورسازی ایران در 8 ماه گذشته به همت کارکنان و متخصصان خود علاوه بر افزایش تولید از 22 هزار به 35 هزار دستگاه، صادراتش نیز 92 درصد رشد پیدا داشته، ماه آینده نیز خودروی کامیون 11 تنی سنگین که مورد نیاز استان است در این شرکت تولید خواهد شد.
1401-9-15 08:25
انتقاد جلایی‌پور از آصف بیات و عباس میلانی؛

جامعه شناس اصلاح طلب: وضعیت کنونی، وضعیت انقلابی نیست

حمیدرضا جلایی‌پور  استاد دانشگاه و پژوهشگر جامعه‌شناسی سیاسی می‌گوید: اصلاً انقلاب یعنی اقشار اصلی در وسط شهرها به حرکت درآید و امید به یک حکومت جایگزین ببندند.
1401-9-8 17:52