خواننده

در صنعت سلبریتی سازی چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

فیلم/ مقصر اصلی حادثه پردیس کوروش

اکران فیلم «حکم تجدید نظر» که با حضور آرش و مسیح در پردیس کوروش همراه شده بود به اتفاق تلخی برای تماشاچیان ختم شد. اما چرا این اتفاق در صنعت سلبریتی سازی آنقدر هم بد نیست و حتی یک دستاورد بزرگ به‌حساب می آید؟
1400-9-4 09:10
جهت به بهانه زیر و دست‌وپا رفتن مردم در تجمع هواداران آرش و مسیح بررسی می‌کند

در پردیس کوروش چه اتفاقی رخ داد؟/ شهرت کسب‌وکار من است!/ تداوم سلبریتی پروری مبتذل + فیلم

در مراسم اکران فیلم «حکم تجدیدنظر» با حضور طرفداران «آرش و مسیح» مردم زیردست و پا ماندند و چند نفر عازم بیمارستان شده‌اند اما این تنها تلخی این ماجرا نیست.
1400-9-1 18:48

اعتراض اولیای دم به تبرئه حمید صفت از اتهام قتل

دیوان عالی کشور حکم برائت رپر معروف از اتهام قتل عمد را به‌‌دلیل اعتراض اولیای دم و دادستان بار دیگر بررسی می‌کند.
1400-8-4 14:40

موشن گرافیک / خسرو آواز ایران

در موشن گرافی زیر به مناسبت اولین سالگرد آسمانی شدن استاد محمدرضا شجریان به خلاصه ای از زندگی این خواننده ایرانی پرداختیم.
1400-7-23 12:07

ماجرای مرگ منیره حمدی خواننده تونسی در برنامه تلویزیونی+فیلم

منیره حمدی خواننده تونسی دیروز برای اجرای یک برنامه به تلویزیون کشور تونس دعوت شده بود؛ در ابتدای برنامه، هنگام رفتن بر روی سن به زمین می‌افتد و فوت می‌کند.
1400-7-21 18:52

تبرئه حمید صفت؛ رپر مشهور آزاد شد

حمید صفت، خواننده سرشناس موسیقی پاپ، با رای قضات دادگاه کیفری یک استان تهران از اتهام قتل عمد تبرئه شد و قرار است امروز از زندان آزاد شود.
1400-7-11 18:24

حمید صفت تسلیم رای دادگاه شد

حمید صفت گفت: او برای من تولد گرفته و عکس ۲ متری ام را به دیوار خانه اش زده بود و دلیلی نداشت که من قصد کشتنش را داشته باشم و آنچه که اتفاق افتاده فقط یک حادثه است نه قتل.
1400-6-28 12:38

بازگشت خواننده جنجالی به کشور

مهراد جم خواننده جنجالی که مهاجرت پرحاشیه ای به ترکیه داشت، دیشب با انتشار این پست در اینستاگرام، رسما بازگشتش به ایران را اعلام کرد.
1400-6-17 12:46

مهاجرت سینا سرلک صحت دارد؟

سینا سرلک که مدتی خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی بود و علاوه بر آن، در زمان حضور نادر مشایخی در مقام رهبر ارکستر سمفونیک تهران، با این ارکستر نیز همکاری کرد، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، به خبر احتمال مهاجرتش به آمریکا، قوت بخشید.
1400-5-18 18:17
محسن چاوشی برای خوزستان نوشت

عکسنوشت/ محسن چاوشی: اجازه تجزیه ایران را نمی‌دهیم

همان‌هایی که ۸ سال دست در دست هم، نگذاشتند یک وجب از این خاک کم شود، بعد از این هم نخواهند گذاشت که کسی از ایشان سواستفاده کند.
1400-5-5 13:52

محاکمه دوباره حمید صفت به اتهام قتل ناپدری

خواننده رپ معروف که به اتهام قتل شوهر مادرش محاکمه و به قصاص محکوم شده بود، پس از نقض حکمش برای دومین مرتبه در دادگاه کیفری محاکمه شد.
1400-5-5 12:06

دفاعیات حمید صفت امروز صبح در دادگاه جنایی + جزئیات

وکلای حمید صفت اذعان داشتند جلسه رسیدگی به پرونده موکلشان برای برطرف شدن برخی از ابهامات تجدید شد.
1400-5-4 21:09

پرونده حمید صفت به کجا رسید؟

وکلای حمید صفت از برگزاری آخرین جلسه دادگاه موکلشان در روز دوشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۰ خبر دادند.
1400-5-3 18:00

علت ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین

معاون اجتماعی ساترا درباره خبر ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین خواننده و بازیگر معروف در صفحه شخصی خود متنی منتشر کرد.
1400-4-28 19:29

علیرضا طلیسچی به مافیا پیوست! + عکس

علیرضا طلیسچی در جدیدترین پست خود عکسی اسلحه بدست مربوط به مسابقه شب های مافیا را منتشر کرد.
1400-4-24 19:10