فیفا

چه کسی از خلیج فارس در برابر تحریف فیفا دفاع می‌کند؟

در دفاع از هویت خلیج فارس و نام تاریخی‌اش در برابر تحریف آشکار نهادهای بین‌المللی فوتبال از جمله فیفا و فدراسیون فوتبال کشورهای عربی، فدراسیون فوتبال ایران باید با جدیت بیش‌تری اقدام کند.
1401-11-2 09:52

چراغ سبز FIFA به روسیه

کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال روسیه امروز درباره پیوستن به کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم نهایی‌اش را می‌گیرد.
1401-10-6 11:44
بررسی ماجرای مهدوی‌کیا و دعوت فیفا

دم خروس از ناهار در قطر بیرون زد!

چندی پیش علی کریمی اعلام کرد که مهدی مهدوی کیا دعوت فیفا به مراسم افتتاحیه‌ی جام جهانی و حضور در قطر را رد کرده است و مهدوی کیا نیز در خلال جام جهانی با استوری هایی همراهی خود با اغتشاش گران را نشان داد.
1401-10-4 14:14
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

بهترین گل جام جهانی انتخاب شد

فدراسیون جهانی فوتبال، گل ریچارلیسون به صربستان را به عنوان بهترین گل جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب کرد.
1401-10-2 16:56

فیفا به دنبال عوامل راهیابی نصرت، آشپز معروف به مراسم اهدای جام جهانی

فیفا تحقیقاتی داخلی را در ساختار خود، در ارتباط با نصرت گوکچه آغاز کرده است.
1401-10-2 13:13

سقوط ۴ پله‌ای ایران در آخرین رده بندی فیفا/ یوز‌ها دوم آسیا شدند

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از جام جهانی 2022 قطر 4 پله در رنکینگ فیفا سقوط کرد.
1401-10-1 22:53
جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

محرومیت علیرضا فغانی از قضاوت در جام‌جهانی!/ اشتباهات در داوری را به گردن جمهوری اسلامی نندازید!

با اعلام رسمی فیفا، علیرضا فغانی و دنیل سیبرت به‌دلیل اشتباهات فاحش در مرحله گروهی، از قضاوت در ادامه بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ محروم شدند.
1401-9-17 11:14

سهمیه قاره‌ها برای جام جهانی ۲۰۲۶ اعلام شد

تعداد سهمیه قاره‌ها برای جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی آمریکا و مکزیک اعلام شد.
1401-9-16 22:11

آیا امکان انتقال فوتبال روسیه به آسیا وجود دارد؟

انتقال فوتبال روسیه به کنفدراسیون آسیا با وجود ادعای رسانه‌های اروپایی امکان‌پذیر نیست.
1401-9-7 13:12
در پی بی احترامی آمریکا به ایران

تیم ملی آمریکا باید از جام جهانی قطر اخراج شود

امروز آمریکا با انتشار پرچمی از ایران و حذف الله وسط آن واکنش‌ها را برای این بی‌احترامی به سمت خود کشاند اما نکته اینجاست که فیفا به قانون خود برای حذف تیم پایبند است.
1401-9-6 14:32
کارشناس روابط بین‌‌الملل و تحلیلگر سیاسی:

تیم ملی آمریکا باید از جام جهانی قطر اخراج شود

مهدی خانعلی‌زاده دکترای روابط بین‌‌الملل و تحلیلگر سیاسی در توییتی نوشت: درباره طبق بند 13 اساسنامه فیفا، هر فرد یا نهادی که به هویت و نشانه‌های ملی و دینی یک کشور عضو این فدراسیون تعرض کند، حداقل از انجام 10 بازی محروم خواهد شد، طبق این بند اساسنامه فیفا، تیم فوتبال آمریکا باید از جام جهانی قطر اخراج شود.
1401-9-6 14:17

واکنش جالبAFC و فیفا به تاریخ سازی ایران در جام جهانی قطر

کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا به تاریخ سازی ایران مقابل ولز در جام جهانی واکنش نشان دادند.
1401-9-4 16:21

داور بازی ایران و ولز مشخص شد

ماریو اسکوبار از کشور گواتمالا قضاوت دیدار تیم‌های ملی ایران و ولز را بر عهده خواهد داشت.
1401-9-2 21:28
در حواشی فوتبال جام جهانی؛

مهدی طارمی: من نه سیاسی هستم و نه می‌خواهم به سوالات شما پاسخ بدهم

مهدی طارمی در پاسخ به خبرنگار فیفا گفت: من نه سیاسی هستم و نه می‌خواهم به سوالات شما پاسخ بدهم! من در جام جهانی هستم تا فوتبال بازی کنم و از فوتبال لذت ببرم.
1401-9-2 13:36