فیلم

همراه با چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر

معرفی فیلم هوک با کارگردانی حسین ریگی

فیلم سینمایی هوک ساخته حسین ریگی یکی از فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه سینمای ایران چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر است.
1401-11-18 12:16

کدام سینماها فیلم‌های جشنواره فجر را پخش می‌کنند؟

سینماهای مردمی چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به‌تفکیک سینماها دراستان تهران اعلام شد.
1401-11-5 15:07

پاسخ عجیب قاتل دو دانشجوی بسیجی به خبرنگاران!/ دست خودم نبود نمیدونم به چند نفر چاقو زدم!

یکی از از کاربران توییتری با انتشار فیلمی از قاتل دو دانشجوی بسیجی در توییتر نوشت: این «مجیدرضا رهنورد» که براش هشتگ آزادی میزنن همون کثافتیه که وقتی ازش میپرسن اون دوتا بسیجی رو شهید کردی چرا دیگه به پنج تا از مردم عادی چاقو زدی جواب داد: دست خودم نبود، نمیفهمیدم کیو میزنم و چند نفر رو میزنم...
1401-9-5 16:17

محتواهای دروغ چطور ساخته می‌شود؟

برشی از فیلم «سگ را بجنبان» محصول سال ۱۹۹۷ آمریکا که در آن ساخت روایت‌های جعلی علیه کشورها توسط آمریکا را نشان می‌دهد.
1401-8-10 13:45

فیلم/ گاف وحشتناک سعودی‌نشنال!

سوتی شبکه سعودی اینترنشنال در زیرنویس شبکه که اینگونه پخش شد؛ تیتر فعلا این باشه ۴۰ کشته و صدها زخمی..
1401-7-24 13:52

فیلم/ انتقال تخصصی مریض در هندوستان

فیلمی از انتقال مریض با آسانسور در یکی از بیمارستان‌های کشور هند منتشر شده است که به شدت متعجب کننده است.
1401-7-24 13:37
انتشار برای اولین بار؛

فیلم کامل از صحبت‌های پدر مرحوم در کنار دخترش/ پدر مهسا امینی: هیچ ضربه‌ای به سر دخترم نخورده است

انتشار فیلم پدر مرحوم مهسا امینی در کنار دخترش که می‌گوید: ضربه‌ای به سرش نخورده است!
1401-7-19 21:39

نسیرن مقانلو عذادار شد!

نسرین مقانلو در تماسی خبر ناگوار از دست دادن پسر بزرگش را داد.
1401-7-8 10:04

فیلم/قدیمی‌ ترین فیلم از حرم امام حسین (ع)

قدیمی‌ترین فیلم از کربلا به‌عنوان جدیدترین اثر نویافته از حرم حضرت سید الشهدا و حضرت عباس منتشر شد. این فیلم کوتاه توسط فردریک گادمر در سال ۱۹۲۷ میلادی تهیه شده است.
1401-6-23 15:34

معرفی 5 فیلم که باید ببینید

در این ویدیو، احسان منصوری 5 فیلم که ندیدنشان معادل از دست دادن چیزی مهم است را به شما معرفی میکند!
1401-5-31 11:53
تلوبیون در تصرف جومونگ!

نگاهی به پربیننده‌ترین اپیزودهای یک ماه اخیر تلوبیون/ تلویزیون مخاطبانش را ناامید کرد

نگاهی به پربیننده‌ترین اپیزودهای تلوبیون در بازه زمانی یک ماهه، نمایی کلی از علاقه عموم مخاطبان فیلم و سریال تلویزیون ملی از میان سریال‌های پرمخاطب‌ این رسانه را نشان می‌دهد.
1401-4-26 10:41

فیلم/ تمسخر حجاب و چادر در شیراز

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است، عده‌ای به تمسخر حجاب و چادر می‌پردازند، هرچند زمان و مکان این فیلم مشخص نیست اما گفته می‌شود مربوط به شیراز است و تصاویر شباهت زیادی به تجمع اسکیت سواران بی‌حجاب شیراز دارد.
1401-4-10 15:58
آیت‌الله کعبی:

صهیونیست‌ها و بهائیان پشت صحنه عنکبوت مقدس هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تولیدکنندگان فیلم عنکبوت مقدس طرد شده ملت ایران هستند، گفت: به نظر می‌رسد در پشت صحنه این فیلم به غیر از صهیونیست‌ها، بهائی‌ها هم حضور داشتند.
1401-3-18 08:23

عنکبوت مقدس چگونه در تار خود اسیر شد؟ / ناگفته‌هایی از یک پروژه

متن و حاشیه ساخت و رونمایی از فیلم سینمایی «عنکبوت مقدس» حاوی نکته‌های ناگفته‌ای است که مرور آن‌ها می‌تواند در مسیر جلوگیری از تکرار این دست تجربه‌ها،‌ ارزشمند باشد.
1401-3-15 14:36
وزیر ارشاد:

فیلم «برادران لیلا» مجوز اکران ندارد

عوامل اصلی فیلم موهوم«عنکبوت مقدس»در خارج از کشور هستند و اگر عناصری در داخل کشور با این فیلم همکاری کرده باشند شامل مجازات‌های تنبیهی سازمان سینمایی خواهند شد.
1401-3-11 11:24