فیلم

فیلم/شوخی جنسی در "نیسان آبی"

ویدئو پیش رو بخشی از محتوای نامتعارفی است که در شبکه نمایش خانگی (نیسان آبی) منتشر شده است:
1400-9-20 11:32
در صنعت سلبریتی سازی چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

فیلم/ مقصر اصلی حادثه پردیس کوروش

اکران فیلم «حکم تجدید نظر» که با حضور آرش و مسیح در پردیس کوروش همراه شده بود به اتفاق تلخی برای تماشاچیان ختم شد. اما چرا این اتفاق در صنعت سلبریتی سازی آنقدر هم بد نیست و حتی یک دستاورد بزرگ به‌حساب می آید؟
1400-9-4 09:10

تاثیر مخرب سریال بازی مرکب

واشنگتن پست گفت: علیرغم محبوبیت بسیار زیاد «بازی مرکب»، خشونت‌های تصویری مکرر، برهنگی کامل، و فحاشی‌های پرتکرار که در فصل اول وجود دارد باید به والدین این هشدار شدید برای توقف و جلوگیری از تماشای این سریال توسط کودکانشان را داده باشد!
1400-8-22 12:46

فیلم/ زخم کاری مهدویان بر چهره زن ایرانی

توی این سریال با داستانی روبرو می شیم که شرارت ها، زیاده خواهی ها و بدجنسی های دوشخصیت اصلی این فیلم که خانوم هستن رو نشون میده. درسته که توی این سریال زن ها مغزمتفکر بودن اما روایت طوری پیش رفت و تموم شد که تصویری بسیار حقیر و منفور برای همیشه از زن به جا گذاشت!
1400-8-17 18:01

فیلم عجیب بهاره رهنما

بهاره رهنما در صفحه شخصی خود در اینیستاگرام سه دقیقه از اجرای سوم “فصل فراموشی” را منتشر کرد.
1400-8-17 15:30
یک انتخاب نامناسب برای جشنواره اسکار

فیلم/ چرا کپسول؟

حالا که جایزه بزرگ جشنواره فیلم کوتاه تهران راهی جایزه اسکار شده نباید با یک انتخاب نامناسب مسیر تاریکی رو پیش روی فیلم سازان کشور ترسیم کنیم! اگه قرار باشه همون مسیری رو بریم که جشنواره های دیگه رفتن پس مهر تایید اسکار روی جشنواره فیلم کوتاه تهران چه دست آورد مهمی رو واسمون به ارمغان میاره؟
1400-8-15 14:16

سو استفاده زشت از نیاز مردم/بنزین در بازار سیاه در جاده تبریز به بستان‌آباد لیتری ۸ هزار تومان + فیلم

بنزین در بازار سیاه در جاده تبریز به بستان‌آباد لیتری ۸ هزار تومان
1400-8-4 20:48

نامزدهای جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

در سی‌وهشتیمن جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران که در حال برگزاری است، اسامی ​نامزدهای بخش مسابقه سینمای ایران معرفی شدند.
1400-8-1 19:03

فیلم/ اوج بی حیایی بهاره افشاری و پژمان جمشیدی در پیشگو

گفتگوی عجیب و صمیمی بهاره افشاری و پژمان جمشیدی در برنامه پیشگو
1400-7-21 21:43

آرزویی که عزت‌الله مهرآوران با خود برد + فیلم

عزت‌الله مهراوران فکر همه چیز را کرده بود؛ نمایشنامه‌اش را آماده کرده بود، متنی جمع و جور که سه پرسوناژ داشت و او بازیگران مورد نظرش را هم انتخاب کرده بود. او فکر همه چیز را کرده بود جز اینکه گاهی روزگار فرصت‌ها را چگونه از ما دریغ می‌کند.
1400-7-21 20:37
به همت ساترا و کدومو؛

دورهمی خانوادگی هفته کودک برگزار شد

دورهمی خانوادگی هفته کودک به همت ساترا و کدومو، یکشنبه ۱۸ مهر در مجموعه فرهنگی ورزشی چمران برگزار شد.
1400-7-20 10:49

پاسخ به شبهه ای پیرامون ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره ای+فیلم

در این فیلم به شبهاتی که ممکن است درمورد ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره ای مطرح شوند پاسخ داده میشود.
1400-7-17 20:02

انفجار یک هواپیمای مسافربری پس از برخورد با یک ساختمان!+ فیلم

تصاویری از محل سقوط هواپیمای مسافربری کوچک روی ساختمانی در نزدیکی میلان را مشاهده کنید.
1400-7-12 19:43

غوغای سیلی محکم مجری به گوش مهمان جلوی دوربین! + فیلم

سیلی پیمان طالبی به گوش میهمان در یک برنامه زنده در تلویزیون غوغا به پا کرد.
1400-7-7 21:24

شکنجه دختر جوان توسط مردان عربستان وسط خیابان !+فیلم

در این صحنه دیده می شود مردان عربستانی به دنبال یک دختر راه افتاده و سعی در آزار او دارند خیلی ها این اقدام مردان سعودی را شکنجه روحی یک دختر دانسته اند!
1400-7-6 19:34