اصلاح طلب

ناکامی دیگر برای مدعیان اصلاحات؛

ناراحتی همراه با تهدید اصلاح طلبان از پایان اغتشاشات/ معترضان نجیبانه برخورد کردند!

فعال فتنه ۸۸ نوشته است: «اگر این فرصت تمام شود دیگر راهی برای کنترل جامعه وجود نخواهد داشت. پس چه بهتر که قدر این آخرین فرصت‌ها را بدانیم و در سیستم حکمرانی و رفتار حکمرانی تجدید نظر کنیم».
1401-7-4 12:01

محدودیت ارسال پیامک با نام "مهسا امینی" تکذیب شد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات گفت: آنچه روزنامه شرق به نقل از بنده بیان کرده صحیح نیست و خبر از ابتدا اشتباه منتشر شده است.
1401-6-29 09:34
بی‌ شرمی حسین علایی؛

مقایسه نظام اسلامی با حکومت یزید!

سابقه حسین علایی در این‌ همانی بین رژیم پهلوی و نظام اسلامی؛ خود به تنهایی گویای آن هست که پرونده مرحومه امینی صرفا یک بهانه و آلت دست برای امثال حسین علایی است که به هر بهانه‌ای قصد حمله علیه اسلام و انقلاب را دارند.
1401-6-28 13:18
سختی‌های پاک کردن حافظه تاریخی مردم

تیم رسانه‌ای دولت سابق این روزها چه می‌کنند؟

بازنشر همزمان خاطرات حسن روحانی توسط اصلاح‌ طلبان به‌ بهانه سالروز انتشار کتاب ببخش و فراموش نکن، گزاره‌هایی است که شائبه تشکیل یک تیم رسانه‌ای دولت روحانی برای روایت‌ سازی را پررنگ می‌کند.
1401-6-14 14:56

فیلم/ جنایت هسته‌ای روحانی در حق آب ایران

بخش عمده مصرف آب جمعیت 20 میلیونی تهران و البرز در حدود 250 میلیون مترمکعب در سال است که می‌شد با یک آب شیرین کن هسته ای تامینش کرد. اما دولت روحانی به بهانه برجام و خوش‌آمد اروپا و آمریکا ساخت و توسعه این رکتورهارو متوقف کرد!
1400-12-18 10:49
در گفتگو با یک تلویزیون اینترنتی مطرح شد؛

فعال سیاسی اصلاح‌طلب: رئیس جمهور اوکراین دچار سوتدبیر و توهم است/ از تجربه گرجستان در عدم حمایت ناتو درس نگرفت

دکتر الهه کولایی استاد دانشگاه تهران در گفتگو با تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران گفت: رئیس جمهور اوکراین دچار سوتدبیر و توهم است و از تجربه گرجستان در عدم حمایت ناتو درس نگرفت.
1400-12-11 15:58
علی صوفی فعال سیاسی:

خاتمی دیگر نفوذ سابق را ندارد

فعال اصلاح‌طلب:دولت روحانی به‌طوری عمل کرد که مشکلات مردم تشدید شد و باعث شد که مردم بسیار سریع از دولت روی بگردانند.
1400-12-7 14:18
اظهارات جدید غلامعلی رجائی؛

مشاور سابق هاشمی رفسنجانی: بالاخره یک روز باید با آمریکا مذاکره کنیم/ باید برای منافع ملی مشکل با آمریکا را حل کنیم

غلامعلی رجائی گفت: اکنون ما در موضعی هستیم که باید برای منافع ملی مشکل با آمریکا را حل کنیم. بارها دیده‌ایم که آمریکا برای ما چالش ایجاد کرده است.
1400-12-4 16:02
محمدرضا باهنر:

حسن روحانی قطعا خدمات ارزشمندی را به کشور داشته‌/ اینکه بگویند روحانی باید محاکمه شود درست نیست

باهنر گفت: این هم که برخی گفته‌اند ما اصلاح طلب شده‌ایم نه اینطور نیست. مهر اصولگرایی روی پیشانی ما خورده است و همیشه یک اصولگرا هستم!
1400-11-30 17:44

فیلم/ فرجام مردی که به مردم می‌خندید!

این روزا شاید واستون سوال پیش اومده باشه که روحانی دقیقا کجاست و چیکار میکنه؟! خبرها حاکیست روحانی که هنوز پاسخی به پرسش ها درباره فجایع مدیریتی هشت سال ریاست جمهوری خودش تاکنون نداده قراره دوباره وارد سیاست بشه!!
1400-11-27 10:02
دفاع یک اصلاح‌طلب از عملکرد دولت رئیسی

حضرتی: عملکرد ضعیف تیم رسانه‌ای دولت به دولت ضربه زد/ باید رسانه‌ها با جان و دل از اقدامات دولت دفاع کنند

حضرتی با بیان اینکه رییسی انسان صادق، خالص و پر کاری است، گفت: باید لحظه به لحظه اخبار رییس جمهور منتشر، ابهامات رفع و به سوالات پاسخ داده شود. باید رسانه ها با جان و دل از اقدامات دولت دفاع کنند.
1400-11-20 10:24

قاتلِ مظلوم یا قاتلِ وحشی؟

واکنش رسانه‌های اصلاح‌طلب یه قتل میترا استاد توسط نجفی شهردار اصلاح‌طلب تهران در مقابل واکنش رسانه‌های اصلاح‌طلب به قتل دختر اهوازی!شما هم متوجه واکنش متناقض این رسانه‌ها شدید؟
1400-11-19 15:26

مدعیان گفتگوی تمدن‌ها از گفتگو شانه خالی کردند+فیلم

معاونان امور زنان دولت روحانی برنامه‌ی زنده جهان آرا را به نشانه اعتراض ترک کردند.
1400-11-12 11:18
تخیلات روزنامه اصلاح طلب:

خاتمی محبوبیت بالایی در بین اقشار مختلف دارد!

ادعای بامزه «رواج شایعه و دروغ درباره خاتمی تضعیف جایگاه اصلاح‌طلبان در میان جامعه است» در حالی است که جایگاه اصلاح طلبان در جامعه ضعیف هست و این امر نیازی به دروغ و شایعه ندارد.
1400-11-7 12:32
جهت بازتاب سخنان رئیس‌جمهور در گفتگوی ویژه خبری را بررسی می‌کند

آیا گشایش در راه است؟/ واکنش‌ها به ادعای رئیسی درباره انتصابات فامیلی در دولت/ تزریق امید به جامعه به شیوه رئیسی

در مجموع برآیند سخنان رئیسی را می‌توان تلاش برای تزریق امید به جامعه دانست. آن هم به جامعه‌ای که در چند سال اخیر نومیدی گریبانش را گرفته و حالا شاید نیازمند اقداماتی عملی است.
1400-11-6 17:07