روحانی

ماجرای نامه عراقچی به روحانی درباره حراج ارز و سکه چه بود؟

کاربری با نام امین موسوی توییت زد: کریمی قدوسی سال ۹۸: احمد عراقچی دو صفحه نامه به آقای روحانی می‌نویسند که: آقای روحانی! اگر من به دادگاه بروم، آنجا سند ارائه می‌دهم که تمام تصمیمات ارزی اتخاذ شده، تصمیمات شما بوده، شما به ما ابلاغ کردید که ۱۸ میلیارد دلار و ۶۰ تن طلا از خزانه بانک مرکزی را به بازار بریزیم!
1400-7-24 16:56

روایت پدر و پسر از کلیپ ساختگی سیلی زدن به یک روحانی + فیلم

پدر و پسری که اقدام به تهیه کلیپ ساختگی سیلی زدن به یک روحانی کرده بودند حالا از انگیزه های خود می گویند.
1400-7-20 19:10

یادگاری‌های اقتصادی روحانی

افزایش ۲۵۶ درصدی بدهی‌های دولتی به بانک مرکزی فقط در همین ۵ ماهه ابتدایی امسال!
1400-7-19 16:38
یک احمدی نژادی مدعی شد:

دوران افول لاریجانی‌ها فرارسیده است/ روحانی دیگر فعالیت سیاسی نخواهد داشت

کنشگر سیاسی اصولگرا گفت: من فکر کنم که چون افول لاریجانی‌ها فرارسیده و باتوجه به عملکرد همه برادران‌ افول سیاسی پیدا کرده اند و خیلی وجهه مردمی ندارند.
1400-7-18 12:17
مصباحی مقدم نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حمایت از احمد مسعود نباید تحریک‌کننده طالبان باشد/لاریجانی دوباره فعال خواهد شد

یک فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگویی یک ساعته به سوال‌هایی درخصوص تک‌صدایی در کشور، لزوم فعال بودن اصلاح‌طلبان، آینده سیاسی علی لاریجانی و حسن روحانی و قدرت یافتن طالبان در افغانستان پاسخ داد.
1400-7-17 15:08

از حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق ۵۰۰هزار شکایت شده!

مقررشده که تیم بازرسی در نهاد ریاست جمهوری مستقر شود تا برخی از ترک فعل‌ها و یا حتی فعل‌هایی که رئیس جمهور سابق داشته را بررسی کند.
1400-7-15 20:58

ما ۸ سال ویران کردیم شما ۳ روزه بسازید!

سایت توجیه‌کننده سیاست‌های دولت روحانی می‌گوید: اگر دولت جدید می‌تواند ظرف مدت کوتاهی مشکل واکسن و عضویت در شانگهای را حل کند، چرا مشکلات بورس و مشکلات اقتصادی مردم را ظرف 3 روز حل نمی‌کند؟(!)
1400-7-8 08:56

روحانی با چه تحلیلی خسته نباشید هم میخواست؟

روحانی در آخرین روز کاری دولت دوازدرهم در جلسه ای گفته بود،یک نفر به دولت خسته نباشید نگفت!
1400-7-1 11:14

خبر جنجالی درباره حسن روحانی واقعیت دارد؟

برخی می‌گویند رئیس جمهور سابق حالا برای استراحت به اتریش رفته و در کنار دخترش به سر می‌برد، عده‌ای نیز بر این اعتقادند که دلخوری‌های حسن روحانی سبب شده تا این روز‌ها منزوی شده و کنج عزلت بگزیند
1400-6-31 19:16
تحلیلگر مسائل اقتصادی:

دستگاه قضایی همه کسانی که واردات واکسن را به FATF ربط دادند بازخواست کند/ دولت‌ مردان گذشته برای به دست آوردن دل آمریکا به کشور ضربه زدند!

دکتر بیژن عبدی گفت: دولتمردان در دولت گذشته نه تنها در موضوع واردات واکسن، بلکه در مسئله برجام فرصت سوزی کردند.
1400-6-27 17:57