سلبریتی

نیویورک پست:

به هنرپیشه ها علاقه زیادی دارید؟ احتمالا یک احمق هستید!

بر اساس یک تحقیق علمی، افرادی که علاقه شدیدی به سلبریتی ها دارند، از هوش کمتری برخوردارند.
1400-10-21 14:02

سلبریتی ها در ایران آزادی بیان ندارند!

یک کاربر توییتری به مخالفت و موضع گیری های ضد حاکمیتی سلبریتی ها در ایران واکنش نشان داد
1400-9-14 11:02

ستاره‌ها از زندگی واقعی تا زندگی رسانه‌ای+ فیلم

تأثیر ستاره‌ها بین مردم تنها به حوزه تخصصی آن‌ها محدود نمی‌شود و این اشخاص در نقش الگوهایی برای سبک زندگی مطرح می‌شوند.
1400-9-10 20:29
با تصویب قوانین بازدارنده

طرحنوشت/ خودنمایی با ثروت در چین ممنوع است

چين با تصويب قانوني، خودنمايي با ثروت را براي سلبريتي‌ها ممنوع كرد. براساس قوانين جديد، افراد مشهور اجازه نخواهند داشت ثروت يا "لذت از اسراف" را به رخ ديگران بكشند. سلبريتی‌ها همچنين از انتشار اطلاعات نادرست، خصوصي، شايعات و يا تحريك طرفدارانشان برضد طرفداران سايرين منع شدند.
1400-9-6 12:49
دستور چین به سلبریتی ها:

خودنمایی با ثروت ممنوع است!

دولت چنین قانون جدیدی را ابلاغ کرد که طبق آن سلبریتی ها دیگر حق خودنمایی با ثروت و دارایی خود در شبکه هایی اجتماعی را ندارند.
1400-9-4 17:07
در صنعت سلبریتی سازی چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

فیلم/ مقصر اصلی حادثه پردیس کوروش

اکران فیلم «حکم تجدید نظر» که با حضور آرش و مسیح در پردیس کوروش همراه شده بود به اتفاق تلخی برای تماشاچیان ختم شد. اما چرا این اتفاق در صنعت سلبریتی سازی آنقدر هم بد نیست و حتی یک دستاورد بزرگ به‌حساب می آید؟
1400-9-4 09:10

فیلم/ کنایه سنگین به بهاره رهنما در خندوانه

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون مدتی قبل با انتشار ویدیوی درباره وضعیت معیشتی مردم حاشیه ساز شد. کنایه برنامه خندوانه به بهاره رهنما را در ویدئو زیر ببینید.
1400-9-2 12:37

دستمزد نجومی سلبریتی‌ها برای بازی در "پدر گواردیولا"

پرداخت دستمزد‌های هنگفت به بازیگران این سریال حاشیه‌ساز شده و پیش‌بینی میشود ۵۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شود.
1400-9-2 12:18
جهت به بهانه زیر و دست‌وپا رفتن مردم در تجمع هواداران آرش و مسیح بررسی می‌کند

در پردیس کوروش چه اتفاقی رخ داد؟/ شهرت کسب‌وکار من است!/ تداوم سلبریتی پروری مبتذل + فیلم

در مراسم اکران فیلم «حکم تجدیدنظر» با حضور طرفداران «آرش و مسیح» مردم زیردست و پا ماندند و چند نفر عازم بیمارستان شده‌اند اما این تنها تلخی این ماجرا نیست.
1400-9-1 18:48
توییتگردی:

یارانه پنهان از جیب مردم به زندگی لاکچری سلبریتی ها

چرا هزینه زندگی لاکچری ثروتمندان باید از جیب همه مردم ازجمله فقرا پرداخت‌شود؟
1400-8-8 18:03
سلبریتی‌پرستی و فرهنگ هواداری در سرزمین اژدهای زرد؛

چین چگونه با فرهنگ غلط سلبریتی‌ها در فضای مجازی مقابله می کند؟

حواشی شوی استعدادیابی پُرطرفدارِ Youth With You 3 در چین و وایرال شدن اسراف شیر باعث ورود دولت چین برای مدیریت فرهنگ غلط سلبریتی ها در فضای مجازی شد.
1400-8-8 11:32

فعالیت در شبکه های اجتماعی باعث جدایی این دو سلبریتی شد

دو تن از سلبریتی های مشهور زین مالک و جی جی حدید بدلیل اختلاف بر سر حضور کودکشان در فضای مجازی از یکدیگر جدا شدند.
1400-8-7 10:49
وال‌استریت ژورنال:

فیس‌بوک بین کاربران و سلبریتی‌ها تبعیض قائل می‌شوند

نشریه وال استریت ژورنال مدعی شده فیس‌بوک به نفع چهره‌های مشهور فعال در این شبکه اجتماعی تبعیض و استثنا قائل می‌شود و برخی یا همه قوانین خود را در مورد این افراد اعمال نمی‌کند.
1400-6-29 16:37