توییتر

براندازان دلخوش به عکس روی جلد تایم نباشند!

یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار عکس روی جلد مجله تایم نوشت: دلخوش به روی جلد تایم نباشید، قبل از شما خیلی ها روی این جلد رفته اند.
1401-9-17 13:36
یادداشت تحلیلی؛

توییتر چگونه بایدن را از شکست در مقابل ترامپ نجات داد؟

داستان "انتشار مذاکرات توییتر و تیم انتخاباتی بایدن" در موضوع لپ‌تاپ پسر بایدن خیلی زود بین انبوه خبرها گم شد اما ماجرا چه بود؟
1401-9-17 12:15
پس از تحمل یک دوره بیماری

رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی فوت کرد

رستم قاسمی، وزیر اسبق راه و شهرسازی که بعد از استعفا برای درمان بیماری خود اقدام کرده بود، متاسفانه با رسیدن سرطان به مغز استخوان و عدم پاسخگویی درمان، امروز به درگاه الهی پیوست.
1401-9-17 11:31
در وبگردی جهت پرس بخوانید؛

آیا خطای ارسال پیام هشدار زلزله به مردم پشت پرده‌ دیگری هم دارد؟

دلایلی که امروز برای ارسال اشتباه هشدار زلزله به مردم آورده شد جو رسانه‌ای مجازی را اغنا نکرد و موجب انتقاد اصحاب رسانه در فضای مجازی شد.
1401-9-16 15:55
جهت پرس بررسی می‌کند

نخبه‌پروری قلابی در دانشگاه‌ها/ چرا یک دانشجو باید خودکشی کند؟

انتشار خبر خودکشی دانشجوی دکترای دانشگاه تهران در رسانه‌ها و بررسی‌های علت آن نشان از اوضاع نابسامان علمی دانشگاه‌های مدعی نخبه پروری دارد، همان نخبه‌هایی که میگویند جایشان در زندان نیست!
1401-9-15 14:34
در پی افشای نقش توییتر در کتمان پرونده بایدن

ترامپ خواستار تعلیق قانون اساسی آمریکا شد/ فریبکاری گسترده دموکرات‌ها با همکاری شبکه های اجتماعی

با افشای تقلب و فریبکاری گسترده در همکاری نزدیک با شرکت‌های فناوری بزرگ و حزب دموکرات، آیا نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ را کنار می‌گذارید و برنده محق را اعلام می‌کنید؟
1401-9-13 12:02

ضرب و جرح صرفا برای ظاهری مذهبی!

یکی از فعالان رسانه‌ای درباره حادثه‌ای که در مراسم تدفین مهران سماک رخ داده بود، نوشت: تو مراسم تدفین مهران سماک یه نفرو بخاطر ظاهرش فکر می‌کنن بسیجیه و تا سر حد مرگ با چاقو و سنگ می‌زننش و به رسم پدرای یزیدی‌شون لباسش رو درمیارن و توی فیلم چندتا هند جگرخوار بالا سرش داد می‌زنند!
1401-9-12 16:51

سفره مردم اتحادیه اروپا در حال کوچک شدن است/فنلاند وارد رکود اقتصادی شد

آمارها نشان میدهد که سفره مردم اتحادیه اروپا در حال کوچک شدن است و چشم انداز آن حداقل در کوتاه مدت تیره و تار است.
1401-9-11 14:43

روسیه رفتار آمریکا در قبال مذاکرات وین را غیر مسئولانه خواند

دیپلمات ارشد روسیه، تعلل ایالات متحده برای نهایی کردن مذاکرات رفع تحریم‌ها و ادعای نگرانی درباره برنامه صلح آمیز هسته ای ایران را غیر مسئولانه خواند.
1401-9-10 21:26

تلفات نظامی اوکراین وحشتناک است

علی صمدزاده، پژوهشگر روابط بین الملل در توییتر نوشت: رئیس کمیسیون اروپا، فون‌درلاین، توئیتی درباره جنگ روسیه و اوکراین منتشر کرد، بلافاصله آن را حذف و با کات بخشی از ویدیو مجدد منتشر کرد! بخش حذف شده، اشاره وی به آمار دهشتناک تلفات نظامی اوکراین است؛ بیش از ۱۰۰هزار افسر ارتش!
1401-9-9 20:32

بازیکنان آمریکا باشعورتر از کسانی که از باخت ایران خوشحال بودند!

مصطفی وثوق‌کیا، خبرنگار و فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: بازیکنان آمریکا اومدن رامین رضاییان رو دلداری میدن اون وقت یه سری به در نخور از باخت تیم ملی خوشحالی کردند.
1401-9-9 16:47

خاک آمریکا برای آمریکایی‌ها خطرناک‌تر از میدان جنگ است

امیرعلی ابوالفتح، کارشناس روابط بین الملل در توییتر نوشت: حتی یک درصد از تعداد آمریکایی‌های کشته شده در اثر شلیک گلوله در داخل خاک آمریکا، در جنگ های فرامرزی آمریکا کشته نشده اند، زندگی در داخل خاک آمریکا برای آمریکایی ها، خطرناک تر از زندگی در جبهه های جنگ است.
1401-9-9 16:41

آقای زیباکلام چه سندی برای ادعای 4000 کشته در اغتشاشات اخیر دارید؟

عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای درباره احضار صادق زیباکلام به دادسرا نوشت: دادگاه ازش پرسیده400 کشته(پست پائین) را از کجا آوردی؟جواب: بنده هیچ منبع و مأخذ موثقی پیرامون صحت و سقم آمار کشته‌شدگان ندارم. رقم ذکرشده در پست دیروز،صرفاً بر اساس گزارش سازمان حقوق بشر ایران در نروژ!!،مسموعات در فضای مجازی و گفته‌های رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور می‌بود.
1401-9-7 21:34

صادق زیبا کلام به دادسرا احضار شد

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد، صادق زیباکلام به دادسرای عمومی و انقلاب تهران احضار شده است.
1401-9-6 22:40
بهادری جهرمی:

رسانه‌های ضدایران از خوشحالی مردم عزا گرفته‌اند

سخنگوی دولت گفت: نمایشی واقعی از ایران‌دوستان واقعی و ایران‌ستیزان خارج نشین که با شادمانی ملی پس از برد فوتبالی عیان شد با صد خروار خاک مخفی شدنی نیست.
1401-9-6 22:34