ایران

ایران اقدام تروریستی در مالی را محکوم کرد

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی در کشور مالی که منجر به کشته شدن ٣٠ غیر نظامی شد را محکوم کرد.
1400-9-15 08:21
با بدرقه سفیر ایران در دمشق؛

وزیر خارجه سوریه عازم تهران شد

فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه به دعوت همتای ایرانی خود دمشق را به مقصد تهران ترک کرد.
1400-9-14 21:29

هدف‌گذاری فاینانس ۵ میلیارد یورویی برای روابط اقتصادی تهران - مسکو

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امورخارجه از تلاش دستگاه دیپلماسی برای افزایش مناسبات اقتصادی میان تهران - مسکو به رقمی بیش از پنج میلیارد یورو خبر داد.
1400-9-14 21:21
رئیس دانشگاه قزاقستان:

اهداف امارات از توسعه روابط منطقه‌ای/ شکست جبهه آمریکا علیه ایران

رئیس دانشگاه «احمد یسوی» قزاقستان با اشاره به اهداف امارات از توسعه روابط منطقه‌ای، بر شکست جبهه آمریکایی مقابل ایران و ترکیه تاکید کرد.
1400-9-14 18:15

سلبریتی ها در ایران آزادی بیان ندارند!

یک کاربر توییتری به مخالفت و موضع گیری های ضد حاکمیتی سلبریتی ها در ایران واکنش نشان داد
1400-9-14 11:02

پاسخ جالب علی باقری به انتقادات طرف اروپایی از بسته پیشنهادی ایران

علی باقری در پاسخ به انتقاد اروپایی ها به بسته پیشنهادی ایران در مذاکرات گفته من براساس منافع کشورم پیشنهاد میدم نه دیدگاه شما!
1400-9-14 10:44

آمریکا از اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران خبر داد

یک مقام وزارت خارجه آمریکا از احتمال وضع تحریم‌های بیشتر علیه ایران پس از پایان مذاکرات اخیر خبر داد.
1400-9-14 08:13

روسیه: وقفه در مذاکرات وین فنی است

وزارت امور خارجه روسیه وقفه ایجاد شده در مذاکرات وین را فنی ارزیابی کرد.
1400-9-13 21:35
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با همتای ونزوئلایی:

توسعه مناسبات تجاری بین تهران و کاراکاس ضروری است

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت بالای دو کشور ایران و ونزوئلا، گفت: توسعه مناسبات بین تهران و کاراکاس به ‌ویژه در مسائل تجاری و اقتصادی یک ضرورت است.
1400-9-13 20:43

فیلم/ جاسوسان واقعی موساد در فیلم سرجوخه چه کسانی بودند؟

گفتگو صدا و سیما با جاسوسان واقعی موساد در فیلم سرجوخه که امنیت ملی کشور را نشانه گرفته بودند!
1400-9-13 19:13
توییتگردی:

اگر تحریمها را برندارید از این هم جلوتر خواهیم آمد

همزمان با دور اول مذاکرات ایران غنی سازی با سانترفیوژهای نسل ۶ را آغاز کرد.
1400-9-13 16:28

محموله میعانات گاز ایران به ونزوئلا رسید

نماینده مجلس ونزوئلا از تحویل چهارمین محموله میعانات گازی ایران خبر داد.
1400-9-13 15:16

‏تیم ایرانی نمایندگان ایالات متحده را به اتاق مذاکره راه نداده!

‏تیم ایرانی نمایندگان ایالات متحده را به اتاق مذاکره راه نداده؛ آمریکایی ها رفته اند اتاق بغل و غیرمستقیم از طریق نمایندگان اروپا از روند مذاکرات باخبر میشوند! تاریخ آمریکا تاکنون چنین حقارتی به خود ندیده بود؛ در جهان فقط یک کشور است که سیاسی یا نظامی آمریکا را خفت میدهد: ‎#ایران!
1400-9-12 20:21