ایران

رویترز:

عکس/ نفتکش توقیف شده حامل پرچم ایران به بندر یونانی منتقل شد

مقام های گارد ساحلی یونان می گویند نفتکش حامل پرچم ایران که در این کشور توقیف شده بود امروز شنبه به بندر پیرائوس منتقل شده است. این نفتکش را یونان در آوریل گذشته توقیف کرده بود و بخشی از بار آن نیز از سوی آمریکا توقیف شد. مقام های یونانی پیشتر آزادی این نفتکش را تایید کرده بودند.
1401-4-11 17:48

فیلم/ فائزه هاشمی: ایران خطرناکتر از اسرائیل هست

چی شد؟! یقه‌ی کدخداتون، آمریکا رو که کیلومتر ها دورتر از مرزِ قاره‌ی آمریکا، اومده و در خاورمیانه جنگ افروزی میکنه رو ول کردید چسبیدید به کمک ایران برای نجات منطقه؟!
1401-4-11 16:54

فیلم/در سیاسیت خارجی، اصولگرا و در داخل به دنبال اصلاحات!

میرزا ابوالقاسم فراهانی صدراعظم قاجار و یکی از شخصیت‌های صاحب اندیشه برای اداره امور حکمرانی و فردی اصلاح‌طلب محسوب می‌شد که به دنبال طرحی نو در تحولات ایران عصر قاجار بود.
1401-4-11 13:30
ابراز امیدواری نسبت به آینده

توله یوزپلنگ ایران دو ماهه شد/ آخرین تصویر از «پیروز»

پرستار نگهداری از تنها توله یوزپلنگ زنده مانده‌ی «ایران» از دو ماهه شدن این یوزپلنگ خبر داد.
1401-4-10 12:20

دیدار تیم ملی ایران با اروگوئه قطعی شد

تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی سپتامبر، در دیداری تدارکاتی در کشور اتریش به مصاف تیم اروگوئه خواهد رفت.
1401-4-10 11:09
ملیحه محمدی:

خوشحال باشید که زمان شاه نبودید

وقتی که ملیحه محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی یک تنه برنامه‌ ضد ایرانی در شبکه سلطنت طلب من و تو را به مذاق تهیه کننده تلخ و کارشناسان برنامه را میخکوب کرد!
1401-4-9 12:23

گرانترین میوه بازار چه نام دارد؟

بر اساس مشاهدات میدانی از میوه فروشی‌های سطح شهر تهران بعد از آناناس، انبه و گیلاس گرانترین میوه‌های بازار هستند.
1401-4-8 19:59
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی:

آمادگی افزایش ظرفیت سوآپ گازی از ترکمنستان به آذربایجان را داریم

رئیس جمهور در گفت و گو با محمداف رئیس جمهور ترکمنستان گفت: آمادگی داریم ظرفیت سوآپ گاز ترکمنستان به آذربایجان را از مسیر کشورمان افزایش دهیم.
1401-4-8 17:44
اعتراف یک مقام نظامی صهیونیست؛

ایران مسلط‌ترین رقیب اسرائیل در جنگ سایبری است

رئیس اداره سایبری ملی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ایران رقیب اصلی اسرائیل در جنگ سایبری است.
1401-4-8 14:12
اردن:

ناتوی عربی-اسرائیلی در کار نیست/ همه خواستار روابط خوب با ایران هستند

وزیر خارجه اردن طرح تشکیل ناتوی عربی-اسرائیلی را تکذیب کرد و در ادامه گفت، همه کشورهای عربی خواستار روابط خوب با تهران هستند.
1401-4-8 10:29

گفت‌وشنود/ کمرنگ باشه!

گفتم:‌ در خبرها آمده که گروه جی ۷ در بیانیه پایانی خود ایران را در زمینه برنامه هسته‌ای و موشک‌های بالستیک و حقوق‌بشر محکوم کرده است!
1401-4-8 09:50
دیدگاه یک نشریه امریکایی درباره مزدوران رسانه‌ای آل سعود

ایران اینترنشنال علیه ایران دروغ می سازد و گزارش‌های نادرست منتشر می‌کند

یک رسانه آمریکایی در گزارشی تاکید کرد با توجه به اهمیت و موقعیت ایران، ترویج اطلاعات غلط درباره این کشور به امری رایج در رسانه‌های غربی تبدیل شده است.
1401-4-8 09:24

لاوروف: ایران نامزدی شایسته برای گروه بریکس است

لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، جمهوری اسلامی ایران را نامزدی شایسته برای عضویت در گروه بریکس توصیف کرد.
1401-4-8 08:27

چین از درخواست عضویت ایران در گروه بریکس حمایت کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه چین پس از درخواست ایران و آرژانتین برای پیوستن به «بریکس» گفت که پکن با شرکایش در این گروه برای پیشبرد الحاق اعضای جدید همکاری خواهد کرد.
1401-4-7 17:30

تل آویو: ایران به یکی از بازیگران اصلی حوزه سایبری مبدل شده است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست سالانه "هفته سایبری" این رژیم به تلاش برای ایجاد بازدارندگی سایبری به ویژه در قبال ایران تاکید کرد.
1401-4-7 16:03