مثبت هجده

"مثبَت هِجدَه" یک ویژه نامه تخصصی برای نمایش عریان و بی‌پرده تصاویر و صحنه‌های مبتذل و حتی مستهجن صنعت سینما و فیلم ایران است که عده‌ای سوداگر فرصت‌طلب با سوء استفاده از غفلت دستگاه فرهنگی کشور درحال تولید و پمپاژ آن به جامعه هستند.

مثبَت هِجدَه آمده تا روی زشت تولیدات ضدخانواده و ضدفرهنگ را به رخ جامعه بکشد. فیلم پیش رو بخشی از محتوای نامتعارف چند روز اخیر این سرویس ها است!

فیلم/ اوج بی حیایی بهاره افشاری و پژمان جمشیدی در پیشگو

گفتگوی عجیب و صمیمی بهاره افشاری و پژمان جمشیدی در برنامه پیشگو
1400-7-21 21:43

فیلم/ ترویج شوخی‌های نامتعارف و نامشروع در "شب آهنگی"

در این ویدیو نمونه هایی از ترویج شوخی‌های نامتعارف و نامشروع در "شب آهنگی" را مشاهده می‌کنید.
1400-7-14 19:08

فیلم/قبح زدایی از روابط با نامحرم در سریال "قبله عالم"

ویدئو پیش رو بخشی از محتوای نامتعارفی است که در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.محتوایی که باید طبق معیارهای صداوسیما در شبکه‌های نمایش خانگی تولید و منتشر شوند، متاسفانه به دلیل عدم نظارت صحیح، شاهد وجود ناهنجاری گسترده اخلاقی و فرهنگی در آنها هستیم!
1400-7-1 11:11

فیلم/ تمسخر شهید متوسلیان در قبله‌ عالم

قبح شکنی و تابوشکنی اعمال ناپسند جنسی ازجمله کلیدی‌ترین عناصر نامطلوب در شبکه نمایش خانگی است...
1400-6-23 19:20

قبح زدایی از روابط نامشروع در «زخم کاری»

اخیرا در بعضی از سریال های شبکه پخش خانگی مانند سریال پرطرفدار «زخم کاری» شاهد قبح زدایی از روابط نامشروع جوانان و نوجوانان در طی داستان فیلم هستیم.
1400-6-18 09:44

تحقیر جایگاه و جنسیت زنان در سریال «مردم معمولی»

اگر به بعضی سکانس‌های سریال‌های پخش خانگی مانند این سکانس از سریال «مردم معمولی» دقت کنید متوجه محتوای تحقیر آمیز آن می‌شوید که در پوشش محتوای طنز اهمیت و جایگاه زنان در جامعه را زیر سوال میبرد.
1400-6-9 20:39

فیلم/خوانندگی و نوازندگی زنان در سریال "خاتون"

فیلم پیش رو بخشی از محتوای نامتعارفی است که روزهای اخیر در ذیل بی توجهی مسئولین ناظر بر شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.
1400-6-7 18:04

فیلم/ اشاعه همجنسگرایی در سریال قبله عالم!

فیلم پیش رو بخشی از محتوای نامتعارفی است که روزهای اخیر در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.محتوایی که باید طبق معیارهای صداوسیما در شبکه‌های نمایش خانگی تولید و منتشر شوند، متاسفانه به دلیل عدم نظارت صحیح دستگاه‌های متولی، شاهد وجود ناهنجاری گسترده اخلاقی و فرهنگی در آنها هستیم!
1400-5-30 09:19

فیلم/ ترویج بدحجابی در شبکه نمایش خانگی!

چرا هیچ ارگانی پاسخگوی پوشش های نامناسب و رفتارهای ناهنجار بازیگران در شبکه نمایش خانگی نیست؟
1400-5-20 20:40
چه سازمانی پاسخگوی این بی‌تدبیری است؟

فیلم/ترویج استعمال سیگار در تولیدات شبکه نمایش خانگی!

تکرار یک هنجار مثل استعمال دخانیات به صورت مستمر در یک نمایش باعث قبح زدایی این کار در نگاه افراد جامعه می شود. اما سوال اصلی اینجاست که چه سازمان یا شخصی پاسخگو این بی تدبیری است؟
1400-5-13 09:59

فیلم/ ترویج افراطی خشونت در تولیدات شبکه نمایش خانگی (دارای صحنه‌های زننده)

قطعا به تصویر کشیدن این حجم از خشونت در این نمایش‌ها منجر به عادی سازی این امر در جامعه خواهد شد. اما سوال اصلی اینجاست که چه سازمان یا شخصی مجوز این محتوا را صادر می‌کند؟
1400-5-11 11:54

فیلم/روابط ناهنجار و جملات تحریک آمیز در سریال مردم معمولی!

فیلم پیش رو بخشی از محتوای نامتعارفی است که روزهای اخیر در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.محتوایی که باید طبق معیارهای صداوسیما در شبکه‌های نمایش خانگی تولید و منتشر شوند، متاسفانه به دلیل عدم نظارت صحیح دستگاه‌های متولی، شاهد وجود ناهنجاری گسترده اخلاقی و فرهنگی در آنها هستیم!
1400-5-10 20:14
ولنگاری در شبکه نمایش خانگی

آقای شهاب حسینی اگر دختر خودت بود، این پیشنهاد رو میدادی؟

در فیلم زیر می‌بینید که شهاب حسینی وعده تهیه شارژ موبایل برای دوست دختر یک مهمان را می‌دهد و عملا او را به داشتن دوست دختر تشویق می‌کند. آقای شهاب حسینی اگر دختر خودت بود، این پیشنهاد رو میدادی؟
1400-4-26 22:34
چگونه روشنفکران در آثار سینمایی و شبه هنری، کرامت زن ایرانی را زیر سوال می‌برند؟

فیلم/ توهین به همسر در سریال "دراکولا"

اخیرا در سریال دراکولا ساخته مهران مدیری شاهد توهین زن به همسرش هستید.
1400-4-26 17:41

فیلم/ تعریف و تمجید پدرام شریفی از فیلم های مبتذل قبل از انقلاب

پدرام شریفی بازیگر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در برنامه کافه آپارات فریدون جیرانی به تعریف از فیلم های قبل از انقلاب پرداخت.
1400-4-26 17:03