نائب رئیس مجلس:

اینکه می‌گویند این آخرین شانس نظام و دولت است را قبول ندارم/ دشمنان می‌خواستند کریسمشان را در تهران جشن بگیرند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در یک مقطع زمانی نظام را به ناکارآمدی متهم کرده بودند و دشمنان می‌خواستند کریسمشان را در تهران جشن بگیرند ولی ما اکنون می‌گوییم که در مذاکرات چه اقدامی انجام‌ شود.

اینکه می‌گویند این آخرین شانس نظام و دولت است را قبول ندارم/ دشمنان می‌خواستند کریسمشان را در تهران جشن بگیرند

علی نیکزاد در جلسه هم اندیشی مسئولین و مدیران بسیج سازندگی سپاه‌های استان‌های کشور اظهارداشت: در یک مقطع زمانی نظام را به ناکارآمدی متهم کرده بودند و دشمنان می‌خواستند کریسمشان را در تهران جشن بگیرند ولی ما اکنون می‌گوییم که در مذاکرات چه اقدامی انجام‌ شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در بازه زمانی نظام، قوه مجریه و قوه مقننه به ناکارآمدی متهم شدند، در این راستا آیت الله رئیسی به قوه قضاییه وارد شد و با زبان مطالبه‌گری به سمت تحقق عدالت حضرت علی(ع) حرکت کرد. زمانی در قوه قضاییه افراد می‌توانستند هر رای که می‌خواستند، بگیرند اما در حال حاضر پرونده زیر میز نداریم.

نیکزاد با بیان اینکه به برکت خون حاج قاسم سلیمانی باید مجلس انقلابی شکل گیرد، گفت: انسان‌های انقلابی افرادی هستند که فعالیت‌های انقلابی داشته و مجاهدت می‌کنند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رهبری در سال دوم به ما نمره قبولی داد و فرمودند که دولت باید مکتبی و انقلابی باشد؛ ما از مردم‌ رای گرفته و به آن‌ها بدهکاریم.

نیکزاد تصریح کرد: ما آرمان‌های نظام و انقلاب را قبول داشته و به فرد اصلح اعتقاد داریم و به دنبال آن بودیم که اخلاق حکمرانی و تقویت سرمایه در کشور رخ دهد.

وی با اعلام اینکه در دولت گذشته دولت سرمایه اجتماعی نداشت، افزود: اخلاق حکمرانی در دولت سیزدهم اصلاح شد، این در حالی است که دولت قبل ساده زیست،‌ فسادزا و دغدغه‌مند نبود، از همین رو سلامت فکری نداشت و در مذاکرات مصالح کشور را در نظر نگرفت و در شرایط سخت کنار مردم نبود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید سرعت و شتاب در مسیر پیشرفت داشته باشد، اگر دولت بتواند در حوزه مسکن، برق، حفظ ارزش پول ملی، حل مشکل روستا و قدرت خرید مردم ساماندهی ایجاد کند، موفق است.

نیکزاد اظهارکرد: اینکه می‌گویند این آخرین شانس نظام و دولت است را قبول ندارم چرا که اخلاق حکمرانی در حال تغییر است و امیدواریم شتاب در حرکت کشور، پیشرفت در برنامه‌های توسعه، قدرت خرید مردم، توسعه صنعت ،ارز داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه به اولین هدف خود که اخلاق حکمرانی است رسیدیم، گفت: ما تمدن اسلامی را هدف گرفته‌ایم؛ ارتقای فکری و عقلی در کنار اقدام عملی خدمت‌رسانی را فراهم می‌آورد.

بسیج سازندگی متولی ساخت 50 هزار واحد مسکن برای مددجویان

سردار محمد زهرایی،رئیس بسیج سازندگی کشور نیز اظهارداشت: فعالان جهادی باید در جهت توانمدسازی و یاری رسانی به محرومان اقدام کنند.

وی افزود:در تفاهمی که با مسئولین نهادهای انقلابی در وزارت راه و شهرسازی بسته شده، بناست 50 هزار واحد مسکن برای مددجویان به ماموریت بسیج سازندگی ساخته شود.

رئیس بسیج سازندگی عنوان کرد: تلاش است تا پیش از دهه فجر پیشرفت کار در واحدهای مسکونی را به مرحله فندانسیون برسانیم اگر‌ بناست 40 هزار واحد مسکونی را در بازه زمانی دو ساله شروع کنیم، باید استارت 5 هزار واحد را بزنیم.

سردار زهرایی ادامه داد: اتفاق نظر میان کمیته امداد و بسیج سازندگی وجود دارد، که دو بال انقلاب بوده و کار انقلابی و ارزشی جزو رسالتشان است.حماسه‌هایی که در این زمینه خلق می‌شود، بر اساس این باور است.