پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوری تارا اتوماتیک ویژه منتخبین سامانه یکپارچه را اعلام کرد.

منتشر شده در 15 مرداد 1402
در سرویس

پیش فروش ایران خودرو مدتی است که عملی شده است . محصولات ایران خودرو به صورت قرعه کشی ارائه می شد که در این میان پیش فروش ایران خودرو طرفدار زیادی دارد. پیش فروش ایران خودرو با قیمت جدید ارائه میشود.اما به راستی مزایای خرید خودرو به صورت اقساطی چیست و چرا اینچنین خریدی بهترین گزینه برای ماشین‌دار شدن قلمداد می‌شود؟در این مقاله سعی داریم درباره پاسخ به این پرسش مهم مطالب جامعی ذکر کنیم و با شما درباره شیوه خرید خودروهای جدید و زیبای ایران خودرو و سایپا یعنی تارا و شاهین به صورت اقساطی مواردی را در میان بگذاریم. اخیرا مبحث پیش فروش ایران خودرو در حال بررسی است و احتمال حذف این شرایط برای خریداران وجود دارد . پس خواندن هیچ یک از قسمت‌های این مقاله را از دست ندهید و با دقت آن را تا انتها دنبال کنید.نخستین مزیت برای خرید اقساطی خودرو و شرکت در طرح‌های پیش فروش ایران خودرو و سایپا این است که می‌توان با رقمی پایین‌تر خودرویی بهتر سوار شد.

در اطلاعیه این شرکت امده است: به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز میرساند هفدهمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده (فراخوان) برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه صرفاً برای منتخبین بخش دوم اولویت های پاییز ۱۴۰۲ ، به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.

جدول

پیش فروش ایران خودرو سامانه یکپارچه مرداد

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ثبت نام خودرو ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان منتخبین بخش سوم اولویت های پاییز و بخش اول اولویت های زمستان ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند.

 
پیش فروش ایران خودروبراساس ابلاغیه جدید وزارت صنعت به شرکت‌های خودروساز فعلاً فروش خودرو توسط خودروسازان متوقف شده است.

در این بخشنامه اعلام شده به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم و همچنین دستور وزیر صنعت جهت ایجاد سامانه یکپارچه، فروش خودرو صرفاً از طریق سامانه متمرکز که متعاقباً توسط وزارت صنعت معرفی می‌گردد انجام شود و هرگونه عرضه از طرق دیگر فوراً متوقف گردد.

 
در بازار خودرو قیمت تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ به ۷۷۵ میلیون تومان رسید مدل ۱۴۰۱ هم ۷۵۵ میلیون تومان قیمت خورد این خودرو در کارخانه ایران خودرو ۴۹۰ میلیون تومان قیمت دارد تارا دنده ای هم در بازار ۶۶۵ میلیون و در نمایندگی ۳۹۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو تارا به دست خواهید آورد.

قیمت روز خودروی تارا
برندمدل(سال ساخت)کارکرد (کیلومتر)قیمت (تومان)
اتوماتیک۱۴۰۲صفر  ۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
اتوماتیک۱۴۰۲صفر(کارخانه)۴۹۰,۵۵۱,۰۰۰
اتوماتیک۱۴۰۱صفر  ۷۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای۱۴۰۲صفر ۶۶۵,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای۱۴۰۲صفر(کارخانه)۳۹۴,۴۶۰,۰۰۰
دنده ای۱۴۰۱صفر ۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای ۱۴۰۰صفر ۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای۱۴۰۱۱۳,۲۰۰۶۴۸,۰۰۰,۰۰۰
اتوماتیک۱۴۰۲۲,۰۰۰ ۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/1761

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی