انتقاد حجت‌الاسلام محمودی از حوزه‌های علمیه در شرایط کرونایی

به گزارش جهت، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جلسه کارگروه روحانیت و حوزه با اشاره به اهمیت دهه بصیرت و یوم الله ۹ دی، اظهار کرد: روحانیت و حوزه‌های علمیه پرچمدار انقلاب بوده و باید همچنان پرچمدار باشد و از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری کنند. […]

انتقاد حجت‌الاسلام محمودی از حوزه‌های علمیه در شرایط کرونایی

به گزارش جهت، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جلسه کارگروه روحانیت و حوزه با اشاره به اهمیت دهه بصیرت و یوم الله ۹ دی، اظهار کرد: روحانیت و حوزه‌های علمیه پرچمدار انقلاب بوده و باید همچنان پرچمدار باشد و از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

وی گفت: در کنار کارگروه‌های مختلف در ایام الله و دهه نورانی فجر یکی از کارگروه‌های فعال و تأثیرگذار، کارگروه حوزه و روحانیت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران استان تهران ادامه داد: اگرچه برنامه‌ریزی در فضای مجازی بسیار مهم است اما هرگز کافی نیست و باید حوزه‌های عملیه، اساتید و روحانیون تأثیرگذار به فکر اجرای برنامه‌های مختلف مناسب با شرایط کرونایی کشور باشند.

حجت الاسلام محمودی در پایان خاطرنشان کرد: نباید به عنوان کار در فضای مجازی سایرکارها و فعالیت‌ها تحت الشعاع قرار گیرد.